Blastov Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Voor je eerste model is het zeer geslaagd 8.6\10
Grove St. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Mooi, alleen kan daar een auto tussen of een jeep? vrachtwagen? bus?
Extr3m3 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Mooi, alleen kan daar een auto tussen of een jeep? vrachtwagen? bus? Dat is toch gewoon een beetje scalen? Of niet? Anyway zou nu graag een auto proberen te moddelen, iemand tips?
Bradley H. Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 @Tim, te vierkant, en lelijke textures "6+" @extr3m3, daar hebben we iemand die binnenkort de GTI kwaliteit haalt..., 7,6+
Grove St. Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Mooi, alleen kan daar een auto tussen of een jeep? vrachtwagen? bus? Dat is toch gewoon een beetje scalen? Of niet? Anyway zou nu graag een auto proberen te moddelen, iemand tips? Wat is scalen nu weer? Ik ken wel Schaal bijv. 1 : 100
PizzaTonno Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Wat is scalen nu weer? Ik ken wel Schaal bijv. 1 : 100 scale is je model op een goeie grote maken dat je in gta neit een veel te groot, of te klein huis krijgt. je kan het beste scale via de player model van gta (die heeft namelijk de ware grote zoals die in sa ook zou zijn) die je hier kunt downloaden http://rapidshare.de/files/8573705/player.rar.html scale kan je heel makkelijk doen in 3ds max via de scale functie.
Extr3m3 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Bedankt voor de vele reacties! @extr3m3, daar hebben we iemand die binnenkort de GTI kwaliteit haalt..., 7,6+ Zou een mooie beloning zijn voor de tijd die ik al in 3ds max gestoken heb... BTW, veel geleerd van jou tuts(vooral van de videotut) Bradley. Ga de player vanavond downloaden...
Grove St. Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Wat is scalen nu weer? Ik ken wel Schaal bijv. 1 : 100 scale is je model op een goeie grote maken dat je in gta neit een veel te groot, of te klein huis krijgt. je kan het beste scale via de player model van gta (die heeft namelijk de ware grote zoals die in sa ook zou zijn) die je hier kunt downloaden http://rapidshare.de/files/8573705/player.rar.html scale kan je heel makkelijk doen in 3ds max via de scale functie. Dat toch "De Schaal" met een h en 2x a niet scal? Ontopic
Grove St. Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Sketchup Hallo iedereen! ik ben al een tijdje bezig met het maken van huizen met sketchup, ik laat juellie wel een keer iets zien van mijn werk. Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Ik edit deze test dan en laat ik mijn werk zien. Zondag is de deadline Toedeloe
bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Voila, een getextured recht stuk en stuk bocht. Edit, lol, verkeerde plaatje, hier is de echte: Bewerkt: 10 december 2005 door bigG
Upstream Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Sketchup Hallo iedereen! ik ben al een tijdje bezig met het maken van huizen met sketchup, ik laat juellie wel een keer iets zien van mijn werk. Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Ik edit deze test dan en laat ik mijn werk zien. Zondag is de deadline Toedeloe Ik ben beniewd . Voila, een getextured recht stuk en stuk bocht.Edit, lol, verkeerde plaatje, hier is de echte: Ziet er goed uit, waar heb je die textuurs vandaan?
bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Stoep zat bij sketchup onder de naam ''concreet walk'' en de weg texture is gewoon van VC. Ik ben trouwens nu bezig met een kruispunt en ik heb het rechte stuk overnieuw gemaakt omdat de texture's niet goed aansloten, hij sluit trouwens nog niet perfect aan: En wat vinden jullie van mijn kruispunt, graag dingen die ik kan verbeteren: Bewerkt: 10 december 2005 door bigG
Twenty Eyes Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Ik ben niet erg onder de indruk. Ik heb zelf ook wegen gemaakt en kruispunten enz. Succes verder bigG! Bewerkt: 13 december 2005 door Twenty Eyes
bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ziet er mooi uit, maar ik hou het gewoon simpel. Ik heb zelf ook geprobeerd de hoeken af te ronden maar dat was geen succes.
Recommended Posts