Jump to content

Graphics Team


Arjen

Recommended Posts

graphics18bo.jpg

graphics22qq.jpg

Graphics team. Een team dat speciale designs maakt voor leden die een aanvraag doen op een avatar, signature etc. Net zoiets als het Ava en Sig aanvraag topic, maar dan met een team en een stukje uitgebreiden en officieler. Het is dus de bedoeling zo mooi mogelijk en dat alles goed wordt bijgehouden. Dat er dus niemand wordt overgeslagen. Ik [MClaw) leid dit team. Nu, op dit moment, mag ik alleen designs maken als iemand een signature aanvraagt. Je mag dus alleen een signature voor iemand maken als je in het Graphics Team zit.

graphics37yr.jpg

Simpel, vraag MClaw en ik zal kijken wat je zoal kunt. Als ik nog niks van je gezien heb, maak dan 3 verschillende signatures (grootte maakt niet uit). Elke signature moet een verschillende stijl hebben. De eerste moet een grunge stijl hebben. Bijv. met een render erin en wat gebrush er omheen. De tweede moet strak en zakelijk zijn. Overzichtelijk en mooi kleuren. Dus geen gefrutsel met allerlei plaatjes en blendings. De derde mag je zelf kiezen. Zolang het maar geen grunge of zakelijke stijl heeft.

Voor de leden van het Graphics Team

Heb je een aanvraag voltooid, plaats dan dit in je bericht:

[IMG=*url]

[CODE]*url[/kODE]

[SIZE=7][b][color=green]VOLTOOID![/color][/b][/SIZE]

Deze *type is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

[b]Graphics Team[/b] - Aanvraag: *naam

graphics70ib.jpg

Vraag in dit topic een signature, avatar etc. aan. Wat je moet posten:

Type:
Stijl:
Grootte:
Kleuren:
Render (optioneel):
Plaatje:
Soort text:
Rand:
Extra:

graphics53hm.jpg

Type - Met type bedoel ik als voorbeeld een signature, avatar of allebei. Je mag ook zelf een type bedenken.

Stijl - Grunge, zakelijk, strak, oud enzovoortz. Er zijn zo ontzettend veel stijlen dat ik ze hier niet allemaal ga opnoemen. Ik noem alleen een aantal voorbeelden op.

Grootte - Lijkt me voor zich. De max. grootte van een signature (handtekening) is 500x150 en 100Kb. Voor een avatar is de max. grootte 64x64 en 15Kb. Maar dit ligt aan de designer die het voor je maakt.

Kleuren - Eén van de belangrijke uit het lijstje. Als je hier niks bijzet, krijg je een zwart-witte signature. Als je hier 'rood en blauw' neerzet. Moet je ook even aangeven, wat rood moet, en wat blauw. Zo ook met meerdere of met één kleur.

Render - Een plaatje dat al uitgeknipt is om te bewerken. Geef een link. Dit hoeft niet per se. (optioneel)

Plaatje - Geen plaatje, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een goede link en geef aan wat er met het plaatje moet gebeuren. Moet het verkleind of juist vergroot worden?

Als je een plaatje op je computer hebt staan en niet zoveel zin hebt om te uploaden. Voeg mijn msn dan toe. Klik daarvoor even op mijn profiel.

Soort text - Geef hier aan wat voor soort tekst je in je design wilt. De grootte, welke soort (arial, verdana). Heb je een zelfgemaakte? Meld het dan even via PB naar een van de Graphics Team leden.

Rand - Wil je een rand om je design? Meld dan even welke dikte (1px, 2px) en welke kleur. Verder hoef je hier niks te vermelden.

Extra - Alles wat je er nog aan toe wilt voegen kun je hier neerzetten.

Als het lijstje niet gebruikt wordt, word je genegeerd en kan de volgende zijn aanvraag doen. Je mag zoveel aanvragen doen als je wilt, het mag ook allemaal achter elkaar aan. Het Graphics Team sorteert alles en de eerste aanvraag, zal ook als eerste zijn signature krijgen. Is de signature niet goed? Jammer dan, vraag dan gewoon een nieuwe aan.

Aanvraag gedaan?

Nadat je een aanvraag hebt gedaan. Beslissen we eerst wie de jouwe maakt. Bijv. Jantje heeft een aanvraag gedaan, dan ga ik (MClaw) kijken wie het maakt. We hopen dan de aanvraag binnen 48 uur voltooid te hebben. De voltooide aanvragen kun je hier vinden.

De persoon die is uitgekozen om je sig te maken, mag altijd er nog iets extra aan toevoegen, zolang het maar voor het grootste deel aan het lijstje voldoet. Dit, omdat je niet altijd kan maken wat een aanvrager heeft gevraagd.

Nog vragen?

PB is niet verboden. Gelieve niet in dit topic. Ik zou het graag netjes willen houden.

graphics68da.jpg

- Froop

- Silverwing

Graphics Team - Lead by MClaw. (Alle fouten voorbehouden) :puh:

graphics40zd.jpg

1. Sig Joriz -> MClaw (voltooid)

2. Sig & Ava ICK -> Froop (voltooid)

3. Sig Joe Jörgen -> Silverwing (voltooid)

4. Sig & Ava NandroDavids -> MClaw (voltooid)

5. Signature -Niels- -> Froop (voltooid)

6. Avatar rick15465 -> Silverwing (voltooid)

7. Avatar gta ripper -> Froodooo (voltooid)

8. Avatar Joe Jörgen -> Silverwing (voltooid)

9. Avatar Giorgio -> MClaw (geannuleerd)

10. Avatar arnie -> Froop (voltooid)

11. Signature Mark B. -> Silverwing (voltooid)

12. Signature gangster28. -> Froop (voltooid)

13. Signature pokearno -> MClaw (voltooid)

14. Signature rick15465 -> MClaw (voltooid)

15. Signature DaddyPimp -> Froop (voltooid)

16. Signature Froodooo -> Silverwing (voltooid)

17. Signature Tha Hawk -> MClaw (voltooid)

18. Signature M-92 -> Froop (voltooid)

19. Signature Gino -> Silverwing (voltooid)

20. Signature Thabit -> Froop (voltooid)

21. Signature Big Bear -> Froop (voltooid)

22. Signature & Avatar Gangsta -> Silverwing (voltooid)

23. Signature & PSP Wallpaper GTAlibertycitystories -> MClaw (voltooid)

24. Signature dizcid -> Froop (voltooid)

25. Wallpaper Gino -> Silverwing (maken)

26. Signature ICK -> MClaw (voltooid)

27. Signature Scott -> Froop (voltooid)

28. Signature jon-asses -> Silverwing (voltooid)

29. Signature marty -> -Niels- (maken)

30. Signature Dizzee -> MClaw (maken)

Ik (MClaw) heb het nu iets té druk, voorlopig kan ik geen designs maken. We vragen dringend om helpers.

Bewerkt: door Slimm
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    21

  • Froop

    15

  • Froodooo

    15

  • Silverwing

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Type: Signature

Stijl: GTA 3 stijl. Liefst weer met een oranje Sentinel.

Grootte: 64*64

Kleuren: oranje

Render (optioneel):

Plaatje: (PM me)

Soort text: Joriz (in cage, verdana of pricedown)

Rand: (oranje randje ofzo)

Extra: maak er wat moois van!

Link to comment
Delen op andere websites

Type:Wallpaper

Stijl:Fris

Grootte:800 x 600

Kleuren: Bijpassend bij de plaatjes

Render (optioneel):..

Plaatje:(voeg me hiervoor toe op msn )

Soort text: 2pac - Live by the gun die by the gun

Rand:

Extra: Graag met een beetje lage opacity allemaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Type: Signature + Avatar

Stijl: Oud papier

Grootte: Sig: 500 x 150 Ava: 64 x 64

Kleuren: Licht- en Donkerbruin, zwart, groen, beige, allemaal een beetje gemengd

Render (optioneel):

Plaatje: Klik, rechts van m'n naam zetten.

Soort text: Ice Cold Killa, lekker groot

Rand: Zwart, 1px

Extra: /

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

We willen graag wel een bevestigend lijstje.

Een lijstje met 'Kleuren: Bijpassend bij de plaatjes' hebben we niks aan. We moeten exacte kleuren hebben. In principe past elke kleur bij elk plaatje. Maar een goed designer moet het weten wat er bij het plaatje past. Ik heb toch liever dat men wel goed vermeld wat je er in wilt hebben.

Lees aub de bovenste post goed door. Ik kan al zien dat het niet goed gelezen wordt.

Edit: Als jouw aanvraag fout is sturen we meestal een PB. Je kunt het ook zien als jouw aanvraag nog niet in dit topic staat.

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

Type: Signature

Stijl: San Andreas

Grootte: 400x150

Kleuren: Rood (licht en donker), wit

Render (optioneel):

Plaatje: San Andreas logo

Soort text: Joe Jörgen, de kleuren van San Andreas (zwart, wit), lettertype en grootte maakt niets uit.

Rand: /

Extra: Graag iets speciaal, waar niets vermeld staan is designers keuze.

Ik hoop dat dit nog mogelijk is?

Link to comment
Delen op andere websites

avjoriz6wb.gif

http://img351.imageshack.us/img351/8247/avjoriz6wb.gif

VOLTOOID!

Deze avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB.

Graphics Team

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

Type: Signature

Stijl: Oorlog's style!!

Grootte: 400x100

Kleuren: Grijs & Zwartachtig

Render (optioneel): -

Plaatje: http://www.combat-folk.ru/trophy/screens/bf2/afs.jpg (Alleen de sluipschutter)

Soort text: -Niels-

Rand: Gewoon 1px zwarte lijn om sig heen

Extra: naam moet in en uit faden!

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

joejorgen5de.jpg

[IMG=http://img279.imageshack.us/img279/5328/joejorgen5de.jpg]

VOLTOOID!

Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Type:ava

Stijl:gta 3stijl of liberty city stories

Grootte:de normale hoe het hier mag zijn

Kleuren:donkere

Render (optioneel):-

Plaatje:el_burro2.jpg

Soort text:gta LCS als die niet kan gta3

Rand:rood 1 pixel

Extra:regen als dat kan en mijn naam derin rick mag ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Type:Wallpaper

Stijl:Fris

Grootte:800 x 600

Kleuren: wit / blauw

Render (optioneel):..

Plaatje:2 pac graag plaatjes die je niet zo makkelijk kan krijgen zoals bij google

Soort text: 2pac - Live by the gun die by the gun

Rand:

Extra: Graag met een beetje lage opacity allemaal

Zo dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

ick11kv.jpg

[IMG=http://img218.imageshack.us/img218/3803/ick11kv.jpg]

ickavacopy0is.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/7660/ickavacopy0is.jpg

VOLTOOID!

Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB.

Bewerkt: door Froop
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...