Jump to content

Graphics Team


Arjen

Recommended Posts

Ik wil een nieuwe signature :D

Type: Signature

Stijl: WW2 stijl

Grootte: 300×150

Kleuren: Bruin, berche(donkere)

Render (optioneel): Ik wil vooral de mannen en voertuigen, lucht hoeft niet echt

Plaatje: Zie bijlage, of deze (grotere)

Soort text: Een oud lettertype, wat een beetje past bij WW2, Call of Duty,The war that changed the world, Big Bear

Rand: Bruin

Extra: The war that changed the world, Big bear gewoon als normale text helemaal onderaan in de rechtse hoek

Hopelijk lukt hij mensen :D

post-103-1128103180.jpg

Bewerkt: door Big Bear
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    21

  • Froop

    15

  • Froodooo

    15

  • Silverwing

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heren, denken jullie nog aan mijn lijstje? :puh:

Misschien moet je eens het topic lezen. Net of dat verboden is, ik heb veel aanvragen genegeerd, puur omdat het lijstje gewoon niet goed is. En de jouwe staat er wel bij, maar blijkbaar kijk je er zelf niet naar.

KLIK HIER MAAR EENS OP!!

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

froodooo2on.jpg

[IMG=http://img128.imageshack.us/img128/9549/froodooo2on.jpg]

VOLTOOID!

Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Contacteer me maar als je een bijdrage wilt leveren aan het Graphics Team. :sigaar:

Graphics Team - Aanvraag : Froodooo

Link to comment
Delen op andere websites

Type:avatar

Stijl:stoer

Grootte:15 kb of kleiner

Kleuren:donkerrood

Render (optioneel):niets speciaal

Plaatje:niets

Soort text:jon-asses

Rand:mag in rood

Extra:mijn nickname knippert aan en uit!

alvast bedankt!

greetz jon-asses :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

rick145658ec.jpg

http://img57.imageshack.us/img57/6275/rick145658ec.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

Graphics Team - Aanvraag: rick15465

-------------------------------------------------------

Edit @ rick: Sorry dat ik een ander plaatje heb gebruikt. Maar die was erg slecht te bewerken. Als je die beesten wil laten bewegen moet je eerst 3 verschillende plaatjes hebben en dan ook nog plus regen, dan krijg je ongeveer een signature van 34 Mb.

Mededeling: Je kunt de aanvragen nu in de eerste post vinden. Als je eentje hebt aangevraagd en hij staat er niet bij, dan moet je even het topic doorlezen. Want er staat duidelijk wat je in je lijstje moet vermelden. Danku. :klap:

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

thahawk9gw.gif

http://img60.imageshack.us/img60/994/thahawk9gw.gif

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

Graphics Team - Aanvraag: Tha Hawk

Link to comment
Delen op andere websites

sigdpcopy0qj.jpg

http://img28.imageshack.us/img28/4999/sigdpcopy0qj.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro.

request - Daddypimp

Link to comment
Delen op andere websites

Type: Signature

Stijl: Strak

Grootte: 400 x 100

Kleuren: blauw, de kleur van Koekiemonster

Render (optioneel):

Plaatje:Koekiemonster

Soort text: Thabit, willekeurig lettertype

Rand: Zwart 1px

Extra: onder mijn naam in kleine lettertjes: Koekiepower

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

m92copy2hq.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/5604/m92copy2hq.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro.

request - M-92

Link to comment
Delen op andere websites

pokearno7nc.jpg

http://img60.imageshack.us/img60/4567/pokearno7nc.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

Graphics Team - Aanvraag: pokearno

Link to comment
Delen op andere websites

bigbearcopy2ci.jpg

http://img286.imageshack.us/img286/226/bigbearcopy2ci.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro.

request - Big Bear

Link to comment
Delen op andere websites

Type: Signature & Avatar

Stijl: Grand Theft Auto Vice City

Grootte: Signature: 400x100 Avatar: 64x64

Kleuren: Roze en Lichtblauw. Kleuren van Vice City het liefst.

Render (optioneel): Hoeft niet echt...

Plaatje: GTA Vice City plaatje. Maakt niet uit welke.

Soort text: Gangsta

Rand: 1 PX oranje lijn.

Extra: Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Mededeling

Vanaf nu aan zullen we wat minder streng doen. Niet dat we dat zijn, maar eerst was het verplicht een plaatje te posten. Nu nog steeds, maar als je duidelijk genoeg bent kunnen wij het ook opzoeken.

Als je ons wilt helpen, en zelf sneller een design wilt hebben, kan je het beste gewoon een link naar een plaatje geven.

Link to comment
Delen op andere websites

type:signature en 1wallpaper voor de psp. formaat is (480x272)

stijl: strak

grootte: sig:maximale wat toegestaan is op deze site.en voor de PSP(480x272)

kleuren: dezelde kleur van die muur achter die limos(op het plaatje)

render(optioneel)niets speciaals

plaatje:www.1up.com

soort tekst:GTAlibertycitystories erop en me naam Alessio.

rand: 2pixel die kleur achter die limos op de muur(op het plaatje)

extra: GTAlibertycitystories erop en me naam Alessio.

BVB :D

Bewerkt: door GTAlibertycitystories
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...