Froodooo Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) http://img223.imageshack.us/img223/4568/avagtaripper2hx.gif VOLTOOID! Deze Avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB Graphics Team Bewerkt: 28 september 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) [IMG=http://img127.imageshack.us/img127/6779/rickava6ff.gif] VOLTOOID! Deze Avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Veel plezier met je ava rick! Bewerkt: 28 september 2005 door Silverwing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Type:ava Stijl:Zoals mijn ava Grootte:64x64 Kleuren: de kleuren van het plaatje Render (optioneel):Eminem die telkens verspringt zoals mijn huidige ava nu. Plaatje: Soort text:niets Rand:niks extra: Maak er iets moois van en minimum 3 plaatjes. THX Bewerkt: 28 september 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Type: sig Stijl: sesamstraat Grootte: het maximale wat toegestaan is Kleuren: rood,oranje Render (optioneel): Plaatje: zoek maar wat van sesamstraat uit Soort text: M-92 Rand: geen Extra: maak er wat van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 http://img335.imageshack.us/img335/4462/avanandro0rg.gif http://img65.imageshack.us/img65/5483/signandro2ls.jpg VOLTOOID! Deze avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: NandroDavids Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 http://img225.imageshack.us/img225/2935/niels0sy.gif VOLTOOID! Deze avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: -Niels- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joe J Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Type: avatar Stijl: liberty city stories Grootte: 64x64 Kleuren: Rood (licht, donker), wit Render (optioneel): / Plaatje: Deze kerel Soort text: Joe of J.J. (liefst lettertype van Liberty City Stories of San Andreas) Rand: / Extra: Infaden van tekst (als dit mogelijk is) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Type:sig Stijl:gta-achtig Grootte:500x150 Kleuren:flashi kleuren!! Render (optioneel):/ Plaatje:link naar plaatje Soort text:pokearno Rand:zwart Extra:pokearno mag bewegend!;van recht naar links! voila :'D Bewerkt: 29 september 2005 door pokearno Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 http://img225.imageshack.us/img225/2935/niels0sy.gif VOLTOOID! Deze avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: -Niels- Dank u! De sniper mocht wel iets lichter, maar het is zo oke! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Bedanken en geld storten kan via PB. Dank u! De sniper mocht wel iets lichter, maar het is zo oke! Bewerkt: 1 oktober 2005 door MClaw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 [IMG=http://img397.imageshack.us/img397/2654/joejorgenava3ox.gif] VOLTOOID! Deze Avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Contacteer me maar als je een bijdrage wilt leveren aan het Graphics Team. Graphics Team - Aanvraag : Joe Jörgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Type: ava Stijl: san andreas Grootte: 64x64 Kleuren: maakt niet uit Render (optioneel): / Plaatje: plaatje Soort text: arnie in san andreas lettertype Rand: 1px black Extra: / Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Type:sig Stijl:GTA III Grootte:400x150 Kleuren:Blauw en wit Render (optioneel): Plaatje: Soort text:Mark B. Rand:Zwart, 1px Extra:- Misschien stomme vraag maar wat houd een Render in? Bewerkt: 28 september 2005 door Mark B. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Misschien stomme vraag maar wat houd een Render in? Deze vraag is vaker aan mij gesteld. Een render is ook een plaatje, maar dan van een persoon of object dat al uitgeknipt is. Een plaatje dat dus geen achtergrond heeft etc. Voor meer info, bekijk de eerste post. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Type:sig Stijl:gta3 Grootte:400x150 Kleuren:zwart en grijse achtergrons Render (optioneel): Plaatje: Soort text:gangster28 gtamodding Rand:1px black Extra:geanimeerde tekst Bewerkt: 28 september 2005 door gangster28 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts