Silverwing Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) [IMG=http://img232.imageshack.us/img232/5433/markbsignature7dq.jpg] VOLTOOID! Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Contacteer me maar als je een bijdrage wilt leveren aan het Graphics Team. Graphics Team - Aanvraag : Mark B. Bewerkt: 28 september 2005 door Silverwing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 [IMG=http://img274.imageshack.us/img274/4792/gangster289tl.jpg] VOLTOOID! Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Via de bank mag ook. Graphics Team - Aanvraag : Gangster28 Ik kon hem niet animeren anders werd de sig te groot. Mijn excuses daarvoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 bedankt is goed zo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Bedanken en geld storten kan via PB. Dank u! De sniper mocht wel iets lichter, maar het is zo oke! MClaw is dit geen spam? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Bedanken en geld storten kan via PB. Dank u! De sniper mocht wel iets lichter, maar het is zo oke! MClaw is dit geen spam? Natuurlijk is dit geen spam, MClaw probeert Niels duidelijk te maken dat bedanken via PM moet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 http://img186.imageshack.us/img186/1663/arnieavacopy0dl.jpg VOLTOOID! Deze avater is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Vanaf heden kun je ook lolly's storten. Graphics Team - Aanvraag : Arnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 ik vroeg als eerste een signature aan...en ik heb ze nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 ik vroeg als eerste een signature aan...en ik heb ze nog niet Vergeten. Het spijt me. Wil je voortaan een PB sturen. Door al die posts tussendoor wordt het onoverzichtelijk. Mededeling: Froodooo zit niet meer in het Graphics Team. Er uit gezet wegens té weinig ervaring. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Type:sig Stijl:san andreas Grootte:max Kleuren:licht en donker Render (optioneel):- Plaatje:http://www.emb-japan.pl/kultura/kronika/go...a/godzilla2.gif Soort text:rick15465 Rand:1 pixel Extra:donkere regen zodat je het plaatje van godzilla met die andere nog kan zien en als het kan dat ze bewegen . Bewerkt: 29 september 2005 door rick15465 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Type:sig/ava Stijl:In de stijl zoals froop zijn signature Grootte:max Kleuren:donkerblauw en zwart Render (optioneel):-Plaatje:Klik Soort text:Gino met mooie effecten etc. Rand:1 pixel Extra:Graag met zo'n glans over de letters zo'n shyne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Auto's Grootte: Maximale Grote Kleuren: Blauw en Wit Render (optioneel): Plaatje: Zie hierboven Soort text: Ferrari Lettertype Rand: 1 Pixel, Blauw Extra: Mijn naam moet erin staan, en ook Dodge Charger... Maak er iets moois van! :'D DaddyPimp Bewerkt: 29 september 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Type: Signature Stijl: Grunge en filter-effects Grootte: 400x125 Kleuren: Wat het best bij het plaatje past. Render (optioneel): Plaatje: Soort text: Froodooo Rand: Doorzichtige border. Extra: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) type:signature en avatar stijl:strak grootte:sig:5hoe het hier moet zijn:ava:64x64(msn formaat) kleuren: render(optioneel): plaatje:boxart van gtalcs(libertycitystories) soort text:me profielnaam erin en me naam Alessio erin rand:helemaal zwart(layout)en wat het beste erbij past extra: BVB Bewerkt: 30 september 2005 door GTAlibertycitystories Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Type:sig Stijl: een hawk Grootte:max Kleuren:licht en donker Render (optioneel) Plaatje: Soort text:Tha Hawk Rand:2 pixel Extra:Laat tekst en plaatje knipperen (of bewegen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Type: SignatureStijl: Auto's Grootte: Maximale Grote Kleuren: Blauw en Wit Render (optioneel): Plaatje: Zie hierboven Soort text: Ferrari Lettertype Rand: 1 Pixel, Blauw Extra: Mijn naam moet erin staan, en ook Dodge Charger... Maak er iets moois van! :'D DaddyPimp Heren, denken jullie nog aan mijn lijstje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts