Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Ik wil een nieuwe signature Type: Signature Stijl: WW2 stijl Grootte: 300×150 Kleuren: Bruin, berche(donkere) Render (optioneel): Ik wil vooral de mannen en voertuigen, lucht hoeft niet echt Plaatje: Zie bijlage, of deze (grotere) Soort text: Een oud lettertype, wat een beetje past bij WW2, Call of Duty,The war that changed the world, Big Bear Rand: Bruin Extra: The war that changed the world, Big bear gewoon als normale text helemaal onderaan in de rechtse hoek Hopelijk lukt hij mensen Bewerkt: 1 oktober 2005 door Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Heren, denken jullie nog aan mijn lijstje? Misschien moet je eens het topic lezen. Net of dat verboden is, ik heb veel aanvragen genegeerd, puur omdat het lijstje gewoon niet goed is. En de jouwe staat er wel bij, maar blijkbaar kijk je er zelf niet naar. KLIK HIER MAAR EENS OP!! Bewerkt: 1 oktober 2005 door MClaw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 [IMG=http://img128.imageshack.us/img128/9549/froodooo2on.jpg] VOLTOOID! Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Contacteer me maar als je een bijdrage wilt leveren aan het Graphics Team. Graphics Team - Aanvraag : Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Type:avatar Stijl:stoer Grootte:15 kb of kleiner Kleuren:donkerrood Render (optioneel):niets speciaal Plaatje:niets Soort text:jon-asses Rand:mag in rood Extra:mijn nickname knippert aan en uit! alvast bedankt! greetz jon-asses Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) http://img57.imageshack.us/img57/6275/rick145658ec.jpg VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: rick15465 ------------------------------------------------------- Edit @ rick: Sorry dat ik een ander plaatje heb gebruikt. Maar die was erg slecht te bewerken. Als je die beesten wil laten bewegen moet je eerst 3 verschillende plaatjes hebben en dan ook nog plus regen, dan krijg je ongeveer een signature van 34 Mb. Mededeling: Je kunt de aanvragen nu in de eerste post vinden. Als je eentje hebt aangevraagd en hij staat er niet bij, dan moet je even het topic doorlezen. Want er staat duidelijk wat je in je lijstje moet vermelden. Danku. Bewerkt: 1 oktober 2005 door MClaw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Type: sig Stijl: sesamstraat Grootte: het maximale wat toegestaan is Kleuren: rood,oranje Render (optioneel): Plaatje: hier Soort text: M-92 Rand: geen Extra: maak er wat van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 http://img60.imageshack.us/img60/994/thahawk9gw.gif VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: Tha Hawk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 http://img28.imageshack.us/img28/4999/sigdpcopy0qj.jpg VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro. request - Daddypimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Strak Grootte: 400 x 100 Kleuren: blauw, de kleur van Koekiemonster Render (optioneel): Plaatje:Koekiemonster Soort text: Thabit, willekeurig lettertype Rand: Zwart 1px Extra: onder mijn naam in kleine lettertjes: Koekiepower Bewerkt: 1 oktober 2005 door Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 http://img7.imageshack.us/img7/5604/m92copy2hq.jpg VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro. request - M-92 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 http://img60.imageshack.us/img60/4567/pokearno7nc.jpg VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: pokearno Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 http://img286.imageshack.us/img286/226/bigbearcopy2ci.jpg VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro. request - Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Type: Signature & Avatar Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: Signature: 400x100 Avatar: 64x64 Kleuren: Roze en Lichtblauw. Kleuren van Vice City het liefst. Render (optioneel): Hoeft niet echt... Plaatje: GTA Vice City plaatje. Maakt niet uit welke. Soort text: Gangsta Rand: 1 PX oranje lijn. Extra: Succes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Mededeling Vanaf nu aan zullen we wat minder streng doen. Niet dat we dat zijn, maar eerst was het verplicht een plaatje te posten. Nu nog steeds, maar als je duidelijk genoeg bent kunnen wij het ook opzoeken. Als je ons wilt helpen, en zelf sneller een design wilt hebben, kan je het beste gewoon een link naar een plaatje geven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) type:signature en 1wallpaper voor de psp. formaat is (480x272) stijl: strak grootte: sig:maximale wat toegestaan is op deze site.en voor de PSP(480x272) kleuren: dezelde kleur van die muur achter die limos(op het plaatje) render(optioneel)niets speciaals plaatje:www.1up.com soort tekst:GTAlibertycitystories erop en me naam Alessio. rand: 2pixel die kleur achter die limos op de muur(op het plaatje) extra: GTAlibertycitystories erop en me naam Alessio. BVB Bewerkt: 3 oktober 2005 door GTAlibertycitystories Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts