GTA-Freak2 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vind het wel heel leuk echt eens iets nieuws in de GTA reeks wat vinden jullie ervan? Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vind het echt vet, normaal was dat alleen op de pc met een multi mod, maar dat gaat vaak nooit beter dan als de makers van het spel het er zelf in zetten. je kan met 6 personen tegelijk spelen en dat geldt volgens mij ook als je met ze 6e in 1 kamer bent ofzo. :'D Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Dit is supergoed van R* Hiermee ga ik heel lang amuseren. Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Een goede zaak dat een multiplayer optie erin zit Zit er toch nog iets heel nieuws in Liberty City Stories. En het stimuleert zeker de koop, want de multiplayer optie word voor de eerste keer vertoond. Liberty City Surviver - Een deathmatch mode Protection Racket - Vernietig voertuigen van het andere team Get Stretch - Steel voertuigen van het andere team Liberty City Surviver lijkt mij het mooiste, lekker elkaar afknallen. Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Liberty city surviver zal later ook een tv programma worden, want je hoort er soms reclame over in gta3. :'D Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 dit had ik gepost op de home van gtagames.nl ik zat zo te kijken op de Grand Theft Auto: Liberty City Stories website bij multiplayer waar ik die 3 modes zag die patrick w al eerder noemde maar je kon daar ook nog naar beneden klikken, waar stond: More to be announced. ik denk dus dat er nog meer multiplayer modes zullen verschijnen dat lijkt me echt vet als er nog meer modes zouden verschijnen :'D Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 volgens een engelse forum komen er 7 verschillende mp modes Reageren
W3sl3y Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik vind het helemaal geweldig van Rockstar. Ik geloof best dat Rockstar meer modes uit brengt Maar wat wel een nadeel is, is dat je (als je leuk wil spelen) met ze zessen in 1 kamer moet zijn om te spelen. Vind jij maar eens 6 vrienden van je die alle 6 een PSP hebben inclusief GTA: LCS. Is het al bekend of je een kabeltje nodig hebt of of het gaat via bluetooth ofzoiets dergelijks. Reageren
Aydekin Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) het kan toch ook online via internet. maar dan moet je wel draadloze internet hebben thuis Bewerkt: 1 oktober 2005 door Aydekin Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Maar wat wel een nadeel is, is dat je (als je leuk wil spelen) met ze zessen in 1 kamer moet zijn om te spelen.Vind jij maar eens 6 vrienden van je die alle 6 een PSP hebben inclusief GTA: LCS. Is het al bekend of je een kabeltje nodig hebt of of het gaat via bluetooth ofzoiets dergelijks. Ja precies vind er maar eens 6! Volgens mij gaat de multiplayer optie via de WiFi functie Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 op de officiele psp site kan je een online account aanmaken, volgens mij is dat voor dat je bijv tegen iemand uit engeland kan Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 op de officiele psp site kan je een online account aanmaken, volgens mij is dat voor dat je bijv tegen iemand uit engeland kan misschien pikt de psp draadloos internet op waardoor je met iedereen op wereld zou kunnen spelen ( die psp,lcs heeft ) Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 misschien pikt de psp draadloos internet op waardoor je met iedereen op wereld zou kunnen spelen ( die psp,lcs heeft Je moet gewoon met je psp door de straat lopen, ff bij alle huizen langs en dan ff scannen naar een Toeganspunt. Gratis draadloos internet. als er geen beveiliging opzit tenminste. Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 haha, in heel Nederland langs bij elk huis op afstand van 15 meter :'D Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Het begint natuurlijk wel op te vallen als je dagenlang op de stoep voor iemands anders huis gaat zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.