Mazzeltje Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Een beetje een saaie wedstrijd was het tussen Japan en Kroatie. De eindstand is 0-0. En ik weet haast wel zeker dat Japan eruit ligt. Tenzei ze winnen van Brazilie wat ik niet zo zie gebeuren. Vanavond om 18:00 speelt Brazilie tegen Australie en dat lijkt mij wel een mooie wedstrijds. Kijken wat het Team van Hiddink tegen Brazilie heeft op te brengen. Ik denk dat Brazilie wel wint. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik denk ook dat Brazilie wint. Met 2-0 ofzo. Zijn al 5 keer WK geworden. Reageren
.Syfes Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Japan heeft gelijk gespeeld ,nu brazilie dit gaat nijg zijn (in de tweede helft ) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Brazlilie speelt erg slecht vindt ik. De eerste helft is al voorbij en het staat nog steeds 0-0. Dat had ik niet verwacht. Ik had verwacht dat het al ongeveer 1-0 voor Brazilie zou staan. Australie daarintegen speelt wel best sterk. Reageren
Juju Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Het is 1-0, goal van Adriano volgens mij. Ik hoop wel dat Australië gelijk maakt, ze spelen heel goed. 2-0 goal door de invaller van Adriano: Fred. Bewerkt: 18 juni 2006 door italia_juju Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Brazilie heeft met 2-0 gewonnen van Australie. Over een uurtje gaat Frankrijk tegen Zuid Korea. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Frankrijk heeft gelijk gespeeld (1-1) tegen Zuid-Korea. Vonden jullie dat terecht? In de rust staat Zwitserland met 1-0 voor op Togo Bewerkt: 19 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Als je een doelpunt gemist hebt van het WK.....of een samenvatting niet gezien, kan je ze dan terugkijken op het internet? weet iemand een site ofz? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Ja, dat is mogelijk. Ik was de url kwijt, maar heb nu wel iets gevonden, misschien zit er iets tussen klik EDIT 1: o nee, dat is uit het verleden, ik kijk nog wel even verder EDIT 2: je hebt kans dat het helemaal niet mogelijk is, ivm de rechten van het wk 2006 EDIT 3: @ hieronder: graag gedaan hoor Bewerkt: 19 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ja, dat is mogelijk. Ik was de url kwijt, maar heb nu wel iets gevonden, misschien zit er iets tussen klik EDIT 1: o nee, dat is uit het verleden, ik kijk nog wel even verder EDIT 2: je hebt kans dat het helemaal niet mogelijk is, ivm de rechten van het wk 2006 O ja, niet aan gedacht, nou in elk geval bedankt voor de hulp!! Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Tunesië - Spanje In de achtste minuut begon het goed voor de Tunesiers. Mnari scoorde de 1-0 naar een rebound. Na dit doelpunt storte Tunesië zich voledig op de verdediging, ze stonden immers toch voor. Tunesië hield stand tot de 71ste minuut. Raúl scoorde vanuit een rebound en het stond weer gelijk. Daarna was het gedaan met Tunesië. In de 76ste minuut was het Tores die op aangeven van Fábregas zijn tweede van het toernooi binnenschoot. Of het nog niet erg genoeg was scoorde Tores in de 91ste minuut ook nog de 3-1 vanuit een penalty. Geel: Spanje Fábregas Tunesië: Ayari, Trabelsi, Jaidi, Guemamdia, Jaziri, Mnari. Rood: Spanje - Tunesië: - Einduitslag: Spanje 3 - Tunesië 1 Bewerkt: 20 juni 2006 door Ikkes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Waar strand Nederland denken jullie? Ik denk zo in de halve finale, als ze daar komen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb even een beetje het schema bekeken en ik ben tot de volgende conclusie gekomen: Het gunstigste voor Nederland om de Halve Finale te halen is als volgt: - 2e worden in pool C. Dan moeten ze in de achste finale tegen Portugal, die tegenvalt, en in de kwart finale tegen Engeland. Als ze 1e worden in Pool C moeten ze in de achste finale tegen Mexico(beter dus), maar in de kwartfinale tegen Duitsland en dat willen we niet. Maar on-topic. Ik hoop dat Nederland in de stijd om de 3e plaats komt maar ik ben bang van niet. We zullen zien. Ikkes Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Waar strand Nederland denken jullie?Ik denk zo in de halve finale, als ze daar komen. Ik denk als alles meezit in de 1/2 finale. Maar vandaag zijn er de volgende wedstrijden: 16:00: Ecuador-Duitsland (te zien op Nederland 2) 16:00: Costa Rica-Polen (te zien op RTL7) 21:00: Zweden-Engeland (te zien op Nederland 2) 21:00: Paraguay-Trinidad&Tobago (te zien op RTL7) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.