Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Het slaat echt helemaal nergens op die rode kaart en die strafschop. Zelden zo'n slechte scheidsrechter zien fluiten, maar een troost is dat het ongetwijfeld de laatste wedstrijd van die man zal zijn. Maar goed, daar is mijn pool niet meer mee gered :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Tunesië 1 - 0 Saudi-Arabië

Eindronde WK 2006 - Aanvang 18.00 uur / 1e helft

23. Jaziri (schot) 1 0

1-0 Tunesië, Jaziri scoorde, Tunesië had een penalty moeten krijgen!

Bewerkt: door robertsa
Link to comment
Delen op andere websites

wat is de einduitslag???

2-2.....

Ik had met sportkenners winst voor Saudie-Arabië gezegd in de hoop op een verassing. Deze leek ook te komen. SA scoorde in de 84ste minuut de 1-2. Maar helaas, in de 93ste minuut scoorde Tunesië de gelijkmaker. Maar de eerste helft was slecht en de tweede was leuk.

Groeten Ikkes :cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

:D Ik denk ook dat je iets te veel alcohol gedronken hebt op je verjaardag Goliat.....ook in mijn speelschema moet Ecuador op 15 juni (morgen dus) om 15.00 uur tegen Costa Rica. Uitgezonden door de NOS en in Hamburg.......

Lol..ik speel vaak TOTO en op 'mijn' speelschema van de Tota staat toch echt dat de wedstrijd om 22:00 begint. Maar ik vergat dus de kleine lettertjes te lezen, er staat:

De wedstrijden 69 t/m 77 worden op Donderdag 15 Juni gespeeld.

Die westrijd is nummer zit daar dus tussen, wel raar dat ze er wel 22:00 voor zetten maar goed.

Ik ben mischien wat aan de late kant maar mijn excuses. ;) :$

Even mij mening over de wedstrijd Tunesië-Saudi-Arabië.

Ik vond de eerste helft niet om aan te zien, ik was blij met de goal van Tunesië omdat ik met Toto op Tunesië had gewed. De 2e helft was voor mij dan een drama de Arabieren kwamen met 2-1 voor na goed spel, het tempo wat speelde was hoog een de voorsprong was dan ook verdiend. Dat Tunesië nog gelijk wist te maken was voor mij geen verassing, Ik had bij de WK-kwalificatie's naar Tunesië-Marokko gekeken en toen waren ze ook nog onverdiend gelijk gekomen en wisten ze zo naar het WK te gaan ten koste van Marokko.

Maar ik heb me hoe dan ook zeker vermaakt met deze westrijd. :Y

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...