Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Ik heb Brazilie helemaal gekeken maar in 82e minuut moest ik naar huis, toen ik thuis kwam was er niet iets gebeurt met een supporter die het veld was opgelopen, heeft iemand dit gezien?

De commentator had het er over, maar de supporter is niet in beeld gebracht. Waarschijnlijk Fifa beleid om de supporter geen eer te geven. Hij deed ook niks anders als eenmaal het veld in de lengte oversteken. Niets bijzonders dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Ach ja, die supporter rende in zijn Kroatië shirtje op het veld, is van het ene doel naar het andere doel gelopen. Eerst deden ze niets en daarna dacht er eentje.. Och laat ik ook es wat doen. :cab:

Trouwens, als je die mensen in die oranjes vestjes ziet, die staan de hele wedstrijd met hun rug naar het veld toe, dat is toch ook erg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Brazilie helemaal gekeken maar in 82e minuut moest ik naar huis, toen ik thuis kwam was er niet iets gebeurt met een supporter die het veld was opgelopen, heeft iemand dit gezien?

De commentator had het er over, maar de supporter is niet in beeld gebracht. Waarschijnlijk Fifa beleid om de supporter geen eer te geven. Hij deed ook niks anders als eenmaal het veld in de lengte oversteken. Niets bijzonders dus.

Die supporter werd op het laatste moment wel in beeld gebracht hoor.

Maarja ik snap niet hoe ze zeo makkelijk op het veld kunnen komen.

Programma voor vandaag:

15:00 uur: Spanje-Oekraïne

18:00 uur: Tunesië-Saudi Arabië

21:00 uur: Duitsland-Polen

Link to comment
Delen op andere websites

En om 22:00 Ecuador-Costa Rica.

Die wordt overigens niet uitgezonden door de NOS.

Je zit er goed naast, want Ecuador-Costa Rica is morgen om 15:00 uur.

Althans, dat staat op mijn speelschema.

Link to comment
Delen op andere websites

:D Ik denk ook dat je iets te veel alcohol gedronken hebt op je verjaardag Goliat.....ook in mijn speelschema moet Ecuador op 15 juni (morgen dus) om 15.00 uur tegen Costa Rica. Uitgezonden door de NOS en in Hamburg.......
Link to comment
Delen op andere websites

Brazilië viel zekers te weten tegen....Ik vond hem slim dat ze die supporter (bijna) niet in beeld brachten....krijgt ie dik weinig aandacht, maar ik vond Kroatië verrassend goed, Brazilië gaat denk ik door, Japan word 4e, en dan word het spannend tussen Kroatië en Australië.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ervanuit dat Brazilie en Kroatie doorgaan. De vraag is alleen wie wordt groepswinnaar.. Brazilie viel inderdaad tegen, maar speelde veel beter dan Australie en Japan. Vooralsnog denk ik dat Kroatie groepswinnaar wordt..

Wat me bijzonder tegenviel gisteren was het optreden van Ronaldo. Iedereen had het erover en ook de fans in het stadion gaven dat aan toen hij gewisseld werd. Mooie opmerking van de duitse commentator: "Tja, wat voor opdracht heeft Ronaldo eigenlijk gekregen? Muggenverjagen en het strafschopgebied?" :schater: Humor....

Trouwens werd op de duitse tv die supporter vol in beeld gebracht, en ik moet ook zeggen dat ze goed gehandeld hebben om hem weer van het veld te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...