Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Op het moment is Australië bezig met zijn wedstrijd tegen Japan (Australië word gecoached door Guus Hiddink).

Ik hoop dat Australië deze wedstrijd wint, en vooral dat ze doorgaan naar de tweede ronde, dan zijn er namelijk twee Nederlande coaches door naar de tweede ronde (van Nederland ga ik uit dat ze doorgaan natuurlijk :clown: ).

Helaas staat het nu 0-1 voor Japan, en de tweede helft is net begonnen.

[Edit] Geweldig, Tim Cahill scoort in de 84e en 89e minuut, waardoor de score omspringt naar 2-1 voor Australië. Nog even en Australië gaat winnen, wat een spectaculaire slotfase!

[Edit 2] Woot. 3-1 zelfs voor Australië, heel goed gedaan zeg!

Nu is de wedstrijd dan afgelopen. Waar ze in de slotfase nog 0-1 achterstonden, maakte Australië er binnen 10 minuten gewoon 3, waardoor Australië wint met 3-1!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Wie had dat ooit verwacht dat Australie van Japan met 3-1 wint.

In de laatste 10 minuten werden er 3 goals gemaakt.

Japan had eigenlijk wel kunnen winnen als ze goed hadden verdedigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je gelijk hebt moesten ze goed verdigd hebben stonden ze nog gelijk dikke afgang japan om 9u is er een

match italie tegen nog iemand :)

Maar eerst krijg je om 18:00 nog Verenigde Staten tegen Tsjechie.

En Italie moet om 21:00 tegen Ghana. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Australië - Japan, tja wat moet je daar van zeggen. Japan was sterk en speelde aanvallend in het begin. Later gingen ze zich meer focussen op de verdediging om Australië niet te laten scoren. Maar Australië en scoorde 1 -1, 2-1 en later 3-1. Ik gunde het Guus Hiddink heelveel oa omdat hij Nederlands is. Japan heeft sportief verloren.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een Nederlander die punten heeft! :dans: Guus Hiddink heeft 2-1 gewonnen zag ik net. Ik weet dat eerst de Japanners voor kwamen, maar meer weet ik niet. We hadden kabel problemen en daarom hebben we een tijdje geen internet en TV. Maar geweldig, dat weer een Nederlander heeft gewonnen (nouja, punten heeft :) ), eerst Leo Beenhakker en Marco van Basten.

Ik ben erg blij dat we gister gewonnen hebben. Het was eer een goedde eerste helft en daarna was het bagger, ik denk alle wedstrijden die nederland gaat winnen met 1-0 gaat gewonnen worden. Zo zag je het in de voorbereiding en vaker. Dus, nog geen topteam. Aan de verdediging mag ook nog geschroeft worden, maar dat komt wel goed!!

KUTGW!! :tu:

Sinds het WK begonnen is hebben we alweer 13 pagina's vol gekletst!!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inmiddels alweer van start gegaan, het leek een gemene overtreding op Koller, kan het heel verkeerd gezien hebben.

Nedved overtreding, gevolg gele kaart.

1-0!!

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...