Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Italië-Ghana is al een tijdje bezig, de stand is nu nog 0-0, dit wordt denk een saaie wedstrijd die Italianen scoren 1 keer en dan gaan ze de rest van de tijd verdedigen of tijdrekken. Dat doet Engeland ook altijd de rust is nu bijna maar ik ga niet meer kijken dit wordt denk ik 0-0.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, ik was voor Ghana. Vind ik leuk, als de underdog wint. Ik vond ze eigenlijk best goed (Ghana) maar uiteraard konden ze niet winnen van Italië: zo'n geslepen team! Al had Ghana een penalty moeten krijgen!

Link to comment
Delen op andere websites

Toen Italië zijn eerste doelpunt maakte, filmden ze ook zo'n jongetje die fan was van Ghana, 7 of 8 jaar ofzo. Die begon te huilen.

Ik was op slag voor Ghana, haha. :puh:

Haha ja ik ook dat was zielig, Ghana heeft toch nog wel bekende spelers: Addo, Essiën, Kuffour, S.Appiah, die toch wel spelen voor (sub)topclubs in Europa! _O_ Ghana _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Programma van vandaag:

15:00 uur: Zuid-Korea-Togo

18:00 uur: Frankrijk-Zwitserland

21:00 uur: Brazilië-Kroatië

Ik ga vooral om 21:00 uur kijken :puh:

Ik weet zeker dat Brazilië gaat winnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

En verdiend. Brazilië speel ook mooi voetbal, mooi om naar te kijken. Ze hebben er plezier in.

Misschien hebben jullie die documentaire gezien over het filmen in de kleedkamer van Brazilië. Dat was echt een vette documentaire. Ze maken heel erg veel muziek van dat salsa en braziliaanse muziek. In de bus, in de kleedkamer, overal waar ze zijn maken ze muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...