Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

De wedstrijd is ondertussen begonen. ;)

Wel een middelmatige wedstrijd van Mexico. Jared Borgetti moest er in de 2de helft met een blessure uit. Mexico kon pas een beetje in de wedstrijd komen tegen de 70ste minuut, en toen scoorde ze nog 2 keer. Mijn man van de match: Marquez.

Gokje over de match Angola- Portugal: 0-2.

Edit: Nog maar enkele seconden gespeeld en het stond bijna 0-1. :puh:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Zo Portugal gaat lekker. :Y

Ja zeker!

Hier volgt mijn live verslag van Portugal-Angola, dus blijf hier kijken als je tv het niet meer doet of als je geen zin hebt om te kijken!

1-0 voor Portugal!! FORZA!!!(of hoe je het ook schrijft) Mooi doelpunt door Pauleta...

Het gaat nu wat rustiger aan, iemand van angola schoot de bal recht in de armen van de keeper, Ricardo.

Ik denk dat het voorlopig 1-0 zal blijven...

De keeper van Angola is geblesseerd hoe zal het aflopen?

De keeper staat weer, en het spel gaat weer verder de bal blijft rond het middenveld ik edit zo weer!

een of andere delgado duwde een protugees dit is spannend mensen hoekschop...

AI!! gemist uit voor portugal... Die sukkel geeft de bal gwoon aan angola!

Mooie redding van de portugese keeper! Angola gaat narmate het spel vordert steeds beter.

Ambre geblesseerd christiano ronaldo heeft geel dit is spannend mensen! Nog iemand geel, deze keer voor een angolaan. VRIJE TRAP EN HIJ GAAT... OVER!!!! Die akwa is echt een egoïst!

C. Ronaldo kopt en... mist! De bal ging tegen de lat en angola scheert over het veld wordt dit een doelpunt? Nee dus. Het is over 4 minuten rust en ik zie echt geen doelpuntje meer aankomen hoor. Bijna 1-1. maar bijna is niet helemaal he het is nu corner het zal me benieuwen oh nee nog steeds 0-1. C. Ronaldo is niet blij hij schoot de bal recht in de armen van ricardo(beide keepers heten ricardo)

nog 2 minuten xtra blessuretijd tot de rust dit wordt niks meer mensen. Nog een geel voor een angoliër genaamd loco. En het is nu rust, nog steeds 0-1 voor portugal, over een kwartiertje meer verslag.

sorry ik kap ermee ik ben erg moe en wil nu het liefst gaan slape

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Rust bij Portugal - Angola. Nog steeds 1-0. Ik vind het knap van Angola dat ze stand houden omdat Portugal een redelijk zware ploeg is. Maar we zullen de 2de helft zien hoeveel energy Angola nog heeft. Misschien wint Angola nog wel met 2-1! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...