ikt Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Hoeveel gele kaarrten ook alweer? 18 of 20? Bewerkt: 25 juni 2006 door ikt Reageren
LBG Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 20 volgens mij.... was echt grappig Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hoeveel gele kaarrten ook alweer? 18 of 20? Nou, er zijn 20 gele kaarten uitgedeeld, waarvan 4 rode dus 4 maal 2 keer geel. De scheids mogen ze terugschoppen naar Moskou. De FIFA zei al dat de scheids geel moest krijgen, maarja daar hebben we niks aan. Reageren
LBG Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 die scheids heeft te veel vodka gedronken met zen dronken hoofd Reageren
Yohan Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Dat het een rot wedstrijd was ok, maar let een beetje op je woorden, klinkt misschien dom, maar het is maar een spel. Was echt schandalig dat Boularooz (of hoe dan ook) rood kreeg, echt grote onzin. Die scheids floot werkelijk voor alles, en gaf dan ook nog bij elke overtreding zo'n beetje een kaart. Echt erg, wat een rot wedstrijd gewoon... [ Woow, 1e post ever in Sport forum.. ] Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Gvd, Nederland eruit....jammer....xxxxx Figo....xxxxxxxxxxxxxx....gadverdamme, misselijke aansteller. >>> Door GTA-Sheep: Ik vind het ook erg jammer dat we verloren hebben, maar zou je je taal gewoon "forumproof" willen houden<<< Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Die scheidsrechter was prima. Het lag gewoon aan de wedstrijd Nederland - Portugal. Na de trap van Boulahrouz op Ronaldo was de sfeer veel grimmiger geworden. Iedereen ging veel harder spelen. De scheidsrehter gaf bijna alle gele kaarten terecht, zowel aan Nederland als aan Portugal. Alleen de tweede overtreding van Boulahrouz op Figo was zó en zó nep. Dat is nu echt Figo-stilo, gele kaarten aansmeren aan de tegenstander. Mja.. Mooie goal van Portugal. Slecht verdedigd, van der Sar is kansloos. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Die scheidsrechter was prima. Het lag gewoon aan de wedstrijd Nederland - Portugal. Na de trap van Boulahrouz op Ronaldo was de sfeer veel grimmiger geworden. Iedereen ging veel harder spelen. De scheidsrehter gaf bijna alle gele kaarten terecht, zowel aan Nederland als aan Portugal. Alleen de tweede overtreding van Boulahrouz op Figo was zó en zó nep. Dat is nu echt Figo-stilo, gele kaarten aansmeren aan de tegenstander. Mja.. Mooie goal van Portugal. Slecht verdedigd, van der Sar is kansloos. Mee eens...Daar komt bij dat Robben een naam als duikelaar heeft opgebouwd in zijn carriëre, en mede daardoor zijn we een aantal penalty's misgelopen in dit WK. Ook gisteren, daar had Robben ook een penalty verdiend... Maarja, Robben wordt nu gestraft voor zijn eigen verleden.. Niets aan te doen, we moeten verder. Mijn favoriet is vanaf nu Australië, hoewel die het moeilijk gaan krijgen vandaag tegen Itallië. Maar ik hoop voor ze dat ze het halen.. Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Snif, We hebben gewoon te veel kansen gemist, vooral die ene op de PAAL! Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 holland had moeten winnen, als ben ik fan van portugal. Holland was sterker, portugal 6schots en Holland 21. Ricardo is gewoon goed. Maarja jmr dat er weer een buurland uit is, troost u! Belgie komt zelfs niet zo ver, het zijn amateurs. Niet altijd zo geweest. Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Dat was niet op de paal maar op de lat ontopic: ik vond het echt spijtig(ik ben belg he BTW) Nederland moest gewoon meer kansen gebruiken, Nederland kon gemakkelijk met 1-4 winnen ofzo maarja En mss was het ook nog een voordeel voor nederland dat Ronaldo out was daar gaat men score bij de sportkenners Bewerkt: 26 juni 2006 door Pitbull Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Je moet niet alles op de scheids gooien. Deze heeft streng gefloten en er waren niet echt kaarten die echt nergens op sloegen behalve die van Bouhlarouz. Maar de spelers wisten dat deze scheids snel geel trekt en dan kan je zelf bedenken dat je dergelijke overtredingen niet maken moet. Het waren 16 gele kaarten en 4 rode kaarten. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Portugal - Nederland Nederland begon de wedstreid vol inzet. In de eerste minuut schoot Mark van Bommel net naast. Hierna begon de wedstreid zich te kenmerken. Van Bommel kreeg in de 2e minuut geel en Boulahrouz in de 7e. Hierna kreeg Portugal langzaam meer ruimte. In de 23ste minuut gebeurde het dan. Simao kon in het strafschop gebied aan nemen en kon deze afgeven aan Maniche die deze onhoudbaar binnenschoot. Daarna begon het gele kaarten festijn pas echt. Om de haverklap moest de scheids weer een kaart trekken. Vlak voor rust kreeg de Portugees Costinha zijn 2e gele kaart dus rood. In de tweede helft moest nederland komen en deed dit ook. Hierdoor gaven ze ruimte achterin weg en kon Portugal counteren. Door een schwalbe van Figo in een counter kreeg Bouhlarouz zijn 2e geel en ook rood. Niet veel later onplofte de boel en werd de sfeer op het veld alleen maar grimmiger. De scheids kon het amper in toon houden en werd genootzaakt nog meer geel te trekken. In de 78ste minuut kreeg Deco na spelbederf zijn 2e en dus ook rood. Als of het allemaal niet genoeg was. Nederland slaagde er niet in om de bal achter Ricardo te krijgen. In de 95ste minuut kreeg ook nog van Bronckhorst zijn 2e geel en ook rood. Wat een record was tijdens een WK: 4 rode kaarten. Door deze nederlaag van oranje is Nederland uitgeschakeld en gaat een gehavend Portugal door naar de kwart finale. Geel: Portugal: Maniche, Costinha, Costinha, Petit, Figo, Deco, Ricardo, Valente, Deco Nederland: Van Bommel, Bouhlarouz, Van Bronckhorst, Bouhlarouz, Sneijder, Van der Vaart, Van Bronckhorst Rood: Portugal: Costinha, Deco Nederland: Bouhlarouz, Van Bronckhorst Eindstand: Portugal 1 - Nederland 0 Reageren
RogierS. Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik zal niet alles op de scheids afschuiven, maar om eerlijk te zijn vind ik wel dat de scheidsrechter een aandeel heeft in het verlies van Nederland. Zag je het toen Boularouz rood kreeg omdat hij Figo zogenaamd een elleboogstoot had gegeven? Hier klopte totaal niets van. Dan hebben we ook Robben, die een trap in zijn gezicht kreeg van een aankomende Portugees. Om het van de andere kant te bekijken, vond ik wel dat Nederland als een krant speelde. ze kregen zoveel kansen die ze niet benut hebben door bijvoorbeeld miscommunicatie! Oranje, dit kan beter! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 De scheids valt ook zeker wel wat te wijten. Hij beïnvloedde de wedstrijd zo sterk, en hij gaf veel te makkelijk kaarten weg. Zelfs de FIFA baas, spuit gal over de scheids heen, dus de scheids valt zeker wel wat te wijten. Maar, het spel was zo hard dat kaarten ook weer onvermijdelijk waren. Reageren
RTS Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Nou dan lig je er dus uit. Nederland speelde gewoon slecht, en het hele WK eigenlijk al. Ten tweede is de abitrage ongeloofelijk slecht, stelletje amateurs. Maar ja, Nederland heeft het ook niet verdiend imo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.