Jump to content

WK 2006

NandroDavids

Recommended Posts

Geplaatst:

Van Basten heeft 1 megagrote fout gemaakt! Huntelaar thuislaten. Ik vind dat dat echt niet kan, hij is topscorer! De rest van de selectie is oké.

Ehm....2 fouten volgens mij. De 2e fout vind ik nog veel groter dan het thuislaten van Huntelaar: Van Basten laat Edgar Davids thuis... :{ . De grote aanjager van het Elftal kun je toch niet thuislaten...? :N

Je kunt niet ontkennen dat je geen fan van Davids bent. Maar je hebt wel gelijk! Hij is goed bezig bij Middelsbrown (of hoe die club ook mag heten). Maar hij denkt te gemakszuchtig als hij tussen allemaal Oranje mensen staat.

Huntelaar moet nog groeien, en ik denk dat het EK onder 20 daar een goeie stap voor is! Met Ajax champions leuge en dan is hij klaar voor het EK in 2008 (Waarneer Nistelrooy waarschijnlijk ook oud is...). Samen met Kuyt is hij volgensmij een ideaal koppel, beter dan K2 (Kuyt en Kalou) omdat Huntelaar heel erg doelgericht is en Kuyt graag een balletje afstaat!

• Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

52

• Ruurd31

29

• SamShine

27

• RobertSA

27

Geplaatst:

Edgar Davids speelt bij Tottenham Hotspur; Je verwart hem waarschijnlijk met George Boateng of Jimmy Hasselbaink, die inderdaad bij Middlesbrough spelen... ;)

Ik kan uiteraard niet ontkennen dat ik fan van Davids ben, maar als ik heel objectief (of moet ik nou subjectief zeggen...? :clown: ) kijk, kan ik niet anders concluderen dan dat hij een betere speler is dan Denny Landzaat.

Geplaatst:
Edgar Davids speelt bij Tottenham Hotspur; Je verwart hem waarschijnlijk met George Boateng of Jimmy Hasselbaink, die inderdaad bij Middlesbrough spelen... ;)

Ik kan uiteraard niet ontkennen dat ik fan van Davids ben, maar als ik heel objectief (of moet ik nou subjectief zeggen...? :clown: ) kijk, kan ik niet anders concluderen dan dat hij een betere speler is dan Denny Landzaat.

Hmm, van Basten ziet dat anders, en houdt niet van vedettengedrag, en terecht, Davids is wat dat betreft een speler die al de trainers vrezen; Een lastpak in de groep.

Geplaatst:

Ik vind dat Davids mee moest naar het WK, neit omdat ik fan ben van (Nandro)Davids, maar gewoon. Aardige gozer, kan goed aanvoerder zijn en stuurd mensen. Sleept de ploeg naar de overwinning en is gewoon een vechter, een pitbull lijkt hij wel. Hij vecht tot het uiterste. Daarom heeft hij onder andere bij Juventus een zeer belangrijke rol gespeeld en bj Barcelona zeker ook. Hij was daar goed, gewoon een basisspeler.

Toch had van Basten hem mee moeten nemen, wat ervaring ophet middenveld is nooit kwaad. Samen met Cocu en van Bommel / van der Vaart kunnen ze een perfect middenveld koppelen. Cocu is oud, maar wel goed nog. Davids is een jaar op 30 en van der Vaart een jaar of 27 (ook van Bommel heeft iets meer dan die leeftijd). Zo kun je een perfect middenveld van knokkende spelers en routine. Tja, echt jammer dat hij niet mee is. Aangezien Davids toch een belangrijke rol kan spelen in het Nederlandse elftal.

Geplaatst:

Gisteren was de oefeninterland Nederland - Kameroen. Het Nederlands Elftal trad aan in de vermoedelijke basisopstelling voor het WK, wat op deze 11 spelers neerkomt:

Edwin van der Sar; Jan Kromkamp, André Ooijer, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst; Mark van Bommel, Philip Cocu, Wesley Sneijder; Robin van Persie, Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben.

Nederland heeft met 1 - 0 gewonnen dankzij een goal van Mancunian Ruud van Nistelrooy, die daarmee zijn 26e interlandgoal maakte. Robin van Persie maakte een goede indruk, in tegenstelling tot de in de 2e helft ingevallen Denny Landzaat.

Geplaatst:

Ik heb de laaste tien minuten gezien, ik vond het bagger! Wat was er eigenlijk met de enkel van Cocu?

Geplaatst:
Wat was er eigenlijk met de enkel van Cocu?

Tja, Cocu zat aan het eind van de wedstrijd inderdaad met wat ijs op z'n enkel, maar het leek niet ernstig: Hij zag er nog vrolijk uit, en ik heb verder ook nergens gelezen dat hij geblesseerd is. Dus dat zit wel goed. :)

Geplaatst:

Oja, als je het WK snel wil volgen kan je op mijn website kijken (geen promotie, just ftf). Alleen groep G en groep H moet ik nog even fixen en dan is het compleet.

> WK 2006 <

Geplaatst:

Leuk dat je dat doen Arjen! Alleen jammer dat het ten koste gaat van je mooie site! Misschien ook een idee om de oefenwedstrijden van Oranje erbij te zetten! (BTW: Ik ga Zondag (of was het Zaterdag :{ ) naar Nederland - Australie _O_ ).

Geplaatst:
Oja, als je het WK snel wil volgen kan je op mijn website kijken (geen promotie, just ftf). Alleen groep G en groep H moet ik nog even fixen en dan is het compleet.

> WK 2006 <

Mooi hoor! Hopelijk maak je nog een grote XXL poster van Nederland :puh:.

Geplaatst:

Vanavond is het zover. Oefenduel 2 staat op het programma, dit keer speelt het team van Marco van Basten (aka Midema = Mijn leraar die op hem lijkt^^) tegen Mexico. Als voorbereidingswedstrijd op het WK. Ze spelen in Eindhoven in één van de mooiste stadions van de wereld (mijn mening :puh: ). Heeft Nederland veel kans om te winnen denken jullie?

Geplaatst:

@Ruurd31:De wedstrijd is pas Donderdag hoor, maar Mexico is een moelijke tegenstander als je naar de resultaten kijkt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...