Jump to content

WK 2006

NandroDavids

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, Nederland zal vandaag met de neus op de feiten gedrukt worden dat je een wedstrijd 93 minuten scherp moet zijn. Niet zoals de laatste oefenduel tegen Kamereon. MExico zal winnen doordat ze scherper reageren dan oranje. Zoals Cruijf al zei, verliezen in een oefenduel voor het wk is soms beter dan winnen.

• Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

52

• Ruurd31

29

• SamShine

27

• RobertSA

27

Geplaatst:

@GTAboy107, morgen is het EK voor Jong Oranje. Vandaag is Nederland Mexico.

Ik denk da het een moeilijke strijd word. Het word hard werken en de mensen zullen het moeilijk krijgen. Het blijven Amerikanen (uit het wereldeel Amerika), dus ze kunnen altijd in de laatste minuut fit zijn. Één stomme fout kan meteen het einde van deze wedstrijd zijn. Volgens mij is het een redelijk onbekend voetballand, maar het leverd goedde spelers oa Marques aan Barcelona. Het wordt een pittige strijd, ben erg benieuwd!

Geplaatst:
@GTAboy107, morgen is het EK voor Jong Oranje. Vandaag is Nederland Mexico.

Ik denk da het een moeilijke strijd word. Het word hard werken en de mensen zullen het moeilijk krijgen. Het blijven Amerikanen (uit het wereldeel Amerika), dus ze kunnen altijd in de laatste minuut fit zijn. Één stomme fout kan meteen het einde van deze wedstrijd zijn. Volgens mij is het een redelijk onbekend voetballand, maar het leverd goedde spelers oa Marques aan Barcelona. Het wordt een pittige strijd, ben erg benieuwd!

Zoals robertsa al zei: Morgen speelt Nederland pas tegen Mexico.

En Ruurd mag ik je er op wijzen dat Mexico een heel bekend en heel goed voetbal land is, ze staan 5e op de FIFA wereld ranglijst en ze speelde uitstekend tijden de confederations-cup, daarnaast horen ze bij zo'n beetje het enige land dat Brazilië wist te verslaan in de aanloop naar dit WK. Dus Nederland heeft zeker geen upperdog positie.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat Mexico wel te doen is! Maar van mij mogen ze verliezen... Als ze op het WK maar winnen _O_ (de andere wedstrijden + eventuwele wedstrijd tegen Mexico)

EDIT: @ Goliat: Dat wist ik niet... Daar hebben ze toch een aardige kluit aan!

Bewerkt: door Big-Loser
Geplaatst:

Ik had Mexico bij Destination Germany gezien, zodat ik iets meer duidelijkheid over dit land heb , zijn zeer goed, maar ik ben meer geintresseerd en Jong Oranje, dat is Halve Finale, Nederland is toch maar oefenwedstrijd, daaravn kijk ik de 1e helft want daarna moet ik mijn serie Prison Break zien, ik zap wel ff op en neer, maar ik denk/en hoop dat NL een nipte overwinning haalt op Mexico.

Geplaatst:

Na de eerste oefenduel geod te hebben afgesloten hebben we datook met oefenduel 2 geflikt! :) 'Ons' oranje wist Mexico te verslaan met 2-1. Babel en Heitinga wisten van Nederlandse kant een doelpunt te maken. Weer een overwinning erbij! :sigaar:

Geplaatst:

Ik vond het een spannende wedstrijd, met een mooi eindresultaat. goed gedaan Marco van basten! het begint er al op te lijken

Geplaatst:

Ik ga het wk ook weer zeker kijken :)

De oefenwedstrijden zijn ook al leuk om te kijken.

Nu alleen nog wachten op het echte WK !

Geplaatst:

Weetje.... Ik denk wel dat NL als ze hun best doen de halve finale kunnen halen. Maar dan met wel heel veel geluk. Ik denk bij Nederland-Argentinie gaan verliezen... Maar we kunnen winnen als van Basten de goeie spelers in de basis zet. Nouja,zet hem op oranje! Laat de leeuw niet in zijn hempie staan :puh:

Geplaatst:

ja, spannend, ik heb gisteren de hele gevel van het huis versierd met oranje vlaggetjes, en verder hangt er nog een mooie hup holland hup vlag.

Geplaatst:

Net een penalty geweest, Mark Viduka schoot op het goal en kwam op de lat. De bal kwam op van der Sar zijn rug en toen hield van de Sar hem nog 2x tegen en toen ging hij erin. Tim Keheol ofzo schoot de 1-1 erin.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...