dudedude Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Hip Hop is alleen maar gepraat op een beat. Dat lukt mij ook nog wel met beetje oefenen maar puur hardcore maken vind ik een groter kunst. Hip Hop mag wij mij weg en de hele NL bende mag ook het land uit. Laat ik zo zeggen: Hun bakken er niks van. denk je gt dat je zomaar ff in een dag kan leren rappen dat is heus niet zo makkelijk als je denkt Reageren
Tim14 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Hardcore. Veel beter als Ali B, Lange Frans en Baas B en Yes-R .. Helaas is de rap een beetje kapot gemaakt door dit soort wannabe's die nog in de kids top 20 komen. Na 2000 is rap gewoon bijna niks meer aan. Vroeger waren er Easy-E en 2pac enz.. nu denken alle rappers dat ze het wel even gaan maken.. Geef mij maar Hardcore waar je lekker op kan dansen.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik hoor wel eens zeggen: 'Hip-Hop is gewoon een muziekje met gepraat ertussen door' Maar Hardcore is alleen maar een 'muziekje' 100% Hip-Hop dus, Hardcore vind ik niks aan. Niet dat iedereen die Hardcore luistert Rascist is dat ook echt is, maar ik vind dat het daar wel af en toe op lijkt... Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) ik ben het met je eens bij harcore hoef je op de pc wat geluidjes in elkaar te zetten en dan heb je het, harcore is niet voor racisten maar het is vaak wel zo, ik ben ook het ook eens met wat voglens mij tim14 zeg dat die rappers van nu zoals 50 cent dat is altijd hetzelfde, maar sommige liedjes zoals outta contral zijn dan ook wel weer vet, maar HIP HOP-Rap ruled maakt niks uit als het oude of nieuwe opkomende artiesten zijn Bewerkt: 13 oktober 2005 door C-J_Redman Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Hip-Hop/Rap. Dat is gewoon meer mijn muziek. Hardcore vind ik echt niks. Zoals sommige nummers. Boem Boem Boem je moet je mu*l houden en dat geschreeuw heel de tijd. Reageren
Svenie Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) ik ga voor hip hop dit vind ik wel iets hebben en het is meer mijn genre Bewerkt: 13 oktober 2005 door gta idiood Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 allebei wel denk ik maar hip hop kan wel wat beter Reageren
Gino Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 allebei wel denk ik maar hip hop kan wel wat beter Wat bedoel je met kan wel wat beter ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 hij zal wel bedoel dat hip hop nog wat beter moet ofzo maar wat moet dan beter? hip-hop is hiphop hoe wil je het beter maken dan kan ook wel zeggen hardcore moet wat beter maar het is gewoon zo hoe het is maar, wat wil jij dan beter hebben sevan Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 hij zal wel bedoel dat hip hop nog wat beter moet ofzo maar wat moet dan beter? hip-hop is hiphop hoe wil je het beter maken dan kan ook wel zeggen hardcore moet wat beter maar het is gewoon zo hoe het is maar, wat wil jij dan beter hebben sevan Ik vind dat er bij rap niet meer van die wannabe's moeten komen die dan in de Kids top 20 komen Reageren
Wesley Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik ben niet dol op muziek , ik speel liever games! maar ik heb wel liever Hip Hop(van de jaren 60-70-80:P) Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 maar ik heb wel liever Hip Hop(van de jaren 60-70-80:P) Hip Hop is pas in de jaren 80 begonnen (1980) Reageren
Wesley Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 maar ik heb wel liever Hip Hop(van de jaren 60-70-80:P) Hip Hop is pas in de jaren 80 begonnen (1980) ow , dat zal best . na je merkt wel dat ik geen verstand heb van muziek etc... Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 jah dat merken we nou sevan antwoord je nog? andere post je toch ook zoveel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.