Upstream Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren Tim .Mensen blijven nou eenmaal gewoon van dat soort liedjes van Ali B en zo houden. Dan kan Hardcore wel populairder worden dan nu maar niet zo populair dat het Ali B enz overtreft. Dit denk ik trouwens, en by the way ik ben geen hardcore fan . Ik noem het altijd Farmcore aangezien ik vind dat er alleen maar boeren naar luisteren . Dit is allemaal niet persoonlijk bedoelt hoor, dit is enkel mijn mening . mooi gezegt, hardcore is niet mijn ding lang leven hip-hop Reageren
Juice Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Hip-Hop. Black Eyed Peas. echt een topband! Juice Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Wat dacht je . HIP_HOP !!!!!!!!!!!!!! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Voor mij ook maar Hip Hop. Is gewoon echt lekkere muziek om te relaxen etc. Stickie erbij. GizmO Reageren
Freestyle Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 I Don't give a fuck The Game - Neophyte 2Pac - Korsakoff Allemaal lekker. Alleen is de meeste gedachten van mensen Hardcore = Racisme. Dat vind ik zo'n groot nadeel, maar neem ik "het" hardcore dan niet qualec. Die mensen die zo denken wel Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je moet bass niet hore, die moet je voele!! Hardcore natuurlijk! ][\/][ {{}} ][-][ RTC TTC Neophyte Angerfist enz. allemaal mastuuur! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik heb het liefst gewoon de radio, maar dan kies ik voor de Hip-hop. Van Hardcore wordt ik ongelovenlijk druk, en het is ééntonig (mening)! Ruurd31.. :'D Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Dit topic is al heel oud! Maar ik wil het weer even leven in blazen, er zijn veel nieuwe leden gekomen op het forum, dus ook nieuwe meningen. Misschien zijn van andere mensen die eerst van hardcore hielden, de meningen ook wel verandert. Laat je mening maar horen. Hip-Hop en Rap of Hardcore. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik ga zeker voor Hip-Hop en Rap, bij Hardcore krijg ik pijn in mijn hoofd. Het is ook geen mooie muziek stijl en ik wordt er alleen maar depressief van. Hip-Hop en Rap dus. Reageren
Yohan Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Hip-Hop..En wie het dom gepraat noemt op een deuntje kijkt niet verder dan de commerciele nummers, nu val ik niemand persoonlijk aan maar dat vind ik wel.. En natuurlijk heeft Slimm weer gelijk... Er zijn genoeg rap liedjes die wel degelijk een betekenis hebben niet alleen bestaan uit onzin: 2pac - Dear Mamma D12 - Good Die Young Eminem - When I'm Gone Flypside - Happy Birthday En wat betreft de NL rap scene ik heb daar niks mee vooral niet met de gasten van D-men die echt letterlijk liedjes kopieren, bij Mijn Band (My Band origineel van D12) hadden ze zelfs het hele concept gejat enz echt zwak. Verder vond ik Je bent niet alleen van THC eerst echt te vet (vanwege de beat) alleen toen bleek dat ie van 2pac gejat was... tsjah, Ook Ali B vind ik niks met zijn zogenaamde Ghetto.... Bewerkt: 10 april 2006 door Yohan Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hardcore to the Bone Man!! Hardcore is geweldig, en tja ben een boer hé Jorge Reageren
Juju Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) en het is ééntonig helemaal mee eens Nogmaals: Hiphop till i die Bewerkt: 16 april 2006 door italia_juju Reageren
-Karel- Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 hardcore of anders niks geef mij maar lekker bounk muziek met een melodietje er tussen ik vind rap en hip hop maar een beetje eentonig(somige nummers zijn wel goed) neem nu 50 cent die schrijft echt koekklare onzin in z'n nummers al eens een vertaling van gelezen Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 50 Cent rapt tegenwoordig niet eens echt meer. Het gaat meer de R&B kant op.. Maar.. volgens mij had ik hieral in gepost, maar natuurlijk nog steeds voor Hip-Hop. Ik vind het maar niks dat je een nummer zit te luisteren met heel de tijd "JE MOET JE MUIL HOUDEN!" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.