Juju Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik toch hardcore met een goei subwoover is dat gaaf dan tril je helemaal je stoel uitOke, dus elke keer dat jij een 'muziekje' luistert, tril je van je stoel. Begint dat niet op een moment te irriteren? Ik had hier al eens gepost, maar ik ben nog steeds voor Hip-hop. Ik vind de nieuwere rap's een beetje tegenvallen, oude helden zoals 2pac met "dear mama", "changes" en "Ghetto gospel". Dat vindt ik echt zalige liedjes. Daar ben ik het mee eens, de nieuwere rap-liedjes zijn veel te commercieel geworden. Denk aan Touch It van Busta Rhymes. In dat liedje zit niet eens een melodie! Ik vind het wel een vet liedje, maar toch. De oudere liedjes zijn veel beter vind ik, denk aan Shook ones pt II van Mobb Deep, Temptations van Tupac, Changes van Tupac, Cypress Hill enz. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik HIP-HOP. Da,s veel gezelliger. Hardcore da,s niet gezellig. Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ik vind het allebij stom Hip hop en hardcore :td: hip hop uit de jaren tachtig dat vind ik wel leuk zoals Grandmaster Flash, Run DMC, Rappers Delight enz.. die zijn gewoon goed.. maar die Hip hop van tegenwoordig met die 50 cent en die BaasB en al die andere shit.. vind ik gewoon niks aan het is gewoon een beetje lullen met een drummetje erbij echt niks ik noem het ook wel eens jankende negers en hardcore dat is ook niks een beetje harddrummen en het is eentonig ik vind het persoonlijk gewoon pillen muziek.. alles wat ik hier zeg is persoonlijk mijn mening maar als ik zou kiezen kies ik voor Hip Hop uit The 80,s Reageren
Jozz Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 HARDCORE natuurlijk. hip hop vin ik niks en weinig aan. duss hardcore he Reageren
King Room Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) FUCK THE BOEREN.. HIP HOP IS THE RULEZ OF THE WORLD!! LINKJE !! NIET VOOR BOEREN!! mVg. ROOM http://downloads158.tripod.com/sitebuilder...ctures/2pac.jpg Bewerkt: 1 juni 2006 door Room Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Hte zijn wel 2totaal verschillende stijlen die je moeilijk met elkaar kan vergelijken, Maar als ik moet kiezen ga ik toch voor Hip-Hop Reageren
Fizzle E Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 HIP HOP 4 LIFE WAT HEBBEN DIE HARDCORE GABBERS GEDAAN HEY?? NIKS | HIPHOP IS EMOTIE,GEVOELENS WAT HEEFT HARDCORE VOOR GEVOELENS? niks. Hiphop is Echte muziek. Van straatrapper tot superster. DJ's? van moederskindje tot dj bla bla. Hiphop kan veel stijlen hebben hardcore mischien ook maar het is vaak hetzelfde. en het blijf op 1 deun doorgaan. Hip hop daar verandert de beat soms nog en tenminste een refrein! Reageren
Barcelona Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Ik vind HIP-HOP leuker dan Hardcore, maar ik vind hardcore alleen leuk als die op feestjes worden gedraait, want dan kan je lekker stampen op de vloer. Ik heb 1 keer een liedje gedownload van een hardcore remix met heel veel hardcore Dj's enzo. Ik luister er naar,(vond het al saai) hoorde ik opeens Sieghell ofzo en toen hoorde ik een racistisce opmerking. Ik schrok me dood toen ik dat hoorde en toen hoorde ''ik je moet je muil houden!'' Ik heb gelijk dat liedje er van afgegooit en nu luister ik nooit meer naar Hardcore. Ik ben helemaal niet tegen negers. En zelfs Dj neophyte en Angerfirst zijn toch een beetje racistisch hoor. Sommige mensen hebben ook van de zwarte jassen met een beest achterop, maar wat is dat eigelijk? Ik ben echt niet tegen negers hoor. Ik wouw alleen eens kijken hoe hardcore klinkt. Niet leuk dus! Bewerkt: 8 juni 2006 door Barcelona Reageren
RobertSA Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik vind HIP-HOP leuker dan Hardcore, maar ik vind hardcore alleen leuk als die op feestjes worden gedraait, want dan kan je lekker stampen op de vloer. Ik heb 1 keer een liedje gedownload van een hardcore remix met heel veel hardcore Dj's enzo. Ik luister er naar,(vond het al saai) hoorde ik opeens Sieghell ofzo en toen hoorde ik een racistisce opmerking. Ik schrok me dood toen ik dat hoorde en toen hoorde ik je muil houden! Ik heb gelijk dat liedje er van afgegooit en nu luister ik nooit meer naar Hardcore. Ik ben helemaal niet tegen negers. En zelfs Dj neophyte en Angerfirst zijn toch een beetje racistisch hoor. Sommige mensen hebben ook van de zwarte jassen met een beest achterop, maar wat is dat eigelijk?Ik ben echt niet tegen negers hoor. Ik wouw alleen eens kijken hoe hardcore klinkt. Niet leuk dus! Die zwarte jassen zijn bombers, dat 'beest' zoals jij het zegt is het logo van neophyte. zo heb je meer bombers, met andere hardcorewoorden erop Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Hard core maar geef me toch maar Heavy Metal Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik vind hardcore veruit beter, maar ik vraag me af wat dit topic voor zin heeft aangezien je tog alleen maar weer opmerkingen krijgt als hardcore zuigt, hardcore is rasistisch, hardcore is alleen maar boem boem, en andersom hetzelfde naar hip-hop. waardoor mensen alleen maar weer op elkaar gaan flame, niet egt goed voor de sfeer =N Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Sorry, Maar er lopen hier echt een stelletje mongolen, Hardcore rasisistche waar slaat dat ********** op Nee Hip-Hop is lekker, als je een beetje goed kan rappen krijg je een paar extra ventileer gaten erbij. En luister maar eens naar Outblast - Life sentence for mankind Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Met beide genres heb ik totaal niets, maar als ik moet kiezen vind ik rap toch het saaist. Voor mij zijn het allemaal dezelfde liedjes die gaan over één of andere ghetto. Reageren
Juju Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Hip-Hop is lekker, als je een beetje goed kan rappen krijg je een paar extra ventileer gaten erbij. Wat bedoel je hier nou weer mee? Maar waarom luisteren alle "Lonsdalers" Hardcore? Die vraag mag wel eens beantwoord worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.