Jump to content

HIP-HOP of Hardcore

Recommended Posts

Geplaatst:

Lol,

Benatwoord eerst maar eens de vraag: "Is Lonsdale Rasistisch. Het is geen eens rasisitisch, het gewoon een bekend boks-merk. En btw veel voetbal hooligans etc. dragen Lonsdale ;)

• Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

10

• Tim14

9

• Juju

9

• Big-Bear

7

Geplaatst: (bewerkt)
Lol,

Benatwoord eerst maar eens de vraag: "Is Lonsdale Rasistisch. Het is geen eens rasisitisch, het gewoon een bekend boks-merk. En btw veel voetbal hooligans etc. dragen Lonsdale ;)

Lonsdale betekend in Nederland: Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Levend Executeren. Is dat niet een beetje racistisch?

In alle andere landen is het een boksmerk ja, maar in Nederland niet ;)

Back on topic.

Bewerkt: door italia_juju
Geplaatst:

Lol,

Lonsdale betekend in Nederland: Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Levend Executeren. Is dat niet een beetje racistisch?

In alle andere landen is het een boksmerk ja, maar in Nederland niet ;)

Back on topic.

OMG,

dat zijn van die kleine kleutertjes die dat verzinnen ;)

Geplaatst:

Jullie kunnen dit beter per PM afregelen juju en BB.

Ik zeg niet dat hardcore racistisch is en ook niet dat Lonsdale dat is maar het wordt wel vaak zo opgevat en er zijn ook veel racisten die dat dragen/luisteren maar dan is het natuurlijk nog niet racistisch.

Geplaatst:

Hardcore,

Eum even een vraagje, wie heeft dit verzonnen? ''Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Levend Executeren''

Dit is helemaal niet waar, en sowhat hier dragen het er velen, en misschien ga ik het ook dragen.

En btw, dan kan je wel achter alles wat zoeken. lonsdale is gewoon een boks merk.

Maar back on topic.

Kvind hip-hop rap etc niks aan tis schreewerige muziek wat nergens op slaat, en dan die bewegingen :puh:

Ik ga toch voor Hip-Hop/Rap. Kijk naar 50 Cent, Eminem, dat vind ik leuker als Hardcore, maar Hardcore is ook wel vet. Hip hop toch iets meer.

Bewerkt: door robertsa
Geplaatst:

Ik heb liever Hiphop.

Hardcore vind ik zo eentonig en alles lijkt op elkaar (Mijn mening) :*D

Maar ik luister eigelijk alles wel heeeeel soms hardcore maar 1 keertje is leuk op een dag maar niet elke dag.

Dynamic :D

losdale is een boks merk idd.

racisten dragen het om dat er NSDA in staat.

De politieke partij van hitler is de NSDAP.

Maar nu dragen gabbers het om stoer over te komen, ok het is een boks merk, maar iedereen die het draag zit met het racisme in het echterhoofd.

BTW: lonsdale is lelijk.

Koop dan Pittbull Vlaanderen als je het aandurft. Dat is pas show! :D

Trouw aan de leeuw! :D

Bewerkt: door zethe
Geplaatst:

Kijk vroeger was Lonsdale een gewoon een onschuldig boksmerk, maar iemand die tegen negers die merk uitgekozen omdat een groep(Volgens mij White Power) dat een goede merk vind voor de racisten. Allemaal racisten dragen het nu en nartuurlijk aanschouwen mensen dit merk dat het tegen negers is. Het zou net zo goed een andere merk zijn geweest hoor! Het kon ook Cool Cat zijn geweest ofzo hoor. Het zou ook Lacoste zijn geweest hoor. En dat alle racisten naar Hardcore luisteren is ook onzin. Ik ken namelijk veel mensen die er naar luisteren en geen racisten zijn.

Geplaatst:

Hiphop.

Kun je beter op dansen ( IMO ). En is vrijwel goed als je naar de text luistert. Zoals bij Tupac , bij hem kan je weten in zijn liedjes wat er in zijn leven gebeurt. Of The Game - Dreams is ook zoiets. De hiphop zelf is cool.

Hardcore is soms leuk op fuifen ofzo..

Geplaatst:

Soms vind ik hardcore wel leuk op feesten, als er niet allemaal van die neo-nazi's aan komen zetten. Daar komen altijd gevechten van. Ik luister zelf alleen rap eigenlijk.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hip-hop, maar geen Ameriaanse hip-hop. Belgische hip-hop, of om wat duidelijker te zijn, West Vlaamse Hip-hop zoals; 'T hof van commerce. want ik ben zelf Belg :*D

Geplaatst:

ik vind Rap en Hip Hop veel beter dan hardcore

als je goed naar de teksten luistert van rap of hip hop merk je wel dat het niet alleen 'gepraat' is..

hardcore maken kan ik ook.. gewoon op de tafel slaan..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...