Jump to content

[PS] maak een vuurplaneet.


rick15465

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rick15465

    14

  • dudedude

    8

  • Achille

    5

  • :koen:

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet echt wat ik hier van moet denken, 1 ding weet ik eigenlijk wel zeker.

Je hebt dit niet zelf bedacht, maar gewoon over gekopieert, en dan in je eigen woorden, en inplaats van plaatjes deed je tekst.

Ook zie ik dat jij precies de zelfde cijfers hebt qua color enzo, en nog wat andere dingen. Ik zie ook een paar engelse teksten er tussen waarvan ik gewoon bijna zeker van ben dat jij dat niet hebt geschreven.

Of je zegt heel eerlijk oke ik heb het van die tut alleen ik heb hem wat anders gemaakt.. Of je zwijgt enorm, en dan zoek ik het tot de bodem allemaal uit!

Als je eerlijk tegen mij bent hoef ik ook niet moeilijk te doen, en geef ik je gewoon de kans om die tut een beetje in je eigen twist te laten schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NIKS nagemaakt.

De prentjes zijn van mij en ook de tekst.

dan is het wel heel toevallig dat er precies hetzelfde resultaat uitkomt

Dat kan toch?

Waarom zou het niet kunnen?

Als je nu de sigmaken 1en 2 en 3 pakt lijken allemaal op elkaar maar toch anders.

EN het lijkt nu wel spam pm me nu maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NIKS nagemaakt.

De prentjes zijn van mij en ook de tekst.

dan is het wel heel toevallig dat er precies hetzelfde resultaat uitkomt

Dat kan toch?

Waarom zou het niet kunnen?

Als je nu de sigmaken 1en 2 en 3 pakt lijken allemaal op elkaar maar toch anders.

EN het lijkt nu wel spam pm me nu maar.

het lijkt me alleen een beetje toevallig dat je eerst 3 tutorials steelt en dan een 4de maakt die alweer op een andere tutorial lijkt

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft toch een bron vermeld.. niet zo moeilijk doen bron is een bron klaar is gewoon daar op gebaseerd...

na al die warns heeft hij het heus wel geleerd hoor :Y er is een bron vermeld dus hij heeft niks verkeerds gedaan :)

Bewerkt: door Achille
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft toch een bron vermeld.. niet zo moeilijk doen bron is een bron klaar is gewoon daar op gebaseerd...

ja maar jij kijkt naar de verkeerde bron want van die site heeft ie hem niet hij heeft hem van www.tutorialfx.com en hij zegt ook nog dat hij hem zelf heeft gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

maar er staat toch een bron bij je kan het niet zeker weten.. ik weet van een paar mensen hier ook dat ze tuts jatten want die zie ik op andere sites ook staan dus waarom zoeken jullie het alleen bij hem uit?

Bewerkt: door Achille
Link to comment
Delen op andere websites

maar er staat toch een bron bij je kan het niet zeker weten.. ik weet van een paar mensen hier ook dat ze tuts jatten want die zie ik op andere sites ook staan dus waarom zoeken jullie het alleen bij hem uit?

omdat het nou al de 4de keer is

Link to comment
Delen op andere websites

Stel je ziet een tutorial mag je hem heus wel hier posten hoor, geen probleem.

Zorg wel dat je de tut helemaal in je eigen worden doet, en je eigen fantasie erbij gebruikt, ook een beetje anders doet en wat dingentjes toevoegen.

rick15465 heeft dit soort dingen al een paar keer gedaan, en dan begin ik me er behoorlijk aan te irriteren.

Graag nu iedereen ONTOPIC posten, ik handel dit verder wel af.

Geen commentaar alleen tips en jou eigen uitkomsten, vragen beantwoorden mag ook.

Veel plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof dit ook niet helemaal meer , want anders zet je er niet bij van .

Hopelijk geloven jullie mij dat deze door mij gemaakt is.

dus . ik weet het niet helemaal!

Edit : sorry .Levi.

Bewerkt: door wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...