Jump to content

Darkel, Curtly en Novy


Mark B.

Recommended Posts

Maar in principe zeg ik niet dat die van Darkel kwam :puh:.

Primo, waarom begin je er dan over in dit topic? Secundo, kun je er zonder Darkel dan wel een betrouwbare bron bij geven?

Dat noemt men "uit het spel halen".

Oorspronkelijk moest je je in Darkels tweede missie verdedigen tegen hordes eekhoorns met rocket launchers. Dat je daar niets meer van terug kunt vinden, tsja, dat komt gewoon omdat het uit het spel gehaald is. Zoals ik al zei, zo kan iedereen wel wat verzinnen.

Hij wel, maar ik niet. Ik heb de link naar zijn verhaaltje nergens gebruikt in mijn post, is het wel?

Okee, jij gelooft overduidelijk alles wat hij beweert. Wat doet jou denken dat alles wat daar staat waarheid is?

Is er geen mod waarmee alles uit de Beta GTA III terugkomt ?

Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    21

  • MrKooKie

    6

  • Mark B.

    6

  • Nissan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij wel, maar ik niet. Ik heb de link naar zijn verhaaltje nergens gebruikt in mijn post, is het wel?

Okee, jij gelooft overduidelijk alles wat hij beweert. Wat doet jou denken dat alles wat daar staat waarheid is?

Lantyz, nu discussier je niet goed, maar ben je gewoon een stijfkop, als 3 keer zeggen dat ik niet geloof wat hij zegt niet genoeg is, dan moet iemand eens die eikels uit je oren plukken.EN bovenaan de pagina staat nogmaals zijn eigen fanfictie. Tik eens in bij Google, en zie hoeveel meer je van dat soort dingen vind...

Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz, nu discussier je niet goed, maar ben je gewoon een stijfkop, als 3 keer zeggen dat ik niet geloof wat hij zegt niet genoeg is, dan moet iemand eens die eikels uit je oren plukken.

Nu nog mooier. Als je er niets van gelooft, waarom haal je het dan aan? :bonk: Jij bent diegene die al die geruchten naar dit topic gehaald heeft. En da's prima, maar dan vraag ik je wel om een betrouwbare bron. Ja, dat heb ik al een paar keer herhaald in dit topic, maar jij hebt het dan ook al die tijd genegeerd. Waarom ben ik dan onredelijk?

EN bovenaan de pagina staat nogmaals zijn eigen fanfictie. Tik eens in bij Google, en zie hoeveel meer je van dat soort dingen vind...

Ja, ik weet wat fanfictie is: verzonnen verhaaltjes die nergens terug te voeren zijn op wat er in het spel, door Rockstar Games of previews bekend gemaakt wordt. Ik weet ook dat het gros van alle geruchten niets meer waard is, en daarom doe ik die wilde verhalen af als fanfictie. De door jouw genoemde pagina is er mijns inziens een schoolvoorbeeld van. Mag je het mee oneens zijn, maar toon dan aan dat ik ongelijk heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Blijkbaar hadden deze 2 personages geen verdere rol van betekenis in GTA.

Over Curtly is zeer weinig bekent, alleen dat hij door deze gast wordt ingesproken.

(Wat je hieruit kan uithalen is dat Curtly misschien een Afro-Amerikaans persoon zou kunnen zijn?:?)

CurtisMcClarin.jpg

Wat er verder over Novy bekent is kun je hier lezen:

Wikiiiiiiii

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je verzekeren dat Darkel geen Islamiet was. Waarom niet? GTA creëert wel een eigen religie om te bespotten etc! Wat is er overigens racistisch aan het hebben van een personage met de Islamitische geloofsovertuiging in je game?

Link to comment
Delen op andere websites

De geruchten over de clipped Dodo kloppen wellicht niet, aangezien er op de GTA III site een screen te vinden is van de Dodo, waar je duidelijk ziet dat hij geen vleugels heeft.

Laat es zien dan ik kon em niet vinden =(

Darkel, wat een domme naam heeft hij trouwens, en in die tunnel kan je denk ik geen missies van hem krijgen, want daar in de buurt is nergens een goede plek om aanslagen voor te bereiden zoals opstijgen met de dodo... :?

Er kwam echt geen missie waar je de dodo in een gebouw moest vliegen. De dodo is geclipped zodat mensen het niet zelf gaan doen buiten missies om, of omdat ze geen zin hadden een vliegende te maken. De aanslagen zouden zulke zijn als in de missie I scream, you scream.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je met speelbaar bedoelt dat ze in hun oorspronkelijke rol terug worden gezet: nee.

Wel is het mogelijk met Darkel te spelen (maar zijn skin bestaat uit 3 delen ofzo). En als je met Novy wilt spelen loopt je spel vast, je zult dus een gereconstrueerde skin moeten gebruiken. Alleen ik weet niet waar je die kan downloaden, het uiterlijk van Novy is wel ongeveer bekend. Kan iemand verduidelijking geven? Over Curtly is vrijwel niets bekend. Alleen zijn voice-actor en dat het misschien een Afro-Amerikaans personage was.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Laat es zien dan ik kon em niet vinden =(

Als je op rockstargames.com/grandtheftauto3 in Shoreside Vale op Francis International Airport klikt, zie je rechtsonder een screen van de Dodo zonder vleugels.

Ehm. Ik hoorde dat ze toch speelbaar konden gemaakt worden.(Mooie zin he :D ) Weet iemand hoe?

'Speelbaar' is een groot woord. Darkel is ingame te krijgen doordat zijn skin en model nog in de spelbestanden te vinden zijn; zie hiervoor bijvoorbeeld mijn Darkel-mod. Novy heeft een defect model in de PC-versie, maar het PS2-model schijnt wel in orde te zijn. Het is waarschijnlijk mogelijk om dit model over te brengen naar de PC-versie om Novy zo in-game te kunnen bekijken; ben ik nog mee bezig. Van Curtly is alleen bekend dat Curtis McClarin hem in zou spreken. Er zijn geen bestanden van hem terug te vinden en hij is dus niet meer in-game te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Darkel is geen islamitische terorist hoor hij is een man die volgens mij problemen heeft met de maatschaplijke dingen in Liberty City hij is geschrapt omdat Hij een missie gaf om Donald Love ze'n nieuwe gebouw (de Columbian Cartel Construction) the verwoesten en dat nog voor de aanslagen op 11 september daardoor is hij weg gehaald

Missie: Love Hurts van Darkel hij wilt het elemieneren dat Donald een nieuwe tweede Love Media Center wilt bouwen en vraagt

om een dodo te paken en die gebouw in te vliegen.Later krijg je missies van Curtly Later moetje die ook vermoorden van Darkel en Novy simpel hij was de eerst persoon mensen geloven dat hij ook geschrapt is

Link to comment
Delen op andere websites

Laat es zien dan ik kon em niet vinden =(

Als je op rockstargames.com/grandtheftauto3 in Shoreside Vale op Francis International Airport klikt, zie je rechtsonder een screen van de Dodo zonder vleugels.

Ehm. Ik hoorde dat ze toch speelbaar konden gemaakt worden.(Mooie zin he :D ) Weet iemand hoe?

'Speelbaar' is een groot woord. Darkel is ingame te krijgen doordat zijn skin en model nog in de spelbestanden te vinden zijn; zie hiervoor bijvoorbeeld mijn Darkel-mod. Novy heeft een defect model in de PC-versie, maar het PS2-model schijnt wel in orde te zijn. Het is waarschijnlijk mogelijk om dit model over te brengen naar de PC-versie om Novy zo in-game te kunnen bekijken; ben ik nog mee bezig. Van Curtly is alleen bekend dat Curtis McClarin hem in zou spreken. Er zijn geen bestanden van hem terug te vinden en hij is dus niet meer in-game te krijgen.

Hoe staat het met de reconstructie :$ ? Ik ben zéér benieuwd! :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...