Sandra Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Gta in combinatie met flodder!!!! nog nie gehoord he???!!!! Sorry, toch wel: :$ De bovenste 2 heb ik een maandje geleden gemaakt, de onderste in 2006 Bewerkt: 20 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
GTA_EDITOR Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Gta in combinatie met flodder!!!! nog nie gehoord he???!!!! Sorry, toch wel: :$ De bovenste 2 heb ik een maandje geleden gemaakt, de onderste in 2006 OK, maar hij blijft erop lijken * die auto * in welke stad heb je die foto's gemaakt???? Reageren
Sandra Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ik heb die stad zelf gemaakt met mta-map-editor. Een tijdje geleden heb ik wel geprobeerd om met een 3d-tekenprogramma Zonnedael na te bouwen, maar het is me helaas niet gelukt om die objecten in Gta-Sa te krijgen. Toen heb ik ze maar in Google Earth gezet, op de plek waar de wijk 11 jaar geleden ook stond. Dit was resulaat: >>Meer<< Bewerkt: 20 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
GTA_EDITOR Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 He ik heb trouwens een Car mod voor gta sa gevonden van de auto van Flodder in deel 2 ( flodder in amerika ) Klik hier.... Reageren
GTA_EDITOR Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb die stad zelf gemaakt met mta-map-editor. Een tijdje geleden heb ik wel geprobeerd om met een 3d-tekenprogramma Zonnedael na te bouwen, maar het is me helaas niet gelukt om die objecten in Gta-Sa te krijgen. Toen heb ik ze maar in Google Earth gezet, op de plek waar de wijk 11 jaar geleden ook stond. Dit was resulaat: >>Meer<< He meid! Je hebt talent!!! Heb je die sketch up van google nog, ik zou em graag willen als dat kan!! Reageren
Sandra Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) He meid! Je hebt talent!!! Heb je die sketch up van google nog, ik zou em graag willen als dat kan!! Thnx, maar sorry, ik hou dat bestand/source nog even voor mezelf. Bewerkt: 20 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
GTA_EDITOR Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 He meid! Je hebt talent!!! Heb je die sketch up van google nog, ik zou em graag willen als dat kan!! Thnx, maar sorry, ik hou dat bestand/source nog even voor mezelf. Oow dat kan ik best begrijpen. Trouwens, in jouw naam staat Sa Mp girl ( staat dat mp voor map of zoiets ) Reageren
Sandra Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Trouwens, in jouw naam staat Sa Mp girl ( staat dat mp voor map of zoiets ) Nee, MultiPlayer Sa:Mp = San Andreas MultiPlayer Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik vindt het egt 3 keer niks het is gewoon een soort van white trash famillie Reageren
GTA_EDITOR Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ik vindt het egt 3 keer niks het is gewoon een soort van white trash famillie Wat Flodder??!!! flodder is gewoon dikke lol, maar wat is white trash???? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Het bedrijf ´Soester Gieterij´ heeft het pand gekocht aan de bolderweg 22 (voorheen de First Floor studios) in Almere. Site van Soester Gieterij B.V.:Klik hier Reageren
game~skater Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik vind het wel een vette serie, voral die domme humor Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik vindt het ook erg lachen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb hier nog een foto van het flodder forum: Op hetzelfde terein van Almere heeft ook het Big Brother huis gestaan. De wijk is hier al inmiddels gesloopt, wel zie je nog de overblijfselen van Zonnedael. Zoals de rotonde die je aan de rechter kant kunt zien en de first floor studios . Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hallo! Via een site had ik dit filmpje op youtube gevonden. Het gaat over de flodder opnames in Almere. En dat Dickmaas het erg jammer vond dat de First Floor Features failliet is geraakt. Kortom, gewoon een kijkje achter de schermen bij de flodder´s. Filmpje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.