JGuntherS Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Hoe bedoel je? Dat je alle normale missies in 1 keer hebt uitgespeeld? Daarvor moet je de missie-variabeles aanpassen. Variabeles zoals $CATALINA_MISSIONS_PASSED. En je moet de missiepunten helemaal vol maken. Reageren
D@V!D Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Je kan ook gewoon een 100%-save game downloaden. Alle "orginele missies" zijn dan gehaald maar sommige "bij missies" niet... Reageren
JGuntherS Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Bij een 100%-savegame zijn alle missies gehaald, ook de zijmissies. Als je alle storyline-missies gehaald wilt hebben, moet je een storyline-gehaalde-savegame downloaden. Ik weet zo niet waar zo'n savegame te downloaden is. Reageren
D@V!D Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) EDIT: sorry ik had niet goed gelezen :$ Bewerkt: 13 februari 2006 door D@V!D Reageren
feike Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik krijg met sa mission builder de melding''memory beyond the defined range has been accessed. Use DEFINE MEMORY 46326 or higher to allocate enough memory. Then recompile'' na dat ik main.scm heb gebruikt en wou compileren Reageren
JGuntherS Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik krijg met sa mission builder de melding''memory beyond the defined range has been accessed. Use DEFINE MEMORY 46326 or higher to allocate enough memory. Then recompile'' na dat ik main.scm heb gebruikt en wou compileren Als je dat krijgt moet je de "DEFINE MEMORY"-regel aanpassen, die staat ergens bijna bovenaan. Maak er dus "DEFINE MEMORY 46326" van en het werkt allemaal weer . Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 werkt 'vliegtuigen plaatsen net zo als auto's plaatsen zoals hier boven Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) JGuntherS Wat bedoel je met missiepunten helemaal volmaken want ik heb dat op gezocht van catalina alleen weet niet wat de missie punten zijn Hoe bedoel je? Dat je alle normale missies in 1 keer hebt uitgespeeld? Daarvor moet je de missie-variabeles aanpassen. Variabeles zoals $CATALINA_MISSIONS_PASSED. En je moet de missiepunten helemaal vol maken. hoe maak je de missie punten dan helemaal vol en welke zijn dat dan ik ben hier heen gegaan$CATALINA_MISSIONS_PASSED maar waar staan de variabels dan sorry voor het dubbel posten Bewerkt: 15 augustus 2006 door Michael Hilgen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 sorry voor de bump :$ maar ik had netjes de nieuwe main.scm in de data/scripts map gedaan. ik doe perongeluk load game en mijn savegame doet ut gewoon. maar de wat ik had verandert erin deed het niet. en new game deed ut ook niet Reageren
DjP.P Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 hoi ik wil een auto plaatzen regels moet je gebruikken?? de uoto en de rest weet ik wel maar dat van plaats en create die weet ik niet en waar moetten die regels van create en build . ik zat te zoekken waar de caddy ge plaats zijn moet dan een aouto daar ergens?? alvast dank Reageren
JGuntherS Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Hmm, ik begrijp je niet helemaal, kun je het wat beter uitleggen en in volle zinnen? Dat leest wat makkelijker . Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Hmm, ik begrijp je niet helemaal, kun je het wat beter uitleggen en in volle zinnen? Dat leest wat makkelijker . Ik heb de Missie punten van Catalina op gezocht maar ik snap niet wat je bedoelt met misse punten en hoe je ze vol kan maken Reageren
yvea0 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Als ik main.scm heb geopend en zo een map heb uitgekozen krijg ik een error Reageren
JGuntherS Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hmm, ik begrijp je niet helemaal, kun je het wat beter uitleggen en in volle zinnen? Dat leest wat makkelijker . Ik heb de Missie punten van Catalina op gezocht maar ik snap niet wat je bedoelt met misse punten en hoe je ze vol kan maken 030C: set_mission_points += 1 Als ik main.scm heb geopenden zo een map heb uitgekozen krijg ik een error Als je geen gedetailleerde informatie geeft kan niemand je helpen... Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Ik heb weer een nieuwe vraag: Hoe werk ''Angel'' als je auto plaatst?? want, elke keer als ik een auto plaats staat die verkeerd...(hij staat verkeerdom of so...) Bewerkt: 2 februari 2007 door Michael Hilgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.