Dutchy3010 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Overigens een aanvulling op JGuntherS:De type kan zijn 1, 3 of 15. 1: Je kan de pickup niet oppakken. 3: Je kan de pickup maar 1 keer oppakken. 15: Je kan de pickup oppakken elke keer nadat je hem hebt opgepakt. Dankuwel voor de toevoeging, ik heb het erbij gezet! Dit geldt voor zowel vuurwapens als melee wapens: 0213: $mijn_pickup = create_pickup #(pickup-type) type 15 (deze parameter is mij onbekend) at (X) (Y) (Z) Type 15 is je dus niet meer onbekend. Misschien handig om dit te verbeteren, aangezien mensen die de tutorial volgen anders misschien in de war raken. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Aangepast, dank u voor de terechtwijzing Reageren
timwell Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik snap er echt geen bal van bij vice city lukte het me well, help!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Wat gaat er verkeerd, dan? Zo kunnen we je natuurlijk niet helpen. Reageren
Jochem285 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik heb een probleem, als ik iets heb aangepast krijg ik een error als ik compile, dan staat de aangepaste regel en daaronder: parameter 4 not set. :S Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik heb een probleem, als ik iets heb aangepast krijg ik een error als ik compile, dan staat de aangepaste regel en daaronder: parameter 4 not set. :S Misschien handig om de betreffende regel (en enkele eromheen) ook even te vermelden. Onze kristallen bol laat het nogal eens afweten de laatste tijd. Reageren
Jochem285 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 nvm, het is al gefixt, ik had komma's ipv punten in de coördinaten.. Reageren
Exoit Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Handige tut! Ik heb nu meer geleerd dankje wel! Reageren
water Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Waarom zeg je voor beginners als je ervaring met de place manager nodig hebt? Reageren
Basssss Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Waarom zeg je voor beginners als je ervaring met de place manager nodig hebt? Het gaat over missies maken voor beginners, Place Manager is niet speciaal nodig voor missies maken. Een apart onderdeel dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.