Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

Als ik mijn map verander in alleen lezen, dat dan toepas, staat hij daarna weer gwoon op alleen lezen  hoe kan dit???

Dit kan ook komen doordat je niet genoeg rechten hebt binnen windows. Je moet beheerder zijn om het alleen-lezen permanent te kunnen weghalen.

heb ik om 1 of andere reden ook last van dat komt omdat de submaps nog steeds op alleen lezen staan (terwijl je wel aangeeft dat ze ook die moeten aanpassen)

Ook al wordt er gevraagd 'dit toepassen op sub-mappen en bestanden', meestal doet windows xp het niet goed. Alleen de bestanden in de sub-map worden aangepast, als er in de submap echter nog een map staat dan worden de bestanden in die 'sub-sub' map niet aangepast, het wordt dus maar 1 niveau dieper aangepast (bij mij dan)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan het zijn da as ge z'on nieuwe auto downt da je frame rate ietsie pietsie trager is en soms veel trager as normaal? Zo ja as je dan je gewoon model terug plaats is het dan terug weg die tragere frame rate?

as je dat dan gedaan hebt moogt ge dan alleen lezen terug aanzetten?

Voor de rest bedankt voor de uitleg want alles werkte van de eerste keer terug perfekt!:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan op mijn computer "Alleen-lezen" niet wegdoen.

Als ik dat doe en druk op Toepassen blijft die weg MAAR als ik de Eigenshappen terug bekijk dan is Alleen-lezen weer aangeduid.

Ik weet dat het met mijn computer te maken heeft maar kan je me helpen.

Bewerkt: door mrsdjhahn
Link to comment
Delen op andere websites

@Willempie: Ten 1e aub niet dubbelposten. Maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen.

Je FrameRate zal vrijwel hetzelfde blijven. Alleen als de wagen misschien heel complex is.

En als je alleen lezen weer terug zet nadat je een auto erin zet dan zal SA het waarschijnlijk nog gewoon doen. Alleen als je dan weer een bewerking wil doen met de IMG tool moet je het er weer vanaf halen. Ik snap ook niet waarom je dat weer wil terug gaan zetten. Je hebt er toch geen last van?

@Abalone: Je hoeft geen VC te hebben. Alles wat je moet hebben is SA, IMGTool, en je gedownloadde auto. En als je niet weet hoe je het moet installeren dan moet je naar de 1e post in dit topic kijken.

@mrsdjhahn: Dit zei flash_8209 een paar posten geleden:

Dit kan ook komen doordat je niet genoeg rechten hebt binnen windows. Je moet beheerder zijn om het alleen-lezen permanent te kunnen weghalen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus precies herzelfde probleem,

dat hij steeds terug valt naar Alleen-Lezen.

maar ik ben wel gewoon beheerder van de computer, (XP) <_<

Iemand nog een idee voor dit probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet :unsure:

als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied :unsure:

dan moet je dit doen bij de IMG en de DIR file (bijvoorbeeld: gta3.img)

RECHTSKLIK>eigenschappen>en dan moet je 'alleen lezen' uitschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gedaan, maar nog doet ie het dat niet

Ik had dit laatst ook bij mij is het nog steeds niet gelukt

Ik had telkens dat venster gewoon aanlaten staan en niet weggeklikt want als je hem wegklikt springt hij weer op alleen lezen

Zo heb ik het gedaan :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...