jeffrey_st33low Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 apart te downen als ik een mod down mag ik tog wel aannemen dat als ik hem installeer met imgtool en alles wat nog meer in handleiding staat wel de velgen die ook op het plaatje staan onder de auto zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffrey_st33low Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 ik heb nu zelf maar wat aan lope klote enzo niet gelukt spel gedeinstalleerd en nu als ik bij de map van R* alleen lezen weg heb gevinkt krijg ik dit http://img.photobucket.com/albums/v152/kil...llbabe/IMG3.jpg druk ik oke zoals het moet krijg ik dit wat je wel moet krijgen niet http://img.photobucket.com/albums/v152/kil...llbabe/IMG4.jpg als ik dan nog een keer bij eigenschappen kijk staat alleen lezen alsnog aangevinkt nog een vraag als ik een auto in vc zet doet alles het goed alleen de velgen blijven hetzelfde ik zal niet weten wat ik daar aan kan doen kan iemand mij helpen voeg me ff toe niemand geeft andwoord jeffrey_st33low_kaboem @ hotmail . com aan elkaar uiteraard alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJgrozo Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 alloa, ik heb probleempje met windows eigelijk . ik krijg dat vinkje "alleen lezen" niet weg. als ik em dus weg klik en daarna op toepassen klik doet die ook nix . kijk ik daarna weer naar eigenschappen van de map, staat dat alleen lezen vinkje weer an . ik heb dat bij alle mappen . help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bone_crusher Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 is de uitleg op de 1ste pagina hetzelfde als voor GTA SA???? ik heb hetzelfde probleem als djgroza komt er nog hulp of moete we nog langer wachten??? ooh en alle titels van de mappen in gta sa zijn groen???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 als ik iets wil toevoegen komt er errar te staan !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 als ik iets wil toevoegen komt er errar te staan !!!! Je moet er voor zorgen dat je gta3.img en je gta3.dit niet alleen lezen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 oké maar als ik de cheat intyp voor een hotring (want die is dan anders ) blokeert het spel!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 oké maar als ik de cheat intyp voor een hotring (want die is dan anders ) blokeert het spel!!!!!!!! Erg vaag. Dan kun je dat denk ik beter niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zoeloe Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) yo ik probeer mijn mods manueel er in te zetten met de IMG tool en ze komen vanonder in de lijst(is dat erg??) maar als ik dan het spel begin te spelen blokkeert hij telkens ik in de buurt kom van een auto die normaal gezien gemod moet zijn bv.: ik had de cheetah verandert met een caddilac cien. dus ik doe de bovenstaande procedure en ik zie stinger.txd en stinger.dff helemaal onder in de lijst staan dus denk ik van : dat zal wel goed zijn zeker? en ik ga dan in het spel en ga naar de haven met de boot van general cortez(want daar staat normaal een cheetah) en dan blokkeert het door wat komt dit?? (ik heb vice city) Bewerkt: 4 november 2005 door zoeloe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zoeloe Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 hey ik doe alles wat jullie zeggen wat ik moet doen om een mod in het spel te krijgen maar nog werkt het niet 1. het spel staat uit = jaaaa!!! 2.ik zet alle bestanden alleen lezen uit = jaaaa!!!!!(is dat het lege hokje of het hokje met een vierkantje in i.p.v. een vogeltje?) 3.ik sla de bestanden die ik eruit wil halen op in een andere map 4.dan delete ik ze en add ik de namen die in de readme files staan bij de mods 5.dan druk ik op commands-->rebuilt archive 6.dat was het eigelijk gelieve me nog info te sturen en alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 hey ik doe alles wat jullie zeggen wat ik moet doen om een mod in het spel te krijgen maar nog werkt het niet1. het spel staat uit = jaaaa!!! 2.ik zet alle bestanden alleen lezen uit = jaaaa!!!!!(is dat het lege hokje of het hokje met een vierkantje in i.p.v. een vogeltje?) 3.ik sla de bestanden die ik eruit wil halen op in een andere map 4.dan delete ik ze en add ik de namen die in de readme files staan bij de mods 5.dan druk ik op commands-->rebuilt archive 6.dat was het eigelijk gelieve me nog info te sturen en alvast bedankt heb je er geen Data file bij gekregen of Main.scm ofzo? of een nieuwe MAP? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zoeloe Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 hey ik doe alles wat jullie zeggen wat ik moet doen om een mod in het spel te krijgen maar nog werkt het niet1. het spel staat uit = jaaaa!!! 2.ik zet alle bestanden alleen lezen uit = jaaaa!!!!!(is dat het lege hokje of het hokje met een vierkantje in i.p.v. een vogeltje?) 3.ik sla de bestanden die ik eruit wil halen op in een andere map 4.dan delete ik ze en add ik de namen die in de readme files staan bij de mods 5.dan druk ik op commands-->rebuilt archive 6.dat was het eigelijk gelieve me nog info te sturen en alvast bedankt heb je er geen Data file bij gekregen of Main.scm ofzo? of een nieuwe MAP? ik begrijp niet echt waar bij dat je bedoelt en trouwens ik wacht al een tijdje op de mail met men password en ik krijg die niet binnen maar nu over men spel ik moet het spel heel de tijd herinstaleren want als ik bij een auto kom die ik gemod heb (zou gemod moeten hebben) loopt heel het spel vast en als ik alleen lezen uitschakel komt het er toch weer meteen op zou dit misschien kunnen komen doordat ik windows xp proffessional heb of zo?? zoja geef me dan een handleiding gebaseerd op windows xp proffesional zo nee ---> waar ligt mijn fout??????!!!!!!!! ik heb het spel nog geen twee dagen en ik heb het al !!!!!!5!!!!!keer moeten herinstaleren please!!!!!!!!!!!! help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) ik heb twee vliegtuigen gedownload maar ik weet niet wat ik met de .ggm bestanden moet doen: http://img320.imageshack.us/img320/4666/hjkyhtitreie8zi.jpg http://img45.imageshack.us/my.php?image=jgjkgkfhk8lx.jpg hopelijk jullie wel: alvast bedankt ik weet het nu wel: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=434 Bewerkt: 20 november 2005 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 He ecplise, Ik krijg dit bericht als ik GTA SA ( PC ) de c schijf open -------------> program file en dan rockstar SA en dan models en dan krijg ik dit bericht: unable to find url: {C:\program file\rockstar game\GTA san andreas\models\gta.dir} Weet je wat ik dan moet doen. hoe pak je zo'n auto uit eigenlijk? wat moet je dan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 He ecplise,Ik krijg dit bericht als ik GTA SA ( PC ) de c schijf open -------------> program file en dan rockstar SA en dan models en dan krijg ik dit bericht: unable to find url: {C:\program file\rockstar game\GTA san andreas\models\gta.dir} Weet je wat ik dan moet doen. hoe pak je zo'n auto uit eigenlijk? wat moet je dan doen Je moet ook gta3.img openen, niet gta.dir. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.