Grove St. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 doe ik ook als ik zeg: gta3.img openen. Staat er opeens een melding van: gta3.dir Misschien is dat bestandje niet meer goed afzo? Weet iemand nog een oplossing zou het met img tool 2.0 lukken? Reageren
rambie Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 bij mij komt er te staan:Dir file error!It might be in use...exiting... en ik heb alle stappen gevolgt precies hoe het er staat wat moet ik doen?? Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 SA of VC afsluiten. Heb je alleen-lezen wel uitgevinkt? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hoelang duurt het voordat hij een bestand heeft verwijderd? Reageren
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als ik het wil verwijderen, komt er dit te staan: Dir File...! Not Existing. hoe moet ik nu verder? Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik snap het niet, als ik mijn GTA San Andreas map op alleen lezen uitschakelen doe dan doet hij gewoon niets, ik druk op toepassen en als ik dan direct terug ga staat alleen-lezen terug aangevinkt Reageren
SAGamer Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Bij mij zijn de scooters die ik heb geadd zijn hartstikke wit hoe verander je dat?? please kan iemand me helpen Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Heb je de txd er wel bij gedaan? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik heb ook een klein probleempje, als ik bijvoorbeeld zo´n soort hydra in vc wil zetten, dan lukt dat wel. Maar dan is ie helemaal wit en niet de kleur die ie zou moeten zijn. Weet iemand wat ik er nog moet aan moet doen? Reageren
EXIT Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 opnieuw textureren met 3ds max ,zmodeler Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik kan niet find openen PLZ help me yes hij doet het Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik kan niet find openenPLZ help me yes hij doet het Find niet openen? Je moet eerst de IMG openen en dan bij edit dacht ik op find kliken. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik heb een mooie BMW gedownload, met 2 bestanden een .dff voor de IMG tool, en nog een bestand: .ggm, Wat moet ik daarmee? Of beter gezegd welke progamma heb ik daar voor nodig? Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Volgens mij is dat voor de gta garage mod manager (ggm) Dus voor de imgtool heb je alleen de .dff nodig, en die andere kan je laten liggen. Greetz Wazuup Reageren
hardcore_gabber Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 hej ik krijg dat ie zegt dat er een error is? Hoe kan da? Ik snap er niets van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.