Wazuup Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Kan je wat meer info geven? Wat voor error? Als het iets met een .dir file te maken heeft, ben je waarschijnlijk vergeten alleen lezen van je SA map af te halen (rechtermuisknop, eigenschappen, alleen lezen wegvinken, toepassen, ok) Greetz Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 hee ik krijg de ''fout I/O error'' wat is dat nou weer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Je moet eerst de auto verwijderen en daarna moet je hem weer toevoegen, dus je met hem niet gelijk vervangen maar gewoon verwijderen en toevoegen,. Ook moet je dezelfde auto gebruiken die in de ReadMe staat, anders kan je auto rare problemen geven. Verder nog veel Suces Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) kan iemand mij uitleggen waar ik de snelheid van de auto goed aan kan passen? Bewerkt: 5 maart 2006 door clifdon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Dat kan in de handling.cfg. Gebuik de Zoekfunctie dan vind je het wel denk ik. Bewerkt: 6 maart 2006 door Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 ik heb precies hetzelfde gedaan wat hier uitgelegd staat maar ik krijg gewoon dezelfde auto terug dus de stinger vanplaats de honda s2000 , hoe komt dat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 1.Heb je wel op rebuild geklikt? 2.Weet je zeker dat het de goede txd en dff zijn. 3.Heb je niet inplaats van delete en add replace gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 als ik het gedouwnload heb staat altijd de naam van de auto die hij vervangt snap het niet , ik heb het bijna helemaal goed gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crowsoul Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 hee ik krijg de ''fout I/O error'' wat is dat nou weer ? Awel heb ik ook regelmatig. Stomme ik steeds laat ik mijn game openstaan. Dus dan is de image in gebruik he.Wat niet mag he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 Het is al gelukt bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crowsoul Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 Het is al gelukt bedankt En wat was nu uiteindelijk uw fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Ik ga het eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Het is al gelukt bedankt En wat was nu uiteindelijk uw fout? Ik had de back up genomen ps had dus niet goed gekeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crowsoul Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Het is al gelukt bedankt En wat was nu uiteindelijk uw fout? Ik had de back up genomen ps had dus niet goed gekeken Haha bin there done that Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Ik zal ook wel iemand zijn die er niet meer uit komt Ik heb de IMGTool13 gedownload, ik heb deze opgeslagen in de GTA Vice City User Files en dan geeft hij aan dat het een B-bestand is. Ik word er een beetje gek van, dus ik raadpleeg jullie ff Kunen jullie mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.