gtamaster1 Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 IK HEB HËËL VC MAP IN ALLEEN LEZEN GEPLAATS EN WERKT NOG NIET! IK WORDT er zelf gek van <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 Je moet juist niet in Alleen Lezen doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 yep alleen lezen moet uit als je goed hebt gelezen staat dat ook in mij handleiding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tokko Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 (bewerkt) hoelang duurt het voor je een gead hebd ??? bij mij heeeeel lang te lang ik heb het 2 uur laten draaien... toen stopte ik er maar meee. hoe de je als je gebackupt hebd die backup herstellen... ????? help mij *******@*****.com (msn via een PB) Bewerkt: 16 augustus 2004 door Rambo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 hoe langzaam is jouw pc wel niet als dat 2 uur duurt???? en een backup herstellen is heel makkelijk...gewoon de backup bestanden (waar je ze ook hebt staan) kopieren en IPV je oude of kapotte bestanden zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tokko Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 hoe langzaam is jouw pc wel niet als dat 2 uur duurt????en een backup herstellen is heel makkelijk...gewoon de backup bestanden (waar je ze ook hebt staan) kopieren en IPV je oude of kapotte bestanden zetten erg sloom maar ik deed iets verkeerds en toen ik het andere deed deed de com er maaar 10 min over groetjes thomas- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 oke..zeg het maar als je weeer problemen hebt..ik help je graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 WAT BEDOELEN JULIE NOU MET ALEEN LEZEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3- Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit. (Let op, bij alle mappen en bestanden van VC om misverstanden te voorkomen) - Download de Img Tool 1.3 hier HOE BEDOEL JE HET ALEEN LEZEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 druk op de map van vc...rechtermuisknop > eigenschappen..dan het v-tje voor alleen lezen uitzetten en toepassen doen niet dubbelposten bradly..gebruik de editknop om je bericht aan te passen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geflipt Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 echt allemaal alle bestandjes alleen lezen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geflipt Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 ik he alles op alleen lezen mar ik wil die bestandjes uit gta3.img weghalen en dan zegt ie dat da nie kan omda ie gebruikt word ofzow dir file error! must be in use ..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 heb je egt alles gedaan wat op mijn handleiding staat??? VC mag niet aan staan als je het doet...en volgens mij heb je het niet op alleen lezen staan bij gta.img en gta.dir moet in ieder geval het alleen lezen uitstaan... zet staan in de models map *En post niet 2 keer 8ter elkaar maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geflipt Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 (bewerkt) ok tnx maar ik had gwoon de hele map van vc wel en daarna niet alleen lezen gedaan mzzzl tis gelukt mar bij de ferrari enzo staat er nog iets van banshee.col wat moet ik ermee Bewerkt: 14 september 2004 door geflipt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 oke fijn dat het gelukt is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.