Juju Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem: Ik heb een auto gedowload, die de landstalker vervangt. Ik heb 't opgeslagen in een map die ik zo terug vind. Nu ga ik naar de IMG tool, klik ik op File>Open en dan zoek ik 't. Maar als ik dan bij die map kom, staat hij er niet . Wat doe ik dan fout vraag ik me af... Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Heb je de .Txd en de .Dff file wel uit het Rar of Zip bestand gehaald? Dit moet je inedergeval doen anders lukt het niet. Als het nu ook niet lukt kan je het ook met het progamma San Andreas Mod Installer proberen, ik heb hier een kleine tut over geschreven, kijk hier maar eens, de download link staat daar ook. EDIT: Wat probeer je te openen? Je moet wel de GTA3.img openen die in de Models folder van GTA SA staat. In de GTA3.img staan alle Txd en Dff file's van de auto en andere stuff, je druk op F2 om een file op te zoeken in de GTA3.img (je moet dus Landstalker.dff en .txd opzoeken) nu druk je op Replace en dan zoek je de Landstalker.dff en .txd op waar jij hem neer gezet hebt. Bewerkt: 19 juli 2006 door Typhoon Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Zeker dat je de goede map hebt? Verplaats het even naar een andere map, misschien dat dat helpt. Kijk ook even na of je de bestanden niet perongeluk op ''verborgen'' hebt gezet bij de bestands eigenschappen (rechtermuisknop ---> eigenschappen). Weet je ook zeker dat de bestanden de extensie dff, txd of col heeft? Dus niet rar of zip. Heb je dat wel, dan moet je die eerst uitpakken met winrar/winzip. Succes, Greetz Wazuup Reageren
Juju Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Maar hoe moet je dat .txd bestand en .Dff bestand dan eruit halen? Ik zie het wel staan maar ik weet niet hoe ik 't eruit moet halen. Ik heb trouwens de Mod Installer gedowload, en net zoals in de tut gaat 't allemaal goed. Totdat ik bij "Install" kom, waar je een naam moet invullen en een auto moet vervangen, dan geeft ie een foutmelding. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Maar hoe moet je dat .txd bestand en .Dff bestand dan eruit halen? Ik zie het wel staan maar ik weet niet hoe ik 't eruit moet halen. Ik heb trouwens de Mod Installer gedowload, en net zoals in de tut gaat 't allemaal goed. Totdat ik bij "Install" kom, waar je een naam moet invullen en een auto moet vervangen, dan geeft ie een foutmelding. Om die bestanden er uit te halen moet je Winrar downloaden, deze kan je hier downloaden, je sleept dan de Landstalker.txd en .dff gewoon uit het rar of zip bestandje naar een map waar je ze kunt vinden. En dan moet hij ze gewoon kunnen vinden. Over de foutmelding kan je misschien een screen maken? Die naam die je in moet vullen is alleen voor de backup dus je kan er alles invullen wat je wilt, bijvoorbeeld Juju of gewoon Landstalker. Reageren
Juju Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb die eruit gesleept, maar hij vind ze nog niet. Hier is de screen: Klik hier. Reageren
coolden Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ty eclipse. Dit was de eerst car mod die ik in vc heb gezet met de img tool. Omdat het goed uitgelegd is ben ik eruit gekomen en heb nu de ferrari enzo in het spel rijden Reageren
rickdeboy Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 als ik de auto er heb ingezet en ik tik de cheat van de wagen in dan staat hij er wel en als ik mijn poppetje dan om draai loppt hij vast wat is hier aan te toen ? rickdeboy Reageren
Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Bijmij krijg ik fout als ik de img tool wil downloade Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Hey welkom op het forum Probeer hem eens hier te downloaden, die doet het wel als het goed is. Hey Als je een mod download hoe kan je hem dan instaleren ik ben 13 jaar -.- duss wie kan me ff fijn helpen Plz want het schijnt moeilijk te zijn... Even hier antwoord op, als je IMG-Tool hebt gedownload kan je hem met de uitleg van de 1e pagina instaleren. Misschien heb je hier ook nog wat aan, daar heb ik ook het een en het ander uitgelegd voor wapens in San Andreas te zetten. Probeer het eerst maar als je nog vragen hebt stel je ze maar! Een tip: Voordat je auto's e.d. gaat instaleren maak dan even een backup van je San Andreas map (Deze Computer --> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> Grand Theft Auto San Andreas) kopieer deze map en plak hem ergens waar je hem makkelijk kan vinden, noem de gekopierde map dan San Andreas Back-up. Als je spel dan een keer crash door een verkeerd geinstaleerde mod heb je het orgineel nog, nu hoef je het spel niet opnieuw te instaleren wanneer er een fout optreed. Reageren
McKnight Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 WAT IS BACK-UP ???????????????????????? OMFG KWORD GEK Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 WAT IS BACK-UP ???????????????????????? OMFG KWORD GEK Back-up is een kopie zeg maar ergens van. Dat is altijd handig omdat je bij het modden vaak de fout ingaat. Als je bijvoorbeeld een auto vervangt maar het is mislukt, ben je als je geen back-up maakt de auto kwijt. Als je een back-up gemaakt hebt heb je dus gewoon nog het orginele achter de hand. Vandaar dat dit meestal extra word aangedikt als je graag wil modden. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 WAT IS BACK-UP ???????????????????????? OMFG KWORD GEK Een kleine toevoeging aan Matthijs: Het beste om te back-uppen, is niet de specifieke file back-uppen, maar bijvoorbeeld de hele Data map. Wat nog handiger is, is je hele GTA San Andreas map, back-uppen. Je hebt dan 1 schone versie, en 1 versie waar je Mods kan op instalerren, en zelf modden. Zo doe ik dat ook altijd, en het is heel handig, tevens kan je eventueel uit de schone GTA San Andreas, bepaalde files kopieren (die schoon zijn), om die te vervangen, voor files die aanpassingen bevatten, die dus gemod zijn. Veel Suc6 ermee Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Als ik gta3 file wile opene komt er te staan: Unable to find DIR file Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Heb jij de nieuwste IMG-Tool voor San Andreas? Namelijk IMG-Tool 2.0? En heb je bij je San Andreas map Alleen Lezen uitgevinkt? Doe dat eerst even het kan helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.