Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

Ja img tool 2.0 en alleen lezen uitgevinkt, toen had ik de files eringestopt enzo alles wat op de handleiding staat en daarna klikte ik oprebuild archive en liep de computer vast, daarna wou ik het nog is proberen en toen kwam er dat te staan :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Als ik bij de map GTAIII naar eigenschappen ga staat er in het vakje voor alleen-lezen geen vinkje maar een vierkantje, als ik dat wegdoe en op toepassen klik en dan zeg dat ze dat ook op alle submappen en -bestanden moeten doen. Dan bevestig ik met OK en gaat het kader gewoon weg, verder niets. Er komt dus geen kader dat hij dat op de andere bestanden en mappen aan het toepassen is, wanneer ik dan weer een kijk bij eigenschappen staat het vierkantje er gewoon weer, wat moet ik doen :?:?:?:?:?:?:bonk::bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik bij de map GTAIII naar eigenschappen ga staat er in het vakje voor alleen-lezen geen vinkje maar een vierkantje, als ik dat wegdoe en op toepassen klik en dan zeg dat ze dat ook op alle submappen en -bestanden moeten doen. Dan bevestig ik met OK en gaat het kader gewoon weg, verder niets. Er komt dus geen kader dat hij dat op de andere bestanden en mappen aan het toepassen is, wanneer ik dan weer een kijk bij eigenschappen staat het vierkantje er gewoon weer, wat moet ik doen ?

Dit heb ik ook, dit heb ik bij alle GTA's, maar het maakt niet uit, wanneer je ze hebt uitgevinkt komt het vierkantje inderdaad weer terug. Het is ook normaal dat hij nadat je OK hebt geklikt weer gelijk weggaat, GTA III is namelijk veel kleiner en heeft dus niet zo veel tijd nodig als GTA VC en SA, bij VC en SA gaat het ook snel maar daar zie je de kader nog wel. Oftewel er is niks waar je je zorgen over hoeft te maken!

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje: weet iemand een goede site waar je mods voor auto's van GTAIII kunt vinden, want de link die bij de handleiding staat werkt niet bij mij.

Er zijn genoeg sites, met behulp vaan Google kom je al een heel eind. Ik heb daarmee ook gezocht en kijk maar eens wat voor een resultaten ik ermee heb gevonden. Verder zijn er nog wat grote modsites waar je veel mods kan vinden waaronder veel auto's. Ik heb het dan over sites zoals GTAGarage, GTAGaming en GTAFileFront. Check ook een site waar haast alle fansites op staan, die heet: GTAstartkabel.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal!

Nou ik heb dus een probleem met het instaleren van auto's de IMG tool werkt perfect en het is me al 3 keer gelukt, super! Maar ik heb nog meer downloads van deze site gehaald. Alleen daar kan ik het bestand niet van uitpakken en zie ik ook geen DFF of TXD file, hoe moet ik deze instaleren, bij sommige bestanden is het wel zoals hier is aangegeven (uitpakken en dan invoegen bij IMG) maar niet bij alle dus, kan iemand mij daar bij helpen?

Dan nog een vraag, ik heb ook een boot die ik in GTA VC wil zetten, hoe kan ik dat doen? Ook dit is geen bestand zoals je hem hier download, het is eigenlijk een bestand dat je download en daarna is er maar 1 bestandje in die map en die kun je niet uitpakken, wie kan mij hierbij helpen?

En ook wapens en extra's kun je in VC doen, maar hoe doe je dat? Ik heb echt geen idee, ik heb wel in de readme's gekeken maar daar staat meestal niets anders dan wat je ervoor nodig hebt...Wie o wie kan mij helpen?

En dan nog 1 laatste vraag, waarom staat deze handige handleiding niet gewoon bij de GTADownloads op een stickie? Dat je gewoon zegt zo download je het, werkt dat niet, ga dán naar het forum, want als ik bij jullie downloads kijk zie ik veel mensen die dom reageren door wéér te vragen hoe je dat instaleert (en nu dus gedeeltelijk nog niet :puh:) , ik had eerst ook geen idee van dit stickie hier, maar is dat niet een handig idee?

Nou hoop dat iemand mij kan helpen! _O_

Laterr :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

:? Beste allemaal, uitermate boeiend om twee jaar forum te volgen. De allerbeste tip lijkt me de oude raad: lezen, lezen en nog eens lezen!

Tóch heb ik nog 1 ding niet kunnen vinden, een vraag die ergens langs kwam by the way: ik moet voor het vervangen van een col bestand de col-editor starten en dat lukt ikke dus niet? Let wel: ik ben zo maf mijn zoon te helpen en die is ondertussen met SA verder gegaan.. hoe, GTA besmettelijk?

We hebben het dus over Collision File Editor 1.1 Beta van 25 mei 2005. Ik heb dit inmiddels weer verwijderd omdat het niet lukte om uit te pakken, laat staan te gebruiken.

In het forum komt ook de vraag van het uitpakken langs: ik miste zelf een aanwijzing WAAR e.e.a. te downloaden. Ik heb daar zelf een map Download voor gemaakt in VC, omdat er vier downloads voor één Hoverboard nodig waren.. Heftig, voor deze boekhouder!!

Samenvattend: De editor wordt opgeslagen als 'colledit', een gecomprimeerd bestand. Tevoorschijn komt 'Colleditor'. En dan eindigt het verhaal, als ik de Colleditor wil uitpakken: 'onverwachts einde van het bestand'. Heel grappig, maar hoe moet ik verder? :{

Kijk, ik snap Edit ook.. ik kijk wel uit om twee berichten te posten, ha ha. Ik vergat dit nog: Je wordt gevraag vlg. de Readme om het bestandje D3DX81ab.dll in Win32 te plaatsen maar helaas, het helpt niet!

Bewerkt: door lauophyte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je voor GTA San Andreas bedoeld? Zoja, deze bevind zich in de Models map van je GTA SA dictory (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img). Als je de tutorial goed doorgelezen had kon je het daar ook zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
\weet iemand nog een site voor nieuwe voertuigen

het liefst voor vice city

TNQ 8)

Check eerst eens Google voordat je een berichtje plaatst. Als je op wat trefwoorden zoekt, heb je zo een paar goeie mod sites te pakken. Check de volgende sites eens zou ik zeggen: GTAGarage, GTA-downloads en GTAFilefront.

Link to comment
Delen op andere websites

\weet iemand nog een site voor nieuwe voertuigen

het liefst voor vice city

TNQ 8)

Hey welkom op het forum Pieter_777 :cya:

Er zijn genoeg sites waar modifacties voor Vice City opstaan, ik heb er even een paar op een rijtje gezet:

-GTAGamigo

-GTAmods

-GTAFilefront

-GTAGaming

-GTAGames

-GTAGarage

Wanneer je op 1 van die sites klikt zal je vanzelf de Vice City sectie wel tegen komen.

Veel plezier ermee, en als je nog vragen hebt stel ze dan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...