Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

Kijk, wanneer jij een gemodde auto download en in het spel zet met IMG-Tool zal je een nieuwe auto in het spel hebben. Alleen word er een oude auto verwijderd, je download bijvoorbeeld een 'Ferrari', wanneer je deze wilt installeren zul je hem in het spel moeten zetten ipv een andere auto, bijvoorbeeld de Cheetah. Wanneer je alles goed hebt gedaan zul je nu geen cheetah meer in het spel vinden maar een Ferrari. Oftewel een gedownloade auto vervangt een oude auto.

Als het goed is heb je 2 bestandjes vervangen met de IMG-Tool, namelijk een .dff en een .txd bestand, deze 2 bestanden hadden een naam bijvoorbeeld cheetah.dff en cheetah.txd, maar het zou ook infernus.txd kunnen zijn. Ik weet dus niet hoe die bestandjes van jou heeten, maar als er Cheetah voorstond zoek je een Cheetah op in de lijst van voertuigen, als het een Infernus (of een andere auto) is dan zoek je die in de lijst op.

Wil je nog even zeggen welke GTA je speelt?

Hopenlijk lukt het! Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Gedaan maar door welk bestand moet ik het vervange ??? Moet ik Skimmer vervangen of ?

En nog wat , als ik met IMGTool 1.3 de goede pad open , staan er alleen radar 1 t/m 63 als .txd voor de rest niej , ma oik heb een gebrande , kan je dan ook modden ??

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere keer dat ik een file erin wil zetten dan staat er bij mij ook ''file access denied''

sorry voor dubbel post

Probeer eens een ander een IMG 'programma', Spark bijvoorbeeld. Handig is dat er hier kort geleden een tutorial over geschreven is door hooligun. De tutorial is hier te bezichtigen en tevens vindt je daar een download link. Veel succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Heey.

Het lukt me echt niet om de auto's te instaleeren.

ik sla die auto's op in de map Gta San Andreas user tracks en ik heb gallery maar als ik ze daar in opsla en ik wil ze openen staat er niks.

ook dan kan hij niks vinden.

Help me alsjeblieft.

Gr Michel

Link to comment
Delen op andere websites

Heey.

Het lukt me echt niet om de auto's te instaleeren.

ik sla die auto's op in de map Gta San Andreas user tracks en ik heb gallery maar als ik ze daar in opsla en ik wil ze openen staat er niks.

ook dan kan hij niks vinden.

Help me alsjeblieft.

Gr Michel

De 'User Tracks' zijn niet voor de voertuigen bestemd, dus daar zit de eerste fout al. In de 'User Tracks' kun je namelijk je favoriete nummers kwijt, om ze vervolgens in San Andreas te kunnen luisteren, maar dat is een ander verhaal. Je moet de voertuigen downloaden naar een map naar keuze, bij voorkeur de map Mijn Documenten dat is namelijk een best centraal gelegen map waarin je iets snel weer terug vindt. Als je een auto naar die map hebt gedownload pak je hem uit met WinRar. Als je dat gedaan hebt vervolg je je de tutorial bij de volgende zin: '- Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: 'C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad)'.

Let op: De tutorial staat op de eerste pagina, wellicht dat je hem niet kon vinden. Daarnaast is dit een tutorial die ook voor San Andreas gebruikt kan worden, als voorbeeld is echter Vice City genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een soort carpack gedownload en ik weet niet wat ik nu moet doen ik heb wel wat dingen geprobeerd

maar het lukt niet

kan iemand effe helpen

Ik wil je wel helpen, maar over welke mod heb je het? Wellicht dat je een link kan zetten naar de download, zodat ik er even naar kan kijken. Zit er bijvoorbeeld een automatische installer bij, of zie je allemaal los bestandjes? Mocht er een installer bijzitten dan hoef je er enkel tweemaal op te klikken. De setup zal dan starten. Zijn het losse bestanden dan moet je hoogstwaarschijnlijk gewoon deze tutorial steeds opnieuw volgen. Maar goed, een link naar de mod lijkt me op dit moment het beste, voordat je ergens aan begint.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...