hearts_of_darkness Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Hey,heb en vraag ik heb een probleem met het instaleren van leather face mod http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1443 (want er zit geen readme bij) ik krijg 4 bestanden -face (v1).txd -shirt(witchblood).txd -shirt.txd -Thumbs.dll mijn,vraag is waar moet ik dat neerzetten? bij cutscene.img gta3.img gtaint.img player.img? Thanks Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Hey,heb en vraag ik heb een probleem met het instaleren van leather face mod http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1443 (want er zit geen readme bij) ik krijg 4 bestanden -face (v1).txd -shirt(witchblood).txd -shirt.txd -Thumbs.dll mijn,vraag is waar moet ik dat neerzetten? bij cutscene.img gta3.img gtaint.img player.img? Thanks Waarschijnlijk bij de 'player.img', omdat daar de bestanden van CJ zitten. Als je die wilt vervangen, dan moet je hoogstwaarschijnlijk ook daar zijn. Overigens kun je via 'commands > find' ook de bestanden direct vinden, dus je kan ook gewoon alle vier even bijlangs gaan, dat kost hooguit een half minuutje. 'Thumbs.dll' moet volgens mij gewoon in de normale GTA San Andreas map, dus de plek waar hij geïnstalleerd staat, maar dat weet ik niet zeker. Kan ook zijn dat hij in de 'Models' map moet. Reageren
bartvanloo Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) ik snap iets niet egt zo ik wil auto`s ik gts sa toevoegen doe alles zoals er in de uitleg stond en nu doet mijn hele gta sa het niet meer en als ik ze probeer te wissen heb ik ook al gedaan en heel gta sa doet het nog niet het is voor pc Bewerkt: 27 juni 2007 door bartvanloo Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 ten eerste welkom op het forum om met gemodde autos te spelen heb je versie 1.0 nodig en ik denk dat jij waarschijn lijk 2.0 hebt en je zei dat als je alle autos hebt gewist gta sa het nog niet doed probeer het spel eens te herinstalleren . groetjes jens Reageren
bartvanloo Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 ten eerste welkom op het forum om met gemodde autos te spelen heb je versie 1.0 nodig en ik denk dat jij waarschijn lijk 2.0 hebt en je zei dat als je alle autos hebt gewist gta sa het nog niet doed probeer het spel eens te herinstalleren . groetjes jens nou ik heb niet alle auto1s uit sa zelf gewist die auto`s die ik heb gedownload die heb ik gewist maar alsnog bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 ten eerste welkom op het forum om met gemodde autos te spelen heb je versie 1.0 nodig en ik denk dat jij waarschijn lijk 2.0 hebt en je zei dat als je alle autos hebt gewist gta sa het nog niet doed probeer het spel eens te herinstalleren . groetjes jens nou ik heb niet alle auto1s uit sa zelf gewist die auto`s die ik heb gedownload die heb ik gewist maar alsnog bedankt Ik denk inderdaad ook dat je een verkeerde versie hebt. Ik raad je even aan het volgende te doen: Verwijder GTA eerst even weer, deze zit nu vol met fouten. Als je dat gedaan hebt installeer je hem weer. Als hij weer geïnstalleerd is, dan installeer je even deze patch. Die patch zorgt ervoor dat je gaat downgraden, en dus met mods kan spelen. Je huidige savegames zullen gewoon blijven werken. Doet GTA het hierna nog niet, dan installeer je de mod niet goed of is de mod zelf niet in orde. Maak in het vervolg even back-up's van de bestanden waarmee je gaat werken. Dat scheelt je een herinstallatie. Reageren
ramonus Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik heb geprobeerd om er een auto in te zetten. Maar het programma img tool 2.0 loopt vast als ik op delete file druk. Hoe kan dit. Kan iemand me helpen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik heb geprobeerd om er een auto in te zetten. Maar het programma img tool 2.0 loopt vast als ik op delete file druk. Hoe kan dit. Kan iemand me helpen?? Ik heb niet direct een oplossing hiervoor, maar wellicht wel een vervangde oplossing. Probeer hem eens te vervangen in plaats van delete. Je selecteert het bestand dat je wilt vervangen, en je gaat naar 'commands > replace'. Zoek dan het bestand op dat je wilt toevoegen en als het goed is word het reeds bestaande bestand vervangen voor het door jou geselecteerde bestanden. Reageren
DB10 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 IK had een paar dingen bij ing tool erin gezet, maar nadat ik dat had gedaan wil Vice City niet meer opstarten eerst krijg je wel gewoon het filmpje, maar daarna springt het eraf. Weten jullie misschien wat dit probleem is en hoe ik het kan oplossen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 IK had een paar dingen bij ing tool erin gezet, maar nadat ik dat had gedaan wil Vice City niet meer opstarten eerst krijg je wel gewoon het filmpje, maar daarna springt het eraf. Weten jullie misschien wat dit probleem is en hoe ik het kan oplossen? Waarschijnlijk is de mod niet goed geïnstalleerd, of is de mod zelf niet goed. Als GTA het altijd goed heeft gedaan ligt het sowieso niet bij je hardware. Als het daar niet aan ligt, dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan de mod zelf. Ik denk dan dat gewoon de mod niet goed is, aangezien je met deze tutorial een voertuig volledig en correct installeert. Ik raad je aan hem gewoon weer te verwijderen, en een andere te proberen. Mocht je je bestanden kwijt zijn, dan kun je deze hier weer aanvragen. Reageren
Drewnick Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 eu nao entendo eh nada do que voces falam!! eu sou do brasil eu nao achava o imgtool em nenhum lugar dae achei aki e me registrei!! >>> Door Wazuup: Translation to dutch: Ik begrijp niets van deze taal! Ik kom uit Brazillie. Ik kan de IMG-Tool niet vinden en daarom heb ik mij geregistreerd.You can speak english if you have a few questions.<<< Reageren
DaBeast Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Hey there, Drewnick. Welcome to this forum, nice to see a foregein guy posting in here. Using google to search is one of the first things you need to do when your searching for a mod or a tool. I just searched google, typing IMG Tool in the search bar. And it came back with tons of results, the 4th link was a download link. Just use Google in all times and you always will probaly find what you need. Download IMG Tool. Regards, DaBeast Reageren
-_- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 lijp maar ik speel via xbox! of zal ik internet er aan sluiten Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 lijp maar ik speel via xbox! of zal ik internet er aan sluiten Op de Xbox kun je sowieso geen mods installeren, dus ik vrees dat je ook niet zoveel aan deze tutorial hebt. Modden is helaas enkel weggelegd voor de PC gebruikers die GTA hebben. Helaas vallen PS2- en Xbox gebruikers hiernaast, dus die moeten het zonder mods doen. Een Xbox heeft volgens mij geen harde schijf om die mods op te slaan, dus vandaar dat modden niet gaat op een console. Wil je liever wel met mods spelen, dan zul je een PC versie moeten kopen. Die overigens, vandaag de dag, helemaal niet meer zo duur is. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 éhh ik eb een vraag, als je met gta vc een auto vervangt, bijv. sentxs.txd en .dff als ik die heb geadd moet je dan steeds weer rebuild archive doen?? greettzzz, Tha-Ran Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.