Eclipse Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Hier een kleine checklist: 1. Heb je de orriginele bestandjes wel verwijderd? 2. Heb je het "alleen lezen" wel uitgezet? 3. Heb je wel op: "rebuild archive" geklikt? Bij sommige wagens zitten ook nog wat andere bestandjes in de map...bijv. een .col fole of een handlings file. Je moet in dan ook correct in de VC-map zetten. Maar naar mijn weten zorgt dit er niet voor dat VC chrasht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Bij mij werkt het altijd hor alleen die vliegende hoverboard als ik die spawn dan crasht GTA snel weer vervangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 lol...zo vaak zal hij toch niet crashen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 elke keer maar ik heb hem geruild met een andere wagen dan op gtagames stond, ik denk dat het daardoor komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Otis B Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Werkt dit allemaal ook voor GTA 3 precies zo? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 aangezien GTA III en VC op dezelfde engine werken denk ik dat het wel kan...Maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 aangezien GTA III en VC op dezelfde engine werken.... gaat san andreas dat ook doen, of ben ik nu alles voor niks aan het leren en snapen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 SA werkt op dezelfde engine als VC en GTAIII. Maar de tools zullen wel vernieuwd worden omdat de bestanden niet preciés hezelfde zijn. Als jij bijv. een .img archief (net als GTA3.img) wil openen met de IMG tool zegt hij dat hij een .dir bestand mist. Dit word denk ik gewoon gefixt zodat alle tools ook voor SA gebruikt kunnen worden. Je doet het dus zeker niet voor niks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 kan iemand me vertellen hoe je de default.ide file moet aan passen voor een mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
milann Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 IK kan ook de bestanden niet verwijderen. Egt heel vaag, dus kan iemand mij ff helpen? Gta Freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 kan iemand me vertellen hoe je de default.ide file moet aan passen voor een mod? Dat ligt eraan welke mod je hebt ..... normaal gescproken staat dit soort dingen altijd in een bijgeleverde readme file. @milann: Kun je probereb je probleem iets uitgebreider te beschrijven, want ik heb nu geen idee wat je bedoeld.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 (bewerkt) Ey. Het lukt nie met die Batmobil ik kan die 2 Deluxo´s niet verwijderen omdat hij zegt dat GTA nog bezig is maar ik heb het uitgezet. Kunnen jullie mij helpen? :blink: Bewerkt: 2 december 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Je bent waarschijnlijk het "alleen-lezen" vergeten uit te zetten van alle mappen van VC...gelieve het 1e bericht van dit topic te lezen...daar staat alles uitgelegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) Ey. Ik heb nog steeds problemen want als ik met die gta3.img dinges iets wil verwijderen zeg hij steeds dat het gebruikt wordt terwijl ik GTA uit heb staan :huh: Bewerkt: 2 december 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Als hij zegt dat ze in gebruik zijn, wil dat 9 van de 10 keer zeggen dat je de "alleen-lezen" vlag niet hebt uitgezet. Je moet van zowel gta3.img en gta3.dir deze vlag uitzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.