ThOmAsZ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Grand Theft Auto: Liberty City Stories uitgesteld! - October 24, 2005De lang verwachte titel Grand Theft Auto: Liberty City Stories, het nieuwste deel in de GTA reeks, is uitgesteld tot nadere kennisgeving. De PSP variant van Grand Theft Auto stond gepland voor de 28e oktober, maar heeft nu een nog nader te bepalen release. Bron: Take2Games Helaas is het nu dus officieel bekend gemaakt dat hij vertraagd is, Of dit nu de 4e van november wordt, is nog niet duidelijk. Als je egt niet kan wachten, kun je hem nog altijd uit Amerika importeren. Het enige nadeel hiervan is dat multiplayer waarschijnlijk niet zal werken met een Pal versie. Dus als je 6 vrienden weet ,die én een psp heeft én een exemplaar van Gta LCS, kun je beter wachten op de Europese release. Jammer maar helaas, dan maar ff afwachten. Bewerkt: 27 oktober 2005 door ThOmAsZ Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Neeeeeeee!!!!! Dat wordt weer (minimaal) een week wagten Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 daar gaat mijn goede vakantie... echt bedankt take2 echt bedankt... Reageren
Rekam Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Dit vind ik echt zever van Take2. Nu wou ik LCS spelen tijdens de vakantie, nu kan ik weer een week wachten. Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Dit vind ik echt zever van Take2. Nu wou ik LCS spelen tijdens de vakantie, nu kan ik weer een week wachten. 1 week? ik denk meer 2 weken release weten ze nog niet, dus gaat nog pak 3 à 4 of meer dagen duren, en dan gaan ze dat op 11 november zetten zodat alles goed komt dus 11 neovember denk ik, omdat gta altijd wel op een vrijdag komt. take2 suckt nu wel hard! Bewerkt: 27 oktober 2005 door MNC3 Reageren
djaa Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) hoe kan dat dan mijn vriend heeft hem al hij had hem gisteren gekocht bij gamecity (winkel in sittard) Bewerkt: 27 oktober 2005 door djaa Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) dit vind ik dom. ik kan het wel begrijpen dat ze de game uitstellen dat hij niet meer in de winkels kan komen op die dag... maar dan hadden ze het wel wat vroeger mogen zeggen. want ik vind 1 dag ervoor ZEER weinig. EDIT: ik ben juist op de site van game mania geweest en daar zeggen ze dat hij uitkomt op 4 november 2005, en op de site van bart smit zeggen ze in december. ik snap er helemaal niks meer van het is juist alsof ze het zelf nog niet weten. Bewerkt: 27 oktober 2005 door gta-freak2 Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 raar dat R* zeg nog niets zegt, percies dat R* nog probeerd voor morgen te halen of zo Reageren
djaa Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 niet eerlijk dan hadden ze ook in amerika later moeten uitbrengen ook al komt het uit amerika Reageren
Insane Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 ik vind het zowiezo vreemd dat alleen take 2 iets meldt, en R* helemaal niet. ik vind dit erg onduidelijk en ga morgen langs de winkels, of ik kijk ff of het bij andere mensen gelukt is. Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 sommige zeggen dat hij in sommige winkels ligt, morgen naar winkel bellen hoor. Reageren
Rekam Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik heb net gekeken bij GameMania, en daar wordt ie verwacht op 4 november. Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 kan gtagames niet contact nemen met R*? want ik wil zekerheid van R* Reageren
jonnyboy Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 En ja hoor, dit verwachtte ik eigenlijk wel, de hype is er! Hij ligt morgen in de schappen, anders dan Één dag van tevoren zeggen dat ie uitgesteld is, dat is toch de grootste onzin, alsof ze op het laatste moment pas weten, die winkels moeten hem toch al lang hebben... Dit is weer een grote goede stunt van Fake 2 Reageren
Quiz Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 dit bericht is niet 1 dag oud maar is al 3 dagen oud ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.