MrKooKie Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik wou hem anders wel kopen maar nu hij is uitgesteld. Ik koop hem ook wel op de dag van de release, alleen dat is puur omdat ik dat een Portable GTA heb... En GTA Advance en GTA2 voor de gameboy maken me niet bepaald blij... Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik heb hem vandaag besteld bij gamemania, dus dan is er nog kans dat ik hem nog de dag voor de release krijg. Ik ga mij ook nog een paar andere spellen kopen om toch maar de tijd te doden. Ben het wachten nu toch wel zat... Reageren
Insane Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik bestel misschien een US import bij gameorder, maar daar kost hij €52 en waar ik hem normaal kan kopen €44 Reageren
MNC3 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 nu verveel ik me dus wel eigenlijk een beetje bij gtaplace: There are 154 hours to go until the European release Je wacht nog langer op een GTA titel zonder vliegtuigen, helicopters etc..?? Ik koop hem wel als hij in de aanbieding is... Ik had meer verwacht/gehoopt... vergelijk psp niet met ene console he op zo een umd kan maar 1,8 GB gta lcs neemt er al 1,2 van in Reageren
gtasa Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 yo iedereen keb vandaag gebeld na game mania en ze zeggen dat et nu voor HEEL EUROPA uitgesteld word tot eind november ik wacht nog ene maand alst dan nie binne is importeer ik de ameriakaanse versie ze Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Op de NL site van yourpsp.com staat LCS niet bij "binnenkort verkrijgbaar" maar bij "Nu verkrijgbaar" en als release November. :$ Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Heb e-mail gezonden naar game mania... kijken wat ze daar zeggen... Reageren
GCgirl Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Hey Djaa, hoe kan je vriend die nou bij Game City hebben gekocht....als ze m daar nog niet binnen hebben.. (en ik kan t weten k werk daar:) ) had vandaag collega van Take2 aan de lijn en die zei de definitieve releasedatum is nu 02/12, maar met een beetje geluk kan ie iets eerder worden uitgeleverd. later zal het niet snel worden, de titel is belangrijk voor de feestdagenverkoop. greetz. Reageren
sebasss Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Hey Djaa, hoe kan je vriend die nou bij Game City hebben gekocht....als ze m daar nog niet binnen hebben..(en ik kan t weten k werk daar:) ) had vandaag collega van Take2 aan de lijn en die zei de definitieve releasedatum is nu 02/12, maar met een beetje geluk kan ie iets eerder worden uitgeleverd. later zal het niet snel worden, de titel is belangrijk voor de feestdagenverkoop. greetz. Import dan uit UK, Stop die import uit de US. In UK is hij 4 november ge-released en die is wel pal. Kijk op www.ebay.co.uk en typ het daar in en je zal een aantal UK (pal) gta's vinden Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Hey Djaa, hoe kan je vriend die nou bij Game City hebben gekocht....als ze m daar nog niet binnen hebben.. (en ik kan t weten k werk daar:) ) had vandaag collega van Take2 aan de lijn en die zei de definitieve releasedatum is nu 02/12, maar met een beetje geluk kan ie iets eerder worden uitgeleverd. later zal het niet snel worden, de titel is belangrijk voor de feestdagenverkoop. greetz. Import dan uit UK, Stop die import uit de US. In UK is hij 4 november ge-released en die is wel pal. Kijk op www.ebay.co.uk en typ het daar in en je zal een aantal UK (pal) gta's vinden En als je Ebay niet 100% vertrouwd moet je gewoon bestellen bij Play.com 3-5 leveringsdagen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Hij is uitesteld tot december. bron:gtagames.nl Reageren
VforV Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik heb net gekeken bij GameMania, en daar wordt ie verwacht op 4 november. 4 november? ja dat zeiden ze me 28okt. Intussen is het al 2 dec. kijk maar eens op game mania Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik heb net gekeken bij GameMania, en daar wordt ie verwacht op 4 november. 4 november? ja dat zeiden ze me 28okt. Intussen is het al 2 dec. kijk maar eens op game mania t' was een zeer oude post van 27 okt dus toen zeiden ze dat. Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hij is uitesteld tot december. bron:gtagames.nl 2 december?! Ach.Dan kan ik hem voor me Sinterklaas vragen... Reageren
Goliat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 maakt voor mij niet uit ik wacht tot de pc release dan kan ik er lekker op modden, ik koop gta altijd voor de pc. Het duurt nog wel tijdje voordat hij uit is maar ik vind het zonde om hem ook op de psp te kopen. maar mischien ga ik hem wel lenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.