martYn Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) Heey, Ik was net het topich over Alcatraz, en ging dus ook eens op onderzoek uit. Bij dat kleine eilandje vlakbij al die container schepen zag ik een groen gat: En hier een paar screens erin en erbuiten: Het zal er denk ik wel niks mee te maken hebben en velen zullen dit misschien ook al hebben gevonden, maar ik wou het toch even aan jullie laten zien. Greetz Bewerkt: 28 oktober 2005 door martYn
Ruurd31 Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Beste Martyn.. Goedzo je hebt hem ondekt! Maar ik denk dat iedereen die GTA SA gespeeld heeft ofnog speeld hem wist! Er is namelijk een missie waar je door die tunnel moet duiken! Goed ondekt hoor als je hem nog niet wist! Ruurd31
DaddyPimp Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Hoezo Goed ondekt hoor als je hem nog niet wist!, Iedereen ontdekt hem een keer tijdens die missie...Edit door .Levi.: Hij wist het voor de missie al, dus heeft hij het gevonden zonder de missie gedaan te hebben. En dat is dan zelf ondekt.
haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Heey,Ik was net het topich over Alcatraz, en ging dus ook eens op onderzoek uit. Bij dat kleine eilandje vlakbij al die container schepen zag ik een groen gat: En hier een paar screens erin en erbuiten: Het zal er denk ik wel niks mee te maken hebben en velen zullen dit misschien ook al hebben gevonden, maar ik wou het toch even aan jullie laten zien. Greetz ik wist hem al maar. goed dat je hem ontdekt. hans
GrandTheftMart Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 I kheb hem zelf nog niet ondekt, maar ik snap niet waarom dit iets met Alcatraz te maken heeft te maken? Trouewns wel een leuke tunnel, voor een duik challenge ofzo :'D
Rekam Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 I kheb hem zelf nog niet ondekt, maar ik snap niet waarom dit iets met Alcatraz te maken heeft te maken? Er zit geen verband tussen Alcatraz en deze tunnel.
GrandTheftMart Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 I kheb hem zelf nog niet ondekt, maar ik snap niet waarom dit iets met Alcatraz te maken heeft te maken? Er zit geen verband tussen Alcatraz en deze tunnel. Ik was net het topich over Alcatraz, en ging dus ook eens op onderzoek uit. Dat liet de topicstarter mij dus wel denken, maargoed. Sorry dan als het fout was
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Omdat die tunnel in de buurt ligt van waar Alcatraz zou moeten liggen.
Rinaldootje Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) nouw nu ga k miss een beedje vremd praten mar jha het moet door een grondig onderzoek heb k ontdekt dat deze tunnen een klein eilandje is en niet zomaar maar het eilande elcratraz de makers van sa hebben het eilandje elcatraz verplaatst en een deel afgezaagt (missrien ook uitgezaagd) maar ja to the point in de verhalen heb k dus vernomen dat san fierro onderwater heeft gestaan voor een deel en dus niet echt zo groot was maar een stukkie kleiner er moetten bewijzen ervan stan maar die heb ik nog niet gevonde maar er word beweerd dat dat kleine eilandje alcatraz is geweest en dat die tunnels de ontsnappings roette van de 3 bandieten die er van zijn ontsnapt en dat er de gebouwen die er op stond door dat kleine overstroompingkie weg zijn gevaagd er word bewezen dat ALS ZE dat water er lieten liggen dat het export import hoger lag en dat het vliegveld bijna onder water stond dus dat je er makkelijk op kon klimmen en dat de legerbazis niet in oost fs stond maar in west sf zouw staan dus er is heel wat verandert in sf ook in ls en lv is ook wat verandert maar daar ben k nog voor aan het zoekken oke en laat me nu maar een rustig eten Bewerkt: 2 november 2005 door rinaldootje
Velaro Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 nouw nu ga k miss een beedje vremd praten mar jha het moet door een grondig onderzoek heb k ontdekt dat deze tunnen een klein eilandje is en niet zomaar maar het eilande elcratraz de makers van sa hebben het eilandje elcatraz verplaatst en een deel afgezaagt (missrien ook uitgezaagd) maar ja to the point in de verhalen heb k dus vernomen dat san fierro onderwater heeft gestaan voor een deel en dus niet echt zo groot was maar een stukkie kleiner er moetten bewijzen ervan stan maar die heb ik nog niet gevonde maar er word beweerd dat dat kleine eilandje alcatraz is geweest en dat die tunnels de ontsnappings roette van de 3 bandieten die er van zijn ontsnapt en dat er de gebouwen die er op stond door dat kleine overstroompingkie weg zijn gevaagd er word bewezen dat ALS ZE dat water er lieten liggen dat het export import hoger lag en dat het vliegveld bijna onder water stond dus dat je er makkelijk op kon klimmen en dat de legerbazis niet in oost fs stond maar in west sf zouw staan dus er is heel wat verandert in sf ook in ls en lv is ook wat verandert maar daar ben k nog voor aan het zoekken oke en laat me nu maar een rustig eten Hoe weet jij dat allemaal PS:Kan je ook ABN praten
P-Jamma Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 @ Rinaldootje, hier snap ik dus helemaal niets van Lees nog eens even de regels door, daarin staat dat je zo goed mogelijk Nederlands moet praten Staat zelfs bovenaan iedere pagina...
the master gamer Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 huh.. zeg je nou dat dat eilandje een stukje van alcatraz. was en dat er drie bandieten zijn ontsnapt
NineEleven Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 hoe ik het begrijp heeft R* alcatraz gemaakt en het onder water laten lopen voor piet snot
Gunslinger Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Wat ik uit zijn verhaal opmaak is dat er ooit drie mannen van Alactraz zijn ontsnapt. En dat is ook waar. Maar voor de rest worden we niet wijzer. Voor wie niet weet waar het eilandje ligt waar we het over hebben, zie kaartje.
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik wil niet te veel offtopic gaan maar het eiland Alcatraz is toch een gevangenis geweest in de Verenigde Staten (VS) waar de grootste bandieten van de VS ooit zaten, nu is Alcatraz een museum. Alcatraz ligt in San Fransisco, en in San Andreas ligt Alcatraz in San Fierro dat heeft een verband want San Fierro is San Fransisco. Ik heb het ooit gezien in Bassie en Andriaan een in de film "een reis door Amerika". Fotootje Alcatraz: Ruurd31.. :'D
Recommended Posts