Jump to content

"Onderwater-tunnel"


martYn

Recommended Posts

Heey,

Ik was net het topich over Alcatraz, en ging dus ook eens op onderzoek uit. Bij dat kleine eilandje vlakbij al die container schepen zag ik een groen gat:

naamloos2og1.th.jpg

En hier een paar screens erin en erbuiten:

naamloos21gy.th.jpg

naamloos35bv.th.jpg

naamloos42eo.th.jpg

Het zal er denk ik wel niks mee te maken hebben en velen zullen dit misschien ook al hebben gevonden, maar ik wou het toch even aan jullie laten zien.

Greetz

Bewerkt: door martYn
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Martyn..

Goedzo je hebt hem ondekt! Maar ik denk dat iedereen die GTA SA gespeeld heeft ofnog speeld hem wist! Er is namelijk een missie waar je door die tunnel moet duiken! Goed ondekt hoor als je hem nog niet wist! :Y;)

Ruurd31 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo

Goed ondekt hoor als je hem nog niet wist!
, Iedereen ontdekt hem een keer tijdens die missie...

Edit door .Levi.:

Hij wist het voor de missie al, dus heeft hij het gevonden zonder de missie gedaan te hebben. En dat is dan zelf ondekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Ik was net het topich over Alcatraz, en ging dus ook eens op onderzoek uit. Bij dat kleine eilandje vlakbij al die container schepen zag ik een groen gat:

naamloos2og1.th.jpg

En hier een paar screens erin en erbuiten:

naamloos21gy.th.jpg

naamloos35bv.th.jpg

naamloos42eo.th.jpg

Het zal er denk ik wel niks mee te maken hebben en velen zullen dit misschien ook al hebben gevonden, maar ik wou het toch even aan jullie laten zien.

Greetz

ik wist hem al maar.

goed dat je hem ontdekt.

hans

Link to comment
Delen op andere websites

I kheb hem zelf nog niet ondekt, maar ik snap niet waarom dit iets met Alcatraz te maken heeft te maken?

Er zit geen verband tussen Alcatraz en deze tunnel.

Ik was net het topich over Alcatraz, en ging dus ook eens op onderzoek uit.

Dat liet de topicstarter mij dus wel denken, maargoed. Sorry dan als het fout was :D

Link to comment
Delen op andere websites

nouw nu ga k miss een beedje vremd praten mar jha het moet

door een grondig onderzoek heb k ontdekt dat deze tunnen een klein eilandje is en niet zomaar maar het eilande elcratraz de makers van sa hebben het eilandje elcatraz verplaatst en een deel afgezaagt (missrien ook uitgezaagd) maar ja to the point in de verhalen heb k dus vernomen dat san fierro onderwater heeft gestaan voor een deel en dus niet echt zo groot was maar een stukkie kleiner er moetten bewijzen ervan stan maar die heb ik nog niet gevonde maar er word beweerd dat dat kleine eilandje alcatraz is geweest en dat die tunnels de ontsnappings roette van de 3 bandieten die er van zijn ontsnapt en dat er de gebouwen die er op stond door dat kleine overstroompingkie weg zijn gevaagd er word bewezen dat ALS ZE dat water er lieten liggen dat het export import hoger lag en dat het vliegveld bijna onder water stond dus dat je er makkelijk op kon klimmen en dat de legerbazis niet in oost fs stond maar in west sf zouw staan dus er is heel wat verandert in sf ook in ls en lv is ook wat verandert maar daar ben k nog voor aan het zoekken :eten: oke en laat me nu maar een rustig eten

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

nouw nu ga k miss een beedje vremd praten mar jha het moet

door een grondig onderzoek heb k ontdekt dat deze tunnen een klein eilandje is en niet zomaar maar het eilande elcratraz de makers van sa hebben het eilandje elcatraz verplaatst en een deel afgezaagt (missrien ook uitgezaagd) maar ja to the point in de verhalen heb k dus vernomen dat san fierro onderwater heeft gestaan voor een deel en dus niet echt zo groot was maar een stukkie kleiner er moetten bewijzen ervan stan maar die heb ik nog niet gevonde maar er word beweerd dat dat kleine eilandje alcatraz is geweest en dat die tunnels de ontsnappings roette van de 3 bandieten die er van zijn ontsnapt en dat er de gebouwen die er op stond door dat kleine overstroompingkie weg zijn gevaagd er word bewezen dat ALS ZE dat water er lieten liggen dat het export import hoger lag en dat het vliegveld bijna onder water stond dus dat je er makkelijk op kon klimmen en dat de legerbazis niet in oost fs stond maar in west sf zouw staan dus er is heel wat verandert in sf ook in ls en lv is ook wat verandert maar daar ben k nog voor aan het zoekken :eten: oke en laat me nu maar een rustig eten

Hoe weet jij dat allemaal

PS:Kan je ook ABN praten :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Rinaldootje, hier snap ik dus helemaal niets van :bonk:

Lees nog eens even de regels door, daarin staat dat je zo goed mogelijk Nederlands moet praten ;)

Staat zelfs bovenaan iedere pagina...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik uit zijn verhaal opmaak is dat er ooit drie mannen van Alactraz zijn ontsnapt. En dat is ook waar. Maar voor de rest worden we niet wijzer.

Voor wie niet weet waar het eilandje ligt waar we het over hebben, zie kaartje. :)

alc8ms.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet te veel offtopic gaan maar het eiland Alcatraz is toch een gevangenis geweest in de Verenigde Staten (VS) waar de grootste bandieten van de VS ooit zaten, nu is Alcatraz een museum.

Alcatraz ligt in San Fransisco, en in San Andreas ligt Alcatraz in San Fierro dat heeft een verband want San Fierro is San Fransisco.

Ik heb het ooit gezien in Bassie en Andriaan een in de film "een reis door Amerika". :D

Fotootje Alcatraz:

aerial2.jpg

Ruurd31.. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...