Jump to content

"Onderwater-tunnel"


martYn

Recommended Posts

ok ik ga het ff wat makkelijker zeggen.

het eilandje waar wij het over hebben is alcatraz ik heb het van varschillende sites gelezen.

en dat die tunnels waarschijnlijk vad de drie bandieten die er uit ontsnapt zijn (kijk dan maar een naar de mythbusters op discovery om 8uur hij komt vaak geneg langs)

vervolgens zouw san fierro heel anders staan dus legerbasis links vliegveld is er wel maar door zij hoogte zouw hij niet onder water staan en zijn er geen ladders nodig en als je wel eens via die trein rails naar de easterbay docks of zoiets daar zouw dat stuk dat het omlaag gaat er niet zijn dus zouw hij op een hoogere hoogte dus souw het er anders uigezien hebben door al het water ik benb bezig met een tekening hoe het eruit moet hebben gezienmar doordat mijn pc is leeggehaald moet ik overnieuw beginnen dus wens me sucses en ik kom hier later terug :@:@

Link to comment
Delen op andere websites

Rinaldootje,

Een flinke dosis fantasie heb je zeker, maar iemand zou je eens een doosje leestekens moeten geven.

Je lap tekst is bijna niet te lezen. Gebruik a.u.b. leestekens en hoofdletters, en let een beetje op je spelling.

Daarnaast zou ik graag een bewijs willen zien, die je door jouw "grondig onderzoek" hebt gevonden.

Ik zie geen enkel verband tussen dat eilandje en Alcatraz.. ( De gevangenen ontsnapten helemaal niet van alcatraz m.b.v. tunnels).

En waar je dat rare verhaal vandaan haalt over SF dat op een andere plek ligt, en het water dat hoger stond is mij een raadsel.

Dus graag wat bewijs, voordat je met nog meer fantasierijke theorien openbaart..

Link to comment
Delen op andere websites

hoe ik het begrijp heeft R* alcatraz gemaakt en het onder water laten lopen voor piet snot

Alcatraz is niet in het spel te vinden, tenminste tot nu toe. Het is sowieso niet te zien in de game map/het spel zelf (Ook niet in Blue Hell, is naar gezocht.) .

Voor wie niet weet waar het eilandje ligt waar we het over hebben, zie kaartje.

Echt "verborgen" kan ik het niet noemen. Je moet er ook in een missie een boot vanaf stelen (Pier 69), ook zie ik het vebrand met dit eiland en Alcatray niet.

Die tunnen heeft er overigens niks mee te maken, deze dient alleen als "voorbeeld" om je te leren zwemmen in een missie (Amphibious Assault) .

Ook ik zou wat meer bewijs willen zien..

Moved to EE forum.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb misschien een beetje bewijs... dat 't niet kan.

Alcatraz zou namelijk nooit op die plek kunnen liggen,

kijkmaar naar deze kaart:

sanfrancisconeighborhood9ao.gif

Echte kaart van San Fransisco (alcatraz staat op de kaart) en sorry voor de grotte

http://img309.imageshack.us/img309/7804/alc8ms9cd.jpg

kaart waar jullie alcatraz zou liggen

post1911209853427py.jpg

andere kaart uit 't spel gevonden ooit op dit furm waar alcatraz wel zou zijn als het er al in zou zitten, maar dat ziet er niet in, maar toen de laatste kaart gemaakt werd nog wel. maar hij is er dus uit gehaald en zit er dus echt gewoon niet in!

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid : rinaldootje

Er zijn inderdaad 3 bandieten ontsnpat hier is nog een film van met Clint Eastwood ''Escape From Alcatraz''.

Ik ben al in Alcatraz geweest maar wat heeft Alcatraz met dat eilandje te maken.

Alcatraz is idd een museum het is gesloten omdat het té streng werd voor de gevangenen.

Dus als je ooit naar SF gaat ga er dan eens heen :D .

Maargoed, dat eilandje moet je gewoon door zwemmen voor je zwemtechniek tijdens de missie wat te verbeteren denk ik.

Want je moet onderwater enz..

R* was wel van plan het erin te steken door de maps of doet R* dat expres ?

Maar ik wou het ook niet begrijpen vroeger maar je moet het aanvaarden dat Alcatraz niet in het spel zit.

Er is toen nog een heel team opgestart de hele SA map verdeelt, ik heb ook gezocht maar we vonden niets van Alcatraz alleen andere EE

Zoals de scheur op de bodem van het water naast de Gant Bridge enz..

Alcatraz is er zelfs niet in de Blue Hell of Black hell.

Ik vond het ook moeilijk voor het te aanvaarden maar.. het is er gewoon niet.

------------------

Giorgo

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...