Vice-King Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 eerst boxen en nu Basketbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
s.evans Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Ik speel tennis en doe ook een beetje aan wielrennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dan0 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik doe karate en thai boksen. Laatste reactie was 22 juni 2010, geen spammer ik? :$ Trouwens heb dit forum eerder zeer bewonderd(Nu nog steeds haha) maar echt geen tijd gehad. Maar nu wel dus hallo iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 ... zie et aan je joining date __________________________ Ik doe nog steeds voetbal. batminton doe ik vrijwillig gewoon eens per week op een veldje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik ben begonnen met baalwielrennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dan0 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 ... zie et aan je joining date Ja dat had ik gwn echt niet doorgehad dat ik 5 jaar geleden gejoint heb ik dat echt ben vet newbie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik voetbal al 6 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Geeneen, ik houd niet zo van sporten. Of, ja toch wel, computeren! Gamen en PC'en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 1. Fietsen 2. Vechten met me pa (ik win altijd! ) 3. Computeren (krijgen me vingers ook beweging ) 4. Waveboarden 5. Lopen met de hond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 ik doe sinds 2 jaar aan basketbal wel een leuke sport, maar zat eerst op voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark5000 Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2010 Is computeren een sport? Zo ja: Dat is mijn sport! Zo nee: Ik heb geen sport! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2010 IJshockey Voor degene die computeren een sport noemen No Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarkH Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 IJshockey Voor degene die computeren een sport noemen No Life Is dat niet onwijs duur om aan te beginnen met kleding vooral enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 Thaiboksen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 Mountainbiken en wielrennen. Nou is mijn conditie super kwa fietsen (40 km per dag) alleen hardlopen wil nog niet zo lopen xD Op school hebben wij altijd met gym balsporten (Voetbal, tennis, honkbal) daar ben ik echt waardeloos in, altijd gezeur op me. Maar we gingen een keer Mountainbiken, dus toen was ik in me vordeel. Toen was ik al 3 Km verder iedereen schelden op mij omdat ik gewoon veel beter DAAR in was dan hun Stelletje prutsers, dat zal ze leren xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.