Jump to content

Wat voor sport doe jij?


Rik LeE!

Recommended Posts

  • Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    15

  • Pete-R

    9

  • Eros

    8

  • commando

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voetbal: Actief en Passief :7

en Oriëntatielopen(wat tochniemand kent :7 )

leg uit dan :puh: ?

Je lkrijgt een kaart met bepaalde posten, je moet de posten in volgorde zo snel

mogelijk voltooien door je weg te zoeken door de bossen, sneeuw, zand en wegeltjes.

Link to comment
Delen op andere websites

iets uitgebreider misschien nog :$ ? snap er niet zo veel van. is het met teams/tegen de tijd enzo.

voor jou klinkt het allemaal vanzelfsprekend maar ik ben er echt totaal onbekend mee :)

Je krijgt een gedetaileerde topografische kaart waar alles tot boomstronken op staan in internationale tekens,

op deze kaart staan afhankelijk van je categorie een aantal posten op met een minimale afstand in vogelvlucht.

Dan moet je deze posten die genummerd zijn in volgorde afleggen en hierbij proberen de snelste manier te vinden naar deze posten, je tij is de tijd als je bij de finish komt met eventuele strafminuten voor het overslaan van een post en dergelijke, degene met de beste tijd wint, logisch toch :7 ,

ik heb hierbij al aan het wereldkampioenschap meegedaan in Edinburgh en zo

de studio's van Rockstar North bezichtigd ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

iets uitgebreider misschien nog :$ ? snap er niet zo veel van. is het met teams/tegen de tijd enzo.

voor jou klinkt het allemaal vanzelfsprekend maar ik ben er echt totaal onbekend mee :)

Je krijgt een gedetaileerde topografische kaart waar alles tot boomstronken op staan in internationale tekens,

op deze kaart staan afhankelijk van je categorie een aantal posten op met een minimale afstand in vogelvlucht.

Dan moet je deze posten die genummerd zijn in volgorde afleggen en hierbij proberen de snelste manier te vinden naar deze posten, je tij is de tijd als je bij de finish komt met eventuele strafminuten voor het overslaan van een post en dergelijke, degene met de beste tijd wint, logisch toch :7 ,

ik heb hierbij al aan het wereldkampioenschap meegedaan in Edinburgh en zo

de studio's van Rockstar North bezichtigd ^_^ .

ja voor jou logisch :puh: maar ik heb nog nooit van die sport gehoord. Vind het wel interessant, is eens niet een "standaard" sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment doe ik aan intensieve kracht en conditietrainingen zowel buiten en in de sportschool. Ook ben ik nu een freefighter(ook wel bekend als Mixed Martial Arts). Ik doe op dit moment maar 1x per week aan freefight aangezien ik anders niet genoeg tijd heb voor allerlei andere dingen. Freefight blijft gewoon echt een sport waar je zowel mentaal als fysiek beresterk moet staan. Het is een pure kwestie van improviseren.. En tsja je kunt natuurlijk een knal tegen je hoofd aan krijgen of op andere lichaams delen alleen dat hangt gewoon helemaal af van jezelf hoe je jezelf verdedigd. Het is gewoon een sport waar zoiets gewoon te verwachten is :) Maar goed ook al krijg je een paar klapjes tegen je hoofd aan en wordt je in houdgrepen gezet, je komt er altijd sterker uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe aan voetbal, en soms ga ik uns, om m'n conditie te verbeteren, zo'n 2 KM gaan lopen. De kilometers verhoog ik als m'n conditie weer 'n tikje beter is. :) Maarja, de dag voor een voetbaltraining ga ik me niet doodlopen hé..;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...