Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Er is inderdaad nog veel werk te doen. Uiteindelijk zal alles wel een eigen pagina krijgen.

Denk dat er binnenkort wel wat mensen nog bij komen die ons komen helpen om zo de zomer door te komen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik weet niet zeker of ik dit hier moet posten, maar ik heb voor de missie Death Row een extra tip uitgevonden hoe hij makkelijk te halen is.

Hieronder de tip:

Ga met een helicopter naar de malibu club om de missie te starten, parkeer je helicopter in het gras naast de Malibu, start vervolgens de missie en zodra de tijd begint te lopen en je weer voor de malibu staat en de missie dus gestart is ren je naar de helicopter en vlieg je naar de plek waar lance word vast gehouden.

Eenmaal aangekomen parkeer je je helicopter op een afstandje zodat je nog niet beschoten word maar je ze wel met een sniper neer kunt schieten. Schiet de bewakers neer die het dichts bij de ingang van de Yunk Yard staan. Ga vervolgens terug in je helicopter en parkeer hem in het voorste gedeelte van de Yunk Yard. Ga vervolgens te voet verder naar Lance, knal onderweg de overige bewakers neer totdat je bij Lance bent.

Nadat je Lance bevrijd hebt stap je met hem in de helicopter, je kunt nu rechtstreeks naar het ziekenhuis vliegen, maar als je dit doet zullen de mannen van Diaz je bij het ziekenhuis opwachten en het is dan dus erg moeilijk om er rustig te kunnen landen.

Stap dus in de helicopter en vlieg op de manier hoe ik het met heb aangegeven op het kaartje hieronden, je zult zien als je over zeen vliegt, dat je dan niet het bericht krijgt dat de mannen van Diaz achter je aan zitten. Zodra je de afslag naar rechts neemt met de helicopter over het land (vlakbij het ziekenhuis dus) krijg je het bericht dat de mannen van Diaz achter je aan zitten, maar je zit nu al vlak bij het ziekenhuis en de mannen van Diaz zijn er nog lang niet, dus je kunt rustig landen en Lance uit laten stappen en de missie is gehaald.

vcmap9ah.jpg

Dit is het kaartje waarop ik aangegeven heb hoe je met de helicopter het best naar het ziekenhuis kunt vliegen.

Zo, misschien een beetje teveel informatie om als een tip op wikigta te zetten maarja hopelijk hebben jullie er wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

meschien kun je een back-up stuk maken waar je bv alle orginele autos van SA kunt downloaden

Bedoel je foto's van de echte wagens waarop de wagens in SA op geïnspireerd zijn? Als je dat bedoelt, ik zat ook al met dat idee in mijn gedachten. Het is echter aan de Sys-Ops om dit te beslissen.

Edit: @ ASPHALT; Ah, nu snap ik het :).

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

meschien kun je een back-up stuk maken waar je bv alle orginele autos van SA kunt downloaden

Bedoel je foto's van de echte wagens waarop de wagens in SA op geïnspireerd zijn? Als je dat bedoelt, ik zat ook al met dat idee in mijn gedachten. Het is echter aan de Sys-Ops om dit te beslissen.

Ik denk eerder dat hij bedoeld dat als je een Auto hebt vervangen voor een gemodde wagen, en je wilt de normale wagen terug dat deze te Downloaden zijn op WIKIGTA ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Stond nog niet in wiki gta san andreas:

Feltzer is gebaseerd op 1970 Mercedes 280SE Convertible

Feltzer.jpg

24.jpg

Als ik er nog meer vind zal ik ze wel posten ^^

*edit*

Windsor = 1970 Jaguar E-Type Roadster

Windsor.jpg

etype2.jpg

Picador = El Camino

Picador.jpg

Editors%20Choice%20El%20Camino%20SS.jpg

Jester = Toyota Supra

Jester.jpg

Toyota_Supra.jpg

Infernus = Honda NSX

Infernus.jpg

nsx-revolution.jpg

Turismo = Ferrari F40

Turismo.jpg

f_f40.jpg

Bewerkt: door Carni4
Link to comment
Delen op andere websites

Het staat er niet bij, maar het is wel erg handig.

Bij de missie Explosive Situation staat in het midden van de mijn een huis-achtig iets. Daarvoor staan 2 mensen, een bewaker een de baas. Toen ik die klok in beeld zag, begon ik iedereen dood te schieten, ook de baas. Als je de baas doodschiet verdwijnt de tijd en heb je alle tijd om de explosieven te verzamelen. En er is nog een makkerlijkere manier om eruit te komen. Als je de weg naar de ingang weet, (Waar auto's staan, en zo'n huisding) dan moet je daar naar toe gaan. Neem een Snipper mee, want er staan 4 bewakers. Vernietig geen van de auto's die er staan. Rijd er een naar achter, klim erop, ga over de gate en je kunt zo naar het aflever adres

Bewerkt: door Lievemax
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op WikiGTA moeten waarschijnlijk ook de 2 playermissies/multiplay op de PS2 worden beschreven. Dit kun je alleen maar op de PS2/Xbox doen. Geen probleem als je de tekst wilt vertellen waar zo'n multiplayermissie overgaat, maar als je screens wil gaat het wat moeilijker. Omdat niet alle mensen op de PS2 zulke apperatuur hebben om screens te maken. Ik vond daaom deze mod, dan heb je ze meteen op je PC. Hier is de mod te dowloaden en ik hoop dat jullie er wat aan hebben: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=518

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien wat bij GTAVI wat vertellen over de Fake screens die zijn gemaakt? Er zijn al heel veel fake screens op de 'markt' gebracht, dus misschien is eht ze leuk om op WikiGTA te zetten om de bezoekers ervan op de hoogte te stellen dat er veel fakescreens in omloop zijn en dat ze nog geen enkele echte screen bekend is. In het GTAVI forum van het subforum bovenaan het forum zijn genoeg screens te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA moeten waarschijnlijk ook de 2 playermissies/multiplay op de PS2 worden beschreven. Dit kun je alleen maar op de PS2/Xbox doen. Geen probleem als je de tekst wilt vertellen waar zo'n multiplayermissie overgaat, maar als je screens wil gaat het wat moeilijker. Omdat niet alle mensen op de PS2 zulke apperatuur hebben om screens te maken. Ik vond daaom deze mod, dan heb je ze meteen op je PC. Hier is de mod te dowloaden en ik hoop dat jullie er wat aan hebben: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=518

Ik zou het best willen doen maar je heb er zeker weer Action replay max voor nodig 0_0 ?

Link to comment
Delen op andere websites

SA:

Misschien is het een idee om ook de Trailers op WIKIGTA te zetten?

Want vele weten bijv. niet dat er een ploeg in het spel zit of waar ze hem moeten zoeken :Y .

EDIT:Oeps dubbelpost ik zie het nu pas :engel: .

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...