Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij heb ik een nieuwe persiflage gevonden:

Dillimore - Fillmore

Nog een ding: Misschien is het handig als jullie er even opzetten hoe je moet (video)pokeren. Ik kan dat namelijk niet. :$

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

In GTA VCS & LCS kon je van Outfit wisselen. Hiervan staat ook een Outfit pagina op Wikigta. Ook in GTA Vice City zijn Otfits te vinden alleen hier is nog geen pagina over gemaakt. Misschien zou het leuk zijn hier ook een pagina over te maken met een screenshot van de outfits plus wanneer je hem unlocked en waar je dit Outfit kan vinden

want ze hangen niet in een kledingkast zoals in VCS & LCS maar ze zijn verspreid over Vice City).

Bewerkt: door Mr.Twente
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet handig zijn om bij de wapens van San Andreas erbij te zetten wanneer je de volgende skill haalt?

Na wat research heb ik dit lijstje kunnen samenstellen, misschien hebben jullie er wat aan:

wapen poor skill gangster skill hitman skill

pistol 0%-10%-100%

silenced 9mm 0%-20%-100%

Desert Eagle 0%-20%-100%

Shotgun 0%-20%-100%

Combat Shotgun 0%-20%-100%

Sawn-Off Shotgun 0%-20%-100%

Tec-9 0%-10%-100%

Micro-Mp5 0%-10%-100%

Mp5 0%-30%-100%

AK-47 0%-30%-100%

M4 0%-20%-100%

Bij alle andere wapens heb je geen skills het lijkt me handig om dit op wikigta te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een pedestrianpage!

Met alle peds in da game, incl main/major/minor characters!

Yep, ik weet dat het overbodig is, MAAR HET IS LEUK! En jullie beginnen een beetje aan het tijdperk te komen dat alles af is, en als die komt VOOR er meer info over GTA IV bekend is kunnen jullie dit er misschien in zetten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er wordt niks gezegd over "media attention" in GTA Vice City en hoe je die kan verhogen, en welke rangnamen er zijn.

Romero's Hearse hoort volgens mij bij speciale voertuigen aangezien die maar in 1 missie voorkomt.

Er wordt niet uitgelegd hoe je wheelies, rijden optwee wielen met de wagen en stoppies kan uitvoeren.

De "snipe the seagull" en "hou de strandbal de hoogte in"-minigames vnd ik ook nergens terug.

(allen mbt GTA Vice City)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis info over de easter egg van de beddenwinkel.

Met een jetpack kun je de beddenwinkel in Little Haïti, naast de Pay'and'Spray, betreden. Misschien hetzelfde verhaal als de loods?

Een missie die achteraf geschrapt is?

Het is op zich niks bijzonders: Vier matrassen en een graffititekening, meer niet. :bier:

(Sorry voor de slechte kwaliteit)

Bewerkt: door SabreTurbo
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou een speciale 'bugs/glitch' pagina handig zijn. Ik denk dan aan hetzelfde concept als de Easter Egg pagina, een hele lijst met EE maar in dit geval dus met bugs en glitches. Daarnaast zou het ook erg handig zijn als je een bekende bug/glitch even vermeld onder aan een pagina waar het van belang zou kunnen zijn. En nog handiger zou het zijn als je met een druk op de knop een beschrijving krijgt van die ene bug of die glitch.

Een klein voorbeeld: Sommige mensen kunnen niet daten met Millie. Handig zou het dan zijn als dat onderaan de pagina wordt gezet. De gebruiker kan er dan op klikken en word dan door gelinkt naar bijvoorbeeld een verdere beschrijving, of een topic van het forum zelf.

Een ander voorbeeld. Als je in Madd Dogg's Mainson saved, kan het zijn dat je niet meer kan basketballen. Uiteraard handig om te weten van die glitch als je daar eens langs scrolt.

En tot slot nog een voorbeeld. Het kan zijn dat de auto blijft haken in de missie Fender Ketchup, waardoor hij niet naar buiten komt en je de missie dus niet kan spelen. Een extra kopje onder tips met bijvoorbeeld 'bekende bug of glitch:' zou hier dus handig zijn.

Bugs en glitches zijn er in overvloed, maar ik denk dat de meeste wel te vinden zijn op het internet en anders wel in dit topic. Het is veel werk, maar het zou wel erg handig zijn. (Natuurlijk alleen de echte bekende bugs en glitches.)

Dit mis ik op dit moment het meest op WikiGTA.

Al over nagedacht?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou een speciale 'bugs/glitch' pagina handig zijn. Ik denk dan aan hetzelfde concept als de Easter Egg pagina, een hele lijst met EE maar in dit geval dus met bugs en glitches. Daarnaast zou het ook erg handig zijn als je een bekende bug/glitch even vermeld onder aan een pagina waar het van belang zou kunnen zijn. En nog handiger zou het zijn als je met een druk op de knop een beschrijving krijgt van die ene bug of die glitch.

Een klein voorbeeld: Sommige mensen kunnen niet daten met Millie. Handig zou het dan zijn als dat onderaan de pagina wordt gezet. De gebruiker kan er dan op klikken en word dan door gelinkt naar bijvoorbeeld een verdere beschrijving, of een topic van het forum zelf.

Een ander voorbeeld. Als je in Madd Dogg's Mainson saved, kan het zijn dat je niet meer kan basketballen. Uiteraard handig om te weten van die glitch als je daar eens langs scrolt.

En tot slot nog een voorbeeld. Het kan zijn dat de auto blijft haken in de missie Fender Ketchup, waardoor hij niet naar buiten komt en je de missie dus niet kan spelen. Een extra kopje onder tips met bijvoorbeeld 'bekende bug of glitch:' zou hier dus handig zijn.

Bugs en glitches zijn er in overvloed, maar ik denk dat de meeste wel te vinden zijn op het internet en anders wel in dit topic. Het is veel werk, maar het zou wel erg handig zijn. (Natuurlijk alleen de echte bekende bugs en glitches.)

Dit mis ik op dit moment het meest op WikiGTA.

Al over nagedacht?

Under construction

Filmpjes hebben we al eens over nagedacht maar het kost eigenlijk meer dan het voordeel dat wij erin zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou een speciale 'bugs/glitch' pagina handig zijn. Ik denk dan aan hetzelfde concept als de Easter Egg pagina, een hele lijst met EE maar in dit geval dus met bugs en glitches. Daarnaast zou het ook erg handig zijn als je een bekende bug/glitch even vermeld onder aan een pagina waar het van belang zou kunnen zijn. En nog handiger zou het zijn als je met een druk op de knop een beschrijving krijgt van die ene bug of die glitch.

Een klein voorbeeld: Sommige mensen kunnen niet daten met Millie. Handig zou het dan zijn als dat onderaan de pagina wordt gezet. De gebruiker kan er dan op klikken en word dan door gelinkt naar bijvoorbeeld een verdere beschrijving, of een topic van het forum zelf.

Een ander voorbeeld. Als je in Madd Dogg's Mainson saved, kan het zijn dat je niet meer kan basketballen. Uiteraard handig om te weten van die glitch als je daar eens langs scrolt.

En tot slot nog een voorbeeld. Het kan zijn dat de auto blijft haken in de missie Fender Ketchup, waardoor hij niet naar buiten komt en je de missie dus niet kan spelen. Een extra kopje onder tips met bijvoorbeeld 'bekende bug of glitch:' zou hier dus handig zijn.

Bugs en glitches zijn er in overvloed, maar ik denk dat de meeste wel te vinden zijn op het internet en anders wel in dit topic. Het is veel werk, maar het zou wel erg handig zijn. (Natuurlijk alleen de echte bekende bugs en glitches.)

Dit mis ik op dit moment het meest op WikiGTA.

Al over nagedacht?

Under construction

Filmpjes hebben we al eens over nagedacht maar het kost eigenlijk meer dan het voordeel dat wij erin zien.

Mooi overzichtelijk :klap: , een handige die ik regelmatig gebruik staat er (nog) niet bij: Gangwars verdwijnen door een voertuigmissie te starten, dit werkt met: Vigilante, Paramedic, Firefighter, Taxi Driver, Pimping en Burglary. Freight heb ik nog nooit getest.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi overzichtelijk :klap: , een handige die ik regelmatig gebruik staat er (nog) niet bij: Gangwars verdwijnen door een voertuigmissie te starten, dit werkt met: Vigilante, Paramedic, Firefighter, Taxi Driver, Pimping en Burglary. Freight heb ik nog nooit getest.

En hetzelfde principe van bij het bord van Reuniting The Families bij de brug van End of the Line.

Maar laten we weer ontopic gaan. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

yo robbie hier je moet is kijken bij google video en dan gta 4

dat staat er ook tussen traler voor de wii en daarziet het ventje er weer uit als tommy versetti (of zoiets) uit gta vice city meschien moet je dat ff melden op je sajt groet rob 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...