Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Waar ik zelf vaak ook erg geintereseert in ben zijn alle locaties in een missie, de namen van alle voertuigen die je in een missie tegenkomt, en/of de script van de missie (Dat laatste is misschien wat overbodig maar ik ga al deze 3 dingen ook op mijn site zetten) :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien is het leuk om wat informatie over de Teaser Sites van bijvoorbeeld GTA San Andreas op WikiGTA te zetten. Die Teaser Sites bevatten vaak nog heel veel informatie over bepaalde dingen. Bekijk bijvoorbeeld deze, hier staan hele stukken over rapper Madd Dogg, en zijn albums. Dat is erg leuk om aan Madd Dogg zijn profiel toe te voegen, maar het is ook leuk om wat over die site zelf te schrijven.

Ook is het handig om bij de missies neer te zetten welke missies je er voor moet voltooien. Voor bijvoorbeeld Saint Mark's Bistro moet je Green Goo, Madd Dogg, Freefall en High Noon hebben gehaald. Dit is wel leuk om bij de missies te doen.

Hopenlijk doen jullie er wat mee :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een korte aanvulling voor de systeemvereistensectie van zowel GTA III als GTA VC. Daar wordt vermeld dat een Windowsbesturingssysteem een vereiste is, beide spellen worden echter ook volledig ondersteund onder Linux (via het programma cedega). vgl. GTA III GTA VC. Andere versies van GTA draaien ook onder linux, maar worden niet geheel ondersteund.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een korte aanvulling voor de systeemvereistensectie van zowel GTA III als GTA VC. Daar wordt vermeld dat een Windowsbesturingssysteem een vereiste is, beide spellen worden echter ook volledig ondersteund onder Linux (via het programma cedega). vgl. GTA III GTA VC. Andere versies van GTA draaien ook onder linux, maar worden niet geheel ondersteund.

Wij vermelden de officiële systeem eisen. Je kan het spel vast wel emuleren met een programma als je een ander besturingssysteem gebruikt. Ook is het in sommige gevallen mogelijk gta gewoon op slomere pc's te draaien.

Zie dit soort informatie dus niet echt als aanvulling van de officiële systeem eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou een speciale 'bugs/glitch' pagina handig zijn. Ik denk dan aan hetzelfde concept als de Easter Egg pagina, een hele lijst met EE maar in dit geval dus met bugs en glitches. Daarnaast zou het ook erg handig zijn als je een bekende bug/glitch even vermeld onder aan een pagina waar het van belang zou kunnen zijn. En nog handiger zou het zijn als je met een druk op de knop een beschrijving krijgt van die ene bug of die glitch.

Een klein voorbeeld: Sommige mensen kunnen niet daten met Millie. Handig zou het dan zijn als dat onderaan de pagina wordt gezet. De gebruiker kan er dan op klikken en word dan door gelinkt naar bijvoorbeeld een verdere beschrijving, of een topic van het forum zelf.

Een ander voorbeeld. Als je in Madd Dogg's Mainson saved, kan het zijn dat je niet meer kan basketballen. Uiteraard handig om te weten van die glitch als je daar eens langs scrolt.

En tot slot nog een voorbeeld. Het kan zijn dat de auto blijft haken in de missie Fender Ketchup, waardoor hij niet naar buiten komt en je de missie dus niet kan spelen. Een extra kopje onder tips met bijvoorbeeld 'bekende bug of glitch:' zou hier dus handig zijn.

Bugs en glitches zijn er in overvloed, maar ik denk dat de meeste wel te vinden zijn op het internet en anders wel in dit topic. Het is veel werk, maar het zou wel erg handig zijn. (Natuurlijk alleen de echte bekende bugs en glitches.)

Link to comment
Delen op andere websites

omdat dit de topic "ideenbus" is dus hier een idee:

ik lees hier wel is op het forum dat die gasten mail ontvangen van rockstar. weet iemand hoe je hier lid van word, of dat het random word gestuurd.

je kan me gelijk antwoord geven, en het zou leuk zijn hierover iets op wikigta te plaatsen.

want ik zou ook wel zoon spannend mailtje willen ontvangen met "comming soon" er in. en ik denk een heleboel andere gta-freaks ook.

het zou ook leuk zijn als na het lezen van een idee iets staat van bedankt dit gaan we gebruiken of bedankt maar dit is niet mogenlijk. dan weet je tenminste of er wat mee gedaaan wordt. want zo lijkt het alsof je tegen een muur praat

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Game: GTA VCS

Missie: Money for Nothing

Ik heb nog een tip voor de missie Money for Nothing van Brian Forbes. Dit gaat over het politie-achtervolg gedeelte voor het geval mensen moeite hebben om de politie zonder het busje kapot te maken van zich af te houden.

Allereerst is het handig om de route langs het water wat het 1ste en 2de eiland van elkaar scheid, zo kan je lekker rechtdoor rijden zonder dat je bochten hoeft te nemen wat het makkelijker maakt. Als je dan verder doorrijdt kom je na de slagbomen(links) bij een gedeelte waar je aan de rechterkant allemaal vrachtauto's hebt staan. Daar heb je een stukje waar een verhoging zit en waar de politie je niet zal volgen, de 3 sterren houdt je gewoon en Lance kan z'n werk doen. In de tussentijd kun je gewoon wachten terwijl de progress hoger wordt, wanneer dit blakje bijna vol is zal een chopper je vinden en zul je er dus weer af moeten. Op dat zelfde moment kun je al koers zetten naar de Pay and Spray want dan zal Lance zo goed als klaar zijn.

Hier nog een kaarte(het is wel van Vice City want die van VCS kon ik niet vinden waardoor 't wat minder gedetailleerd is), rood is de route en het blauwe bolletje is het punt waar de verhoging is..:

post-3181-1168035839_thumb.jpg

je kan ook gewoon gelijk in een steeg gaan staan. want die politie komt je met autos niet achterna in de steeg.

wat je dan dus ziet is politie autos rondjesrijdent op de weg, omdat ze je zogenaamt niet kunnen berijken. eigenlijk gewoon een AI fout dus. (AI is denkwijze van computer bestuurde personages)

Link to comment
Delen op andere websites

ik lees hier wel is op het forum dat die gasten mail ontvangen van rockstar. weet iemand hoe je hier lid van word, of dat het random word gestuurd.

je kan me gelijk antwoord geven, en het zou leuk zijn hierover iets op wikigta te plaatsen.

want ik zou ook wel zoon spannend mailtje willen ontvangen met "comming soon" er in. en ik denk een heleboel andere gta-freaks ook.

het zou ook leuk zijn als na het lezen van een idee iets staat van bedankt dit gaan we gebruiken of bedankt maar dit is niet mogenlijk. dan weet je tenminste of er wat mee gedaaan wordt. want zo lijkt het alsof je tegen een muur praat

Je kunt gewoon op de officiële GTA IV-website je e-mailadres opgeven (klik op 'Sign up for updates') om nieuwsbrieven van Rockstar Games en/of hun spellen te ontvangen. Dat is eigenlijk dus een kwestie van verder kijken dan je neus lang is. :clown:

Maar daar lijkt mij echter geen totaal nieuwe pagina op WikiGTA voor nodig, aangezien het om iets buiten de GTA-spellen gaat. Dan zouden we natuurlijk net zo goed een pagina aan kunnen maken met een handleiding over hoe je moet stofzuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat misschien wel handig zou zijn, is dat we van alle missie's van GTA een filmpje maken?!

En ik weet dat je dat ook op youtube en googlevideo en GTAmissions.com kunt vinden, maar dan heeft WikiGTA dat ook en wordt WikiGTA nog groter en beter!

Link to comment
Delen op andere websites

ik lees hier wel is op het forum dat die gasten mail ontvangen van rockstar. weet iemand hoe je hier lid van word, of dat het random word gestuurd.

je kan me gelijk antwoord geven, en het zou leuk zijn hierover iets op wikigta te plaatsen.

want ik zou ook wel zoon spannend mailtje willen ontvangen met "comming soon" er in. en ik denk een heleboel andere gta-freaks ook.

het zou ook leuk zijn als na het lezen van een idee iets staat van bedankt dit gaan we gebruiken of bedankt maar dit is niet mogenlijk. dan weet je tenminste of er wat mee gedaaan wordt. want zo lijkt het alsof je tegen een muur praat

Je kunt gewoon op de officiële GTA IV-website je e-mailadres opgeven (klik op 'Sign up for updates') om nieuwsbrieven van Rockstar Games en/of hun spellen te ontvangen. Dat is eigenlijk dus een kwestie van verder kijken dan je neus lang is. :clown:

Maar daar lijkt mij echter geen totaal nieuwe pagina op WikiGTA voor nodig, aangezien het om iets buiten de GTA-spellen gaat. Dan zouden we natuurlijk net zo goed een pagina aan kunnen maken met een handleiding over hoe je moet stofzuigen.

o bedankt ik zat al een tijdje op de site van rockstar zelf te kijken maar om de een of andere manier kon ik niet vinden :? nouw ja bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook nog mis, is een walktrough van de streetraces in GTA San Andreas.

Welke prijs je ervoor krijgt, ...

Edit @ hieronder: ah ok, sorry had wat beter moeten kijken :$

Maar ik heb ooit ergens gelezen dat als je alle streetraces hebt uitgespeelt, een beloning van $1.000.000 krijgt?

Misschien kan je dat er ook bij zetten, als het klopt ten minste :bonk:.

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook nog mis, is een walktrough van de streetraces in GTA San Andreas.

Welke prijs je ervoor krijgt, ...

De straatraces van San Andreas staan al op de walkthrough hoor, om precies te zijn hier: *KLIK*. Alleen de straatraces in Los Santos staan nog niet online, maar voor de rest zijn alle races beschreven, inclusief de bijbehorende beloningen.

>>> Door GTA-Sheep: De Los Santos Streetraces staan vanaf vandaag, 18/4/2007 ook online :dans: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handig, als jullie de GTA IV pagina bijwerken, met hetgeen wat op de Nieuws pagina staat:

Zoals aangekondigd zou het Amerikaanse game blad GameInformer met een tien pagina's tellende preview komen over Grand Theft Auto 4. Het blad is inmiddels naar diverse lezers verstuurt en zal binnenkort ook in diverse Nederlandse winkels opduiken.

Onder andere het volgende in de preview van GameInformer bekend geworden:

  • Niko Bellic (spreek uit als 'Niko Bellitsj') is de hoofdrolspeler van GTA IV. Niko is een Oost-Europeaan met een crimineel verleden, die naar Liberty City emigreert nadat hij zijn neef Roman hoort over het leven in Amerika. In Amerika hoopt Niko een nieuw leven op te bouwen zoals zijn neef, maar Roman heeft hem voorgelogen: hij is bij lange na niet zo succesvol als hij Niko heeft verteld. Roman runt slechts een taxi bedrijfje vanuit een vieze loods. Na een tijdje zal je dus ook minder met Roman om gaan.
  • In Grand Theft Auto IV zijn vier van de vijf boroughs (stadsdelen) van New York na gemaakt inclusief een gedeelte van het ten westen liggende New Jersey.
  • Rockstar North heeft weer weer eigen namen voor de buurten verzonnen. Brooklyn heet Broker, Manhattan heet Algonquin, Queens heet Dukes, de Bronx heet Bohan en New Jersey heet Alderney.
  • De map is kleiner dan GTA San Andreas. Echter bevat het zoals reeds in de trailer was te zien veel meer details waardoor je dit niet zal opvallen.
  • Rockstar Games heeft dus diverse dingen veranderd ten opzichte van vorige GTA's. Zo zal het spel meer realistisch zijn. Tevens zullen er volgens de preview geen vliegtuigen in het spel zitten aangezien dit niet in de drukke, volle stad past.
  • De gameplay is veranderd. Zo hoef je niet meer verplicht missies bij iemand te doen maar kan je zelf iemand opbellen waarmee je rond wil hangen. Hierdoor wordt het spel nog vrijer en kan je nu nog interactiever met andere karakters in het spel omgaan. Tevens is het spel stukken realistischer ten opzichte van eerdere GTA's.

Behalve Engelstalige previews zullen er binnenkort ook Nederlandse previews volgen. Een medewerker van Take Two Interactive kon ons melden dat voor het eind van deze maand een bekend Nederlands gameblad met een uitgebreide preview zal komen.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

O, ja, nog iets: City Slicking (GTA SA).

Hoe haal ik het snelste goud? (alternatieve manier)

Vanaf de Driving school ga je naar rechts en meteen weer naar links de straat in (waar je garage ook ligt). Dit is een hoofdweg en gaat tot heel diep in San Fierro. Door een gedeelte van deze straat rijdt een tram. Deze heeft een aparte baan tussen al het verkeer in. Als je hier op rijdt, zul je geen last hebben van het verkeer. Maar dit is niet de hele tijd zo, je moet verkeer ontwijken en goed uitkijken. Als je bij de kerk bent, op het einde van de straat, ga, je rechts en dan weer links, tot aan de marker. Maak een handrem draai en ga langs dezelfde weg weer terug naar de Driving School.

-----

Deze manier werkt beter!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Maybe.De missies van Gta 1.Daar zijn ze al heel erg lang aan het werken dus ik mis daar een beetje Info

Die komt nog wel een keertje. Er zijn niet veel Editors met verstand van Grand Theft Auto 1.

---

Shogun Showdown

De manier hoe deze is uitgelegd is de aller kogelverspillende manier. Veel makkerlijk is om een Yakuza Stinger te pakken. Met deze wagen mag je zo het terrein op (Net als bij Blow Up 'Dolls', het vernietigen van 'The Dolls House'). Rij naar de Rhino toe en stap heel dicht bij uit, stap snel in de Rhino. Rij hem naar 8-Ball's Bomshop toe voor er een bommetje in het plaatsen. Naar eigen beslissing kun je hem ook in je garage laten ontploffen. Het is alleen even uitkijken dat je bij het stelen van de Tank snel genoeg uit je Stinger stapt en snel genoeg in de Tank zit. Als je namelijk een te groot stuk moet overbruggen kan het zijn dat de Yakuza's heel dicht bij zijn als je wilt weg rijden met de Tank. Als ze té dichtbij zijn trekken ze je de Rhino weer uit en zit je in een redelijk benouwde positie. Maar als je dicht bij overstapt kan er niets gebeuren.

---

Friggin' The Riggin'

De Hints & Tips zijn wat 'half'. In plaats van de banden lek schieten kun je net zo goed de busjes kapot schieten. Of beter nog, opblazen met de granaten die er tussen in liggen. Na het einde komt er dan alleen te staan 'Get out of Fort Staunton'.

Ook is het handig om de deur te blockeren met een Coach, zo kun jij de Fake Ballots vernietigen en de Printing Machines. Op het einde blaas je de Coach ook nog op. De Forelli's die naar binnen willen zullen door de Coach geblockeerd worden. Ze rennen er dan tegen aan, als je de Coach van binnen uit opblaasd zijn zei ook in 1 klap dood.

Met het parkeren van de Coach moet je wel even oppassen. De voorkant moet namelijk naar Portland wijzen en de achterkant naar de andere kant van Staunton Island. Anders stap je uit en zal de Coach de weg naar binnen ook voor jou blockeren.

Een ander trucje bij het inparkeren is om de voorkant goed te zetten en de achterkant goed krijgen door middel van tegelijk op Cross.gif en Square.gif te drukken. Je kunt dan de achterkant goed draaien met de Anlogstick. De voorkant zal op zijn plaats blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...