Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Op de GTA SA pagina staat bij bijzondere wagens, ik wil graag weten waar je de 'kapotte' wagens kunt vinden. :D

Want die pagina word nu al meer dan 2 week onderhouden. :cry: Ik vraag me af of er wel wat aan gedaan word.

Die moeten inderdaad nog gedaan worden, maar hier kan je er al meer informatie over vinden.

Update: De pagina's zijn aangemaakt.

Ja, ik me afvroeg: Waarom zijn er twee Glendales in SA?

What's the use van de kapotte Glendale?

Is hij er gewoon voor de lol ingezet, of wat?

Zeker weten zullen we het wel nooit, maar een theorie is er wel. Wat opvalt als je de vindplaatsen bekijkt is dat het allemaal redelijk afgelegen is, bijvoorbeeld in het bos, of dat ze bij verlaten plekken staan, oude hutjes bijvoorbeeld. Aangezien je op zulke plekken niet meteen een auto in perfect staat zal zien staan, denk ik dat ze ervoor gekozen hebben om er wat ingedeukte auto's te plaatsen. Andere verklaring zou ik zo niet weten.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb nog wel een ideetje.

Misschien kan je op deze pagina ook de controls van gewone auto's erop zetten.

Wiki klik

zoals gas, kijk links, handrem.

Ik heb nl. een controller voor de PC.

Ik zou graag de auto controls van de PS2 willen hebben.

Ik weet wel dat richten in de hydra de handrem is maar dat is omslachtig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wel een ideetje.

Misschien kan je op deze pagina ook de controls van gewone auto's erop zetten.

Wiki klik

zoals gas, kijk links, handrem.

Ik heb nl. een controller voor de PC.

Ik zou graag de auto controls van de PS2 willen hebben.

Ik weet wel dat richten in de hydra de handrem is maar dat is omslachtig

Dat staat al een poosje op de planning, alleen is het er nog niet helemaal van gekomen. Dat wat je zoekt is al wel aanwezig, alleen kan je het denk ik nog niet zien. Screenshotje:

post-48858-1201561918_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou het handig zijn als de hele preview van ING online word gezet. In het Nederlands natuurlijk! Voor de mensen die niet zo goed Engels kunnen :$ .

@ Tja zover was ik nog niet :puh: .

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou het handig zijn als de hele preview van ING online word gezet. In het Nederlands natuurlijk! Voor de mensen die niet zo goed Engels kunnen :$ .

Zie quote:

Zouden jullie misschien dit soort lange previews of andere engels dingen kunnen vertalen? Want ikzelf ben 14 jaar oud en snap er niets van. Dus is misschien een goed idee om de volgende keer die previews te vertalen? Want als je zelf iets engels op het forum zet moet je ook een nederlandse vertaling erbij geven dus.

Alvast bedankt.

GtaSlave

Dit kost enorm veel tijd en bovendien zou de moeite die er in gestoken word niet opwegen tegen het profijt van het vertalen van zo'n artikel... Het grootste deel van deze community kan wel een paar woorden engels, dus het is niet noodzakelijk. Weinig kans dat ze dat doen dus. Vraag gewoon of iemand anders het misschien voor je kan vertalen ofzo.

[...]

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het wel een leuk en handig idee om bij diverse voertuigen een bepaalde functie toe te voegen op hun informatie-pagina, zoals dat je in de ''achterbak'' van de Dumper voertuigen kunt plaatsen doormiddel ze van een heuvel erin te laten glijden/rijden.

Of dat de Tractor andere voertuigen kan meeslepen. (Van de Tractor weet ik niet zeker)

Van Johannes47

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee om bij elke GTA de hele 'levensloop' van de hoofd persoon te doen. Echt vanaf het begin tot het einde, inclussief alle missies, zodat het een soort van verhaal. Dat schept duidelijkheid, en het is interesant. Het is wel veel werk, maar het moet te doen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City heeft een map met vindplaatsen nodig voor de ''Chopper Checkpoints''
Locaties van Sparrow toegevoegd aan Challenge locaties
Misschien is het wel een leuk en handig idee om bij diverse voertuigen een bepaalde functie toe te voegen op hun informatie-pagina, zoals dat je in de ''achterbak'' van de Dumper voertuigen kunt plaatsen doormiddel ze van een heuvel erin te laten glijden/rijden.

Of dat de Tractor andere voertuigen kan meeslepen. (Van de Tractor weet ik niet zeker)

Van Johannes47

Dit zal er in de loop van de tijd wel op komen te staan, er was al een beginnetje mee gemaakt toen de aanhangers op de wiki werden gezet.
Ik mis: Een outfit-pagina voor Vice City en een kaartje met vindplaatsen daarvan.
Outfit pagina en Vindplaatsen, vers van de pers.
Misschien is het een idee om bij elke GTA de hele 'levensloop' van de hoofd persoon te doen. Echt vanaf het begin tot het einde, inclussief alle missies, zodat het een soort van verhaal. Dat schept duidelijkheid, en het is interesant. Het is wel veel werk, maar het moet te doen zijn.
Hier zijn we al mee bezig, er is bijvoorbeeld al eentje van GTA VCS

en GTA Advance. Verhaallijnen voor de anderen staan nog op de planning.

Misschien leuk om een speciaal stukje te maken in de het outtakes artikel van GTA San Andreas, over de veranderde uiterlijken van verschillende karakters in de game, zoals Smoke en Tenpenny.

[pic][pic]

Greetz :sigaar:

Is inderdaad misschien wel de moeite om eens naar te kijken.

Erg bedankt voor de ideetjes, we zien zelf nog wel eens wat over het hoofd wat er wel op zou moeten staan _O_ .

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...