Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Uitgebreide Foto's

Meer info.

Tune info en een soort sim.

stel je wilt slamvan Tunen. dat je gewoon daar met een soort sim kan kiezen uit dingen en dan kan je ook een prijs bereken..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

nou is het mij opgevallen dat bij de afbeeldingen van de voertuigen word gemeld dat de turismo (auto) alleen gesignaleerd is op een billboard. maar bij de cheats kun je een turismo tevoorschijn halen. is het dan niet mogelijk op gewoon die cheat te gebruiken, en die foto te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat ik nog mis in het Grant Theft Auto IV gedeelte van wikigta zijn heel veel vindt plaatsen van winkels en plaatsen waar je kan eten en vindtplaatsen van toeristishe plaatsen en vindtplaatsen van dingen die je kunt gaan doen. Waar wat te doen is dus.

En ik mis nog heel veel info over de zijmissies.

Ook zou het voor het voertuig gedeelte handig zijn als er geen vindtplaats voor een bepaald voertuig is, zou je de mogelijkheden kunnen uitleggen hoe je er anders aan kunt komen, want mogelijkheden zijn er haast altijd wel.

Op een paar uitzonderingen nagelaten dan. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nog mis in het Grant Theft Auto IV gedeelte van wikigta zijn heel veel vindt plaatsen van winkels en plaatsen waar je kan eten en vindtplaatsen van toeristishe plaatsen en vindtplaatsen van dingen die je kunt gaan doen. Waar wat te doen is dus.

En ik mis nog heel veel info over de zijmissies.

Ook zou het voor het voertuig gedeelte handig zijn als er geen vindtplaats voor een bepaald voertuig is, zou je de mogelijkheden kunnen uitleggen hoe je er anders aan kunt komen, want mogelijkheden zijn er haast altijd wel.

Op een paar uitzonderingen nagelaten dan. :*D

Ik krijg zo af-en-toe het idee dat mensen denken dat wij, de mensen die aan het IV gedeelte van WikiGTA werken, geen leven hebben.. :? Volgens mij wordt er verwacht dat we er 24uur op zouden moeten zitten en alles zo snel mogelijk af hebben.

Ik kan je één ding zeggen; Dat is niet zo, we hebben namelijk ook een leven. Daarnaast weten jullie helemaal niets, want er is de laatste dagen heel erg veel gedaan. Zo heeft Svenie gisteren de gangs online gegooid, en een paar dagen geleden heb ik zelf de laatste missies beschreven van de Deal en Revenge reeks. Ook zijn er gisteren een hoop aan de voertuigen toegevoegd door Matthijs. Vandaag heeft het op een lager pitje gestaan, alleen Lantyz heeft wat over Alderney aangemaakt en Koe heeft wat gedaan bij het San Andreas gedeelte. Echter ben ik al wel begonnen met de Assassin missies, alleen kan dit nog lang niet online. We werken wel, maar het meeste merken jullie nieteens, en sommige dingen kunnen jullie nog niet eens zien.

Dit was in het algemeen, word gek van die mensen die zo zitten de dringen, dus trek het jezelf niet teveel aan Sjorszzz. Ik was het alleen even zat, en wilde eens vertellen dat we erg hard werken. Jij zet er tenminste niets bij van "jullie doen niets", maar je bent wel veel eisend. Toch wilde ik nog even terug op jou post komen, aangezien je niet zo goed hebt gezocht. Bij de Vindplaatsen zijn namelijk de Bars en de Restaurants al te vinden. Onder Bars zijn ook Darts, Bowling en clubs te vinden. Misschien niet al te duidelijk, maar dit is nog allemaal erg WIP. Je had dit echter wel kunnen vinden via de zoekfunctie; Want wanneer ik op "Darts" zoek is de tweede pagina al de Bars pagina. Ook zijn er al wat interessante locaties te vinden onder "Overige Locaties", en zijn de overheids instellingen ook al apart te vinden.

(Algemeen:) We werken er dus hard aan, maar bedenk wel even dat we het met maar weinig mensen moeten doen, en er is wat verwarring in deze vakantie periode. Lees vooral de eerste en tweede alinea eens door die ik hierboven typ, want daar kun je lezen dat we er hard aan werken. Dingen als "ik mis nog informatie over de zijmissies van GTA IV" weten we, daar zijn we volop mee bezig. Deze hoef je dan ook niet te posten. Denk er bovendien ook nog aan dat we nog tien andere GTA's hebben, en niet alleen nummertje elf, GTA IV. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik noem het niet echt een idee maar misschien een tip voor de missie A Walk in the Park voor GTA LCS. Je kan ook voordat de missie begint een auto naar 8 Ball brengen in Staunten Island. Als je auto dan eenmaal gerigged is als het zo heet. Rijd de auto dan voordat de missie begint naar het zuidoosten van het park en parkeer hem bij een kruising in het park. Start nu de missie en wacht bij de zuidoost opening van het park waar je de auto kan zien. Zodra de burgemeester er vlakbij loopt druk dan op de detonater. De meeste bodyguards zijn dan dood en Rc Hole is ernstig gewond. Vermoord hem snel en pak zijn telefoon. Ga zoals normaal naar het safehouse. Doordat er zoveel bodyguards al dood zijn heb je minder kans erop dat je dood gaat.

Ik heb dit idee niet zelf bedacht maar ergens gelezen op gamefaqs en misschien vinden jullie hem ook wel handig. Ik heb hem zelf al geprobeerd en hij werkt erg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een tip om de missie 'Out of Commission' makkelijker te maken. Ik zal hieronder een beschrijving geven vanaf het trappenhuis.

Schiet de man voor de ladder neer, en de man links op een verhoging. Dan klim je rechts op het dak en schiet je de 3 mannen rechts op het dak neer en de 2 mannen links die via een trap op het dak komen. Dan loop je verder naar de plaats waarvan de 3 mannen rechts kwamen. Je loopt op het dak door naar het ronde dak, en hier spring je af. Nu ren je naar de Sanchez. (Hier volg je de echte beschrijving wederom.)

Zo kom je aan de Sanchez terwijl je maar 7 mensen hoefde te doden. Anders moest je nog een hele weg afleggen en beschutting zoeken. Ook komt er op deze methode geen auto op het einde aangeslipt die normaal wel komt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...