Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Er is een algemeen verbod op illigale games, maar toch doen onze Wikigta-medewerkers eraan. Als je't nog geloofwaardig wil houden, verbied het dan ook op Wikigta...

Emulators zijn niet illegaal als je de Nintendo DS versie ook hebt. Aangezien de WikiGTA-medewerkers die hieraan mee werken, ook de DS versie hebben, zijn ze vrij om de emulators te gebruiken voor screens. De reden waarom we hier op het forum daar niet over spreken, is om de doodeenvoudige reden dat 9 op de 10 leden dan niet het DS spel kopen. In zo'n geval praten we wel over warez.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is een algemeen verbod op illigale games, maar toch doen onze Wikigta-medewerkers eraan. Als je't nog geloofwaardig wil houden, verbied het dan ook op Wikigta...

Emulators zijn niet illegaal als je de Nintendo DS versie ook hebt. Aangezien de WikiGTA-medewerkers die hieraan mee werken, ook de DS versie hebben, zijn ze vrij om de emulators te gebruiken voor screens. De reden waarom we hier op het forum daar niet over spreken, is om de doodeenvoudige reden dat 9 op de 10 leden dan niet het DS spel kopen. In zo'n geval praten we wel over warez.

Daarbij komt ook nog eens dat er geen andere mogelijkheid is om screens te maken.

Want op een DS kun je geen screenshots maken (ook niet met flashcards).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nog mis op WikiGTA: dit rijtje is ongelofelijk onvolledig, net zoals vele andere pagina's die het modding te maken hebben! Al de informatie is al oud genoeg om gedocumenteerd te zijn, dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het momenteel in aanbouw is. Wat betreft modding is eigenlijk alleen GTA2 een beetje compleet, ik vermoed door Lantyz. Modding bij andere GTA's en verschillende soorten mods zijn eigenlijk vrij slecht gedocumenteerd zelfs. Wat mij betreft wordt het tijd dat daar verandering in komt. Natuurlijk staat alles al in de Master Tutorial List op het forum, maar zoals Dutchy3010 zelf ooit zei wilde men een 'breder publiek' bereiken door dergelijke dingen ook op WikiGTA te zetten. Waarom is dit dan nog niet gebeurd?

(Oh wel maf trouwens dat sommige mensen op deze pagina wel een link naar hun profiel hebben, en andere mensen niet. Is daar een reden voor, vroeg ik me af?)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

De emulator waarmee de screens van GTA Chinatown Wars zijn gemaakt, is een verkeerde versie of is niet goed ingesteld, waardoor de kleuren grauw zijn.

Kun je aangeven over welke screens je het hebt? Dan kunnen we er werk van maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De emulator waarmee de screens van GTA Chinatown Wars zijn gemaakt, is een verkeerde versie of is niet goed ingesteld, waardoor de kleuren grauw zijn.

Kun je aangeven over welke screens je het hebt? Dan kunnen we er werk van maken. :)

Hij heeft het over de screens van de eerste twee missies. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een idee, als ik op WikiGTA kijk zie ik nog alleen oude afbeeldingen van GTA III en GTA SA, kunnen jullie die afbeeldingen niet veranderen naar van de nieuwe GTA's, GTA IV, GTA CTW ofzo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een idee, als ik op WikiGTA kijk zie ik nog alleen oude afbeeldingen van GTA III en GTA SA, kunnen jullie die afbeeldingen niet veranderen naar van de nieuwe GTA's, GTA IV, GTA CTW ofzo. :)

Heb je het over de afbeelding van de week? Wel, daar zijn vier van de zeven afbeeldingen (deze week) van GTA IV, één van GTA SA, één van GTA III en dan nog één die geld voor zowat alle GTA's. Daarnaast worden deze afbeeldingen ongeveer elke week veranderd, en daarnaast is WikiGTA een walktrough voor alle GTA's, en niet alleen voor de nieuwste. ;)

Als je het over iets anders hebt moet je het maar zeggen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

~Bij de meeste missies staat bij tips "Zorg voor een volle ring met health en armor" en/of "Zorg voor genoeg wapens/ammo". Het lijkt me nogal overbodig om dat steeds te vermelden. Tips als "Gebruik je sniper rifle om die en die te vermoorden" of "In plaats van agent die en die uitgebreid te vermoorden kun je ook gewoon naar buiten rennen want vluchten moet je toch (in The Snow Storm)" lijken me meer op z'n plaats.

Ook in The Snow Storm, staat er dat er een boot bij de pier staat. Ik besloot dus naar de pier te rennen, en eenmaal daar zag ik langs de totale rand geen enkele boot, wat uiteindelijk leidde in een lichaam vol helikopter-kogels in het water, en moest ik de missie overnieuw doen.

Link to comment
Delen op andere websites

~Bij de meeste missies staat bij tips "Zorg voor een volle ring met health en armor" en/of "Zorg voor genoeg wapens/ammo". Het lijkt me nogal overbodig om dat steeds te vermelden. Tips als "Gebruik je sniper rifle om die en die te vermoorden" of "In plaats van agent die en die uitgebreid te vermoorden kun je ook gewoon naar buiten rennen want vluchten moet je toch (in The Snow Storm)" lijken me meer op z'n plaats.

Ook in The Snow Storm, staat er dat er een boot bij de pier staat. Ik besloot dus naar de pier te rennen, en eenmaal daar zag ik langs de totale rand geen enkele boot, wat uiteindelijk leidde in een lichaam vol helikopter-kogels in het water, en moest ik de missie overnieuw doen.

De tips van voldoende wapens/ammo en health/armor staat erbij zodat je weet of er een groot gevecht zal komen of niet, dus dat is niet zo erg. Bij voldoende wapens/ammo staat trouwens ook meestal welk wapen je het best bij kan hebben, wat dus zeker een goede tip is.

De tip van The Snow Storm werkt bij mij trouwens wel, ik denk dat in negen van de tien gevallen er wel een boot aan de kant ligt, maar ik zal erbij vermelden dat het er niet altijd ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

~Bij de meeste missies staat bij tips "Zorg voor een volle ring met health en armor" en/of "Zorg voor genoeg wapens/ammo". Het lijkt me nogal overbodig om dat steeds te vermelden. Tips als "Gebruik je sniper rifle om die en die te vermoorden" of "In plaats van agent die en die uitgebreid te vermoorden kun je ook gewoon naar buiten rennen want vluchten moet je toch (in The Snow Storm)" lijken me meer op z'n plaats.

Ook in The Snow Storm, staat er dat er een boot bij de pier staat. Ik besloot dus naar de pier te rennen, en eenmaal daar zag ik langs de totale rand geen enkele boot, wat uiteindelijk leidde in een lichaam vol helikopter-kogels in het water, en moest ik de missie overnieuw doen.

De tips van voldoende wapens/ammo en health/armor staat erbij zodat je weet of er een groot gevecht zal komen of niet, dus dat is niet zo erg. Bij voldoende wapens/ammo staat trouwens ook meestal welk wapen je het best bij kan hebben, wat dus zeker een goede tip is.

De tip van The Snow Storm werkt bij mij trouwens wel, ik denk dat in negen van de tien gevallen er wel een boot aan de kant ligt, maar ik zal erbij vermelden dat het er niet altijd ligt.

~Bedankt, maar ik herinner me nog een tip die me niet erg goed uitkwam. Bij de missie "Portrait of a Killer" staat:

"Hier kun je een politie auto vinden. Hij staat achter het politiebureau en er staan geen agenten bij, dus geen wanted level!"

Bij mij stonden er wel degelijk cops. In een groepje ook gewoon. Maar zelfs al hoort er geen groepje cops te staan, dan is het toch handig als de zin verandert wordt. Er kan namelijk nog steeds een politieagent voorbij wandelen of rijden, en nu lijkt het net alsof je die politieauto gratis mee mag nemen. Ik kreeg er namelijk wel wat gedoe met een wanted level door, en ook al bedoelen jullie het misschien niet zo, zo kwam het wel over toen ik hem las.~

Link to comment
Delen op andere websites

"Hier kun je een politie auto vinden. Hij staat achter het politiebureau en er staan geen agenten bij, dus geen wanted level!"

Achter het politiebureau, voor staan inderdaad gewoon politieagenten buiten. Maar links van het politiebureau is een steegje, helemaal achterin kun je naar rechts waar een politieauto voor een garage geparkeerd. Dit is ook de plek waar je het bewijs van Goldberg moet afgeven aan Francis na het tweede deel van de missie Final Interview.

Ik heb het dus over deze plek;

500px-Final_interview8.jpg
Link to comment
Delen op andere websites

"Hier kun je een politie auto vinden. Hij staat achter het politiebureau en er staan geen agenten bij, dus geen wanted level!"

Achter het politiebureau, voor staan inderdaad gewoon politieagenten buiten. Maar links van het politiebureau is een steegje, helemaal achterin kun je naar rechts waar een politieauto voor een garage geparkeerd. Dit is ook de plek waar je het bewijs van Goldberg moet afgeven aan Francis na het tweede deel van de missie Final Interview.

Ik heb het dus over deze plek;

500px-Final_interview8.jpg

~Yeah so.... dan hebben jullie toch gelijk.~

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...