Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik heb even met de TXD Editor in models\txd\LD_Race\race04 gekeken en daar staat duidelijk een extra landingsbaan, ik kan het plaatje morgen wel even uploaden. Echter is EBA volgens de oude racemaps wel compleet, terwijl de kaart in Lil' Probe'Inn zegt dat er een gat in het noordwesten zit. :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Wat er ook nog niet bij staat bij outtakes zijn de politieagenten die aan je auto zouden hangen zoals in die missie in dat hotel (nog voordat je naar die Badlands gaat).

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat nog weinig info over GTA IV: The Lost And Damned.

Dat klopt, en helaas zal er niet snel nieuwe informatie bijkomen. Op WikiGTA hebben we naar mijn mening slechts één actieve xbox 360 medewerker die de werken op zich zou kunnen nemen, maar alleen is daar eigenlijk geen beginnen aan. Misschien dat we in de nabije toekomst een lid vinden die Jay; kan assisteren, anders zou het zoals ik dus al zei nog wel even kunnen duren. Bedankt voor je idee/mening.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
je zouw wa uitleg kunnen geven over hoe cheatdevice werkt voor gta liberty city stories :Y

Precies! Bij Features! Daar smacht ik naar..

Edit: En printvriendelijke versies van de 100% Checklists zouden ook wel handig zijn.

Goed idee! :D

Bij verwijzingen naar gta miste ik nog de scene in meet the spartans, hier is ook een stuk van gta afgeleid met o.a. de gta sa hud.

Whaha, geweldig! Dit MOET er gewoon op :bier:

De aflevering Margaritavile van de bekende serie South Park staat nog steeds niet op deze pagina

Er is een lijst met speciale voertuigen (deze pagina), maar deze is helaas, naar mijn mening, erg zwakjes! :$ En als ik dan dit lees: ''Deze pagina is het laatst bewerkt op 20 April 2009 om 15:46.'' dan denk ik: ''Had dat niet wat beter gekund?'' Want er zijn nog zoveel voertuigen, ik zal er een paar noemen, (maar ik mis er nog veel, (ik heb het dus over voertuigen die maar 1x in het hele spel voorkomen, of misschien 2, 3 maar iig niet vaak!)):

- Ballot Van

- Sucho's Thunder Rodd (alleen te verkrijgen in de missie Grease Sucho)

- Kogel/Vuur/SchadeVrije Stretch (Ga Joey's Garage in en rij achteruit in met de Stretch, tijdens de missie Salvatore called a Meeting)

- Ghost

- Laundromat

Ik kan er nog meer opnoemen, ik wil er eventueel ook werk van maken. Maar heb ik hier mijn idee duidelijk gemaakt? :D Dit lijkt mij echt Ideaal! Net als informatie op WikiGTA over CheatDevice! Jullie site is trouwens al geweldig, maar baat het niet dan schaadt het niet, toch?

Vriendelijke groeten; Dotz

Edit: Ik bedenk me nog iets, als je bij Grand Theft Auto III de Import/Export Missies hebt volbracht, (dus ook de FBI Cruiser hebt geleverd) dan veranderd de bumper in een bumper zoals die van een kuruma.. Kijk anders ook zeker een op dit topic. :Y

Edit #2: Er is ook opvallend weinig informatie over de phoenix.

Edit #3: Ik vond dit topic zeer de moeite waard, als deze informatie nou eens verwerkt zou worden op wikigta? Bijv. op deze pagina?

Edit #4: (Rofl, ik blijf aan 't editten..) Maar het begrip ''cutscene'' staat nergens uitgelegd tot mijn verbazing?

Edit #5: Evenals de begrippen trailer en ped

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Moeten er niet nog wat Easter Eggs bijkomen bij GTA IV? Ik kan ze ook op het forum doorlezen maar daar lees je al snel ergens over, en bij elke GTA zijn er een 30-tal EE'S op Wikigta, bij GTA IV maar 5.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik wil graag een alternatieve, en naar mijn mening betere ontsnapmanier toevoegen aan de "Three Leaf Clover" walkthrough.

Wat er nu als ontsnapping staat is dit: " Eenmaal buiten gekomen zal je rechts een Huntley Sport zien staan, neem deze en laat Patrick en Derrick instappen. Nu zal je naar het huis van Patrick moeten, al zal je eerst je wanted level moeten kwijt raken. "

Maar waar ik per toeval achterkwam (Packie was achtergebleven in de tunnels dus ik moest terug) en wat een veel makkelijkere manier van ontsnappen is: ga terug de tunnels in, loop rustig door tot je uit de politiecirkel bent en ga bij het eerste station wat je tegenkomt weer naar boven, tegen die tijd ben je de politie al lang kwijt.

Op deze manier heb je totaal geen last van de politie en kun je rustig weer een auto stelen (en een wanted level krijgen :7 ) om naar Packie's Ma te gaan.

Ik hoop dat iedereen inziet dat deze manier een stuk beter is en dat hij opgenomen wordt in de Wiki.

HJTP

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...