Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Bij de missie "New Model Army" in San Fierro heeft iedereen veel moeite mee, je kunt ook een bom pakken en dan boven het vliegtuigje gaan vliegen en de bom laten vallen. Dan gaat het vliegtuigje stuk, en plaatst hij niet meer vaten.

Ohja veel weten niet dat je helicpotertje van Zèro dat hij 3 keer stuk kan.

Het is een tip die er misschien bij kan.

Je kunt ook achterin het kantoorje nog extra missies doen.

En je kunt makkelijk een bom laten vallen door de schaduw onder je helikopter te gebruiken om te richten. Zit de Tiger in de schaduw? Dan kun je de bom laten vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

er meer extra info moet zijn bij wagens zo als een sirene die je inhoud beter werkt dan je gewoon 1 keer klikt

of een cement wagen met linker analog na voor sneller en naar achter langzamer die bak kan laten draaien

ik vind dat er meer info moet komen bij de voertuigen

Link to comment
Delen op andere websites

misschien nog wat handigheidjes zoals dat je bij gta san andreas je night vision goggles kan dragen zonder effect door een spelletje in een bar of 24/7 te spelen terwijl je 'm draagt. of dat je het ski mask kan ophouden door tijdens een burglary naar de kapper te gaan, je haar veranderen, maar niet betalen (je kiest een haarstijl, drukt op accept (x of spatie) en wacht tot de tijd op is, druk dan op annuleren, en hij zal het ski mask weer "terugscheren".

Link to comment
Delen op andere websites

Even nog iets wat je bij de Cheats pagina van GTA IV kan doen. Handig is om er bij te zetten dat, eenmaal je een cheat hebt ingevoerd, deze in je GSM onder het Submenu Cheats te vinden is.

Ook kan je erbij zetten dat je pas cheats kan invoeren/gebruiken nadat je de missie It's Your Call gedaan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook handig is is als de red baloons van vcs een infopagina krijgen. Want als je er nu op klik krijg je alleen maar een kaartje waar ze allemaal zijn. Maar ik zou toch erg graag de beloningen willen weten. En het zou ook erg handig zijn als erbij stond dat je ze kapot moet schieten. Toen ik die dingen namenlijk de eerste keer zag dacht ik dat je ze op moest pakken. :7

Laat maar. ASPHALT heeft dit al gedaan.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
vice city stories en liberty city stories op pc da's pas een goed idee !!! Ben een roepende in de woestijn denk ik, maar ik vind de stories ontelbaar maal beter dan 4!! gta4 verveelt snel !! de stories niet.
Je roept iig de verkeerde kant op. Op wikigta kunnen wij geen PC-versie maken, roep maar naar >>hier<<. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet goed zijn dat je de cheats een beetje meer verdeeld?

Ik bedoel hierbij:

Als je bijvoorbeeld bij san andreas een Rhino wilt spawnen dat je bij de info over dat voertuig een extra categorie bij zet zoals bijvoorbeeld:

Cheat PC: AIWPRTON

Cheat PS2: CircleCircleL1CircleCircleCircleL1L2R1TriangleCircleTriangle (die icoontjes je weet wel)

Cheat XBOX: BBLBBBLWhiteRYBY

En dit dan ook doen bij wapens en zo. Het is misschien veel werk, maar het bespaart de bezoekers misschien ook wat minder zoekwerk?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is iets heel kleins, maar misschien wel leuk om te weten.

Bij de missie-uitleg van "End of the line" (GTA:SA) staat er bij uitelg:

De witte Feltzer is nog steeds kogelvrij als het laatste deel van de missie is mislukt, je kan 'm dan eventueel in een garage zetten.

Misschien ook handig om er dan bij te schrijven dat als je de S.W.A.T-tank in je bezit wil krijgen, het via deze missie de enige weg is om dat te doen. Ook om tijdens de missie de tank in je garage te gaan zetten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de wist-je-datjes lees lees ik soms wel iets waar ik wat meer info over wil weten.

Maar niet altijd weet ik uit welke GTA het afkomstig is.

bv.:

Je voor een Taxi of Cabby te laten wassen maar $3,= hoeft te betalen?

Soms is het dus gissen naar welke game het precies is.

Zou het niet handig zijn moest er achter elk wist-je-datje tussen haakjes staan uit welke GTA het afkomstig is?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de wist-je-datjes lees lees ik soms wel iets waar ik wat meer info over wil weten.

Maar niet altijd weet ik uit welke GTA het afkomstig is.

bv.:

Je voor een Taxi of Cabby te laten wassen maar $3,= hoeft te betalen?

Soms is het dus gissen naar welke game het precies is.

Zou het niet handig zijn moest er achter elk wist-je-datje tussen haakjes staan uit welke GTA het afkomstig is?

Er is er maar één GTA waar je auto's kan laten wassen..^^ Maar ik heb 'm wat aangepast. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...